Kon dat maar.. het gaat om een apotheek, die houd je niet dicht. En dat bedrijf via wie het loopt is echt keihard helaas.. Misschien dat ik volgende week de huidige eigenaar nog eens bel, om te vragen of alles al definitief is, en of ie niet zelf 2 mnd langer kan blijven.. maar weet niet of ik dat durf haha. Ik werk in de regio, ken hem wel van telefonisch contact en een keer ergens een bijeenkomst maar dat is allemaal maar vaag natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:01 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor zaak het betreft, maar als je hem overneemt gaan de huidige eigenaren eruit per 1-4? Wellicht kan je overwegen de zaak dan gesloten te houden tot na je verlof? En daarna dus weer openen? Of tijdelijk personeel/familie/vrienden erin? Niet ideaal, dat snap ik; maar als het je droom is.. waar een wil is, is wel vaak een weg..
Dat zou ik zeker wagen, niet geschoten is sowieso mis..quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:14 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Kon dat maar.. het gaat om een apotheek, die houd je niet dicht. En dat bedrijf via wie het loopt is echt keihard helaas.. Misschien dat ik volgende week de huidige eigenaar nog eens bel, om te vragen of alles al definitief is, en of ie niet zelf 2 mnd langer kan blijven.. maar weet niet of ik dat durf haha. Ik werk in de regio, ken hem wel van telefonisch contact en een keer ergens een bijeenkomst maar dat is allemaal maar vaag natuurlijk.
Dit! Anders blijf je je ook altijd afvragen of het misschien tóch had gekund.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:23 schreef silliegirl het volgende:
Dat zou ik zeker wagen, niet geschoten is sowieso mis..
Dát is denk ik wel waar! Kan wel wachten tot ze niemand gevonden hebben maar stel dat ze dat in april zeggen, dan kan ik nog niet direct komen want k zit helaas met concurrentiebeding.. ik zou nu direct moeten opzeggen als ik in juni zou willen beginnen bij deze nieuwe functie.. dat maakt het ook wel lastig maar was niet onoverkomelijk geweest.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:42 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dit! Anders blijf je je ook altijd afvragen of het misschien tóch had gekund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door B.ertha op 21-12-2019 19:42:07 ]
Vluchttas, daar zeg je me wat...quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:53 schreef BE het volgende:
@:chan Stop een neusspray in je vluchttas!
Bij O zat ik ook helemaal dicht en kon daardoor mijn ademhaling heel slecht onder controle krijgen bij de bevalling.
Toen hebben ze ergens uit de ziekenhuisapotheek neusspray voor me opgeduikeld!
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:52 schreef Chan het volgende:
[..]
Vluchttas, daar zeg je me wat...bij mn oudste heeft zn vader dat ingepakt omdat ik het niet voor elkaar kreeg, ik geloof dat ik dat nu toch echt zelf eens moet gaan doen. En dank voor de tip
Dankje, zelf gemaaktquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:59 schreef SQ het volgende:
Ooh Bertha wat een dotje! En wat een briljant pakje
Doe mij ook maar op 1 Augustusquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:07 schreef SQ het volgende:
Chan op 1
Justme, zal ik jou ook maar in de OP zetten? Het is zo leeg anders
Ja, afgelopen donderdagquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:50 schreef SQ het volgende:
Leuk, sun! Heb jij al een echo gehad trouwens?
Ah, fijn! Volgens mij had je dat nog niet verteld. 9 januari dan termijnecho?quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, afgelopen donderdagHet was allemaal goed. 9 januari is de volgende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |