Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:16 schreef _aurum_ het volgende:
Suikertest is toch standaard Hilmo? Of moet jij 'm vaker? Snap het ff niet
Kan iemand mij ook in de lijst zetten, ben 11 maart uitgerekend (hoorde van de verloskundige dat 4% van de mensen op de due date bevalt, dus misschien een datumrange opgeven)
Vervelend, beterschap!quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:14 schreef Hilmo het volgende:
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!!
Ik ben nu super verkouden en ook ziek. Bijna gespuugd en eten smaakt niet en voelt niet goed. Door volle neus kan ik niet slapen. Toch maar neusspray gebruikt vannacht maar slapen lukte niet. Hebben jullie tips voor inslapen? Gaat laatste weken zo lastig.
Grappig hoe dat kan verschillen hèquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij mijn 3e kon ik het nog prima verbergen tot zo’n 18 weken.
Bij mn laatste zwangerschap moest ik bij 11 weken al zwangerschapsbroeken aanschaffen.
Dankje, hele grote en mooie verrassing inderdaadquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:51 schreef Zo-is-dat het volgende:
Gefeliciteerd madame-april, wat een verrassing!![]()
En ik snap dat verbergen niet meer gingdat is zo’n beetje mijn formaat met 28 weken denk ik
Dankjequote:Op zaterdag 14 december 2019 07:35 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hier net zo hoor. Mijn buik vloog ook vooruit (hier ook mijn derde).
Dankje.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
11 maart was ook onze UD. Maar U. kwam pas op de 17e.
En @:madam-april ook gefeliciteerd! Wat een prachtige bol! Nu al.![]()
Haha ja groot hè?!quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:madam-april holy crap wat een buik!
Mijn voornaamste zwangerschapskwaaltje: dorst. Heul veel dorst. Terwijl ik normaal totaal geen drinker ben, ik moet me er soms zelfs aan herinneren dat ik echt even wat moet drinken. Vooral smorgens als ik uit bed kom.... Het voelt net alsof ik half uitgedroogd uit bed kom! Ik had dit trouwens ook bij de vorige zwangerschap
Jupquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:41 schreef madam-april het volgende:
Dat is helemaal naar.. Krijg je ook zo'n grafsmaak van in je mond..
quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:04 schreef madam-april het volgende:
Dit is 3weken geleden..Gefeliciteerd! Leuk, en veel geluk ook met innesteling en vruchtzak. Meant to beSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ga je de voortgang posten in het buikentopic?
Resistance is futile.
Veel geluk met innesteling en vruchtzak?quote:Op maandag 16 december 2019 00:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuk, en veel geluk ook met innesteling en vruchtzak. Meant to be. Ga je de voortgang posten in het buikentopic?
Bizar hè! Nee, dat is helaas niet gelukt. Maar als hij niet eerder komt, dan is vrijdag ook niet zo erg.quote:Op maandag 16 december 2019 10:39 schreef Chan het volgende:
B.ertha is het gelukt je afspraak te vervroegen in het ziekenhuis? Je mag gewoon al bevallen!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:26 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
JAHAAA, ik zie 'm! Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shhht. 5 x voor NOD. Die waren allemaal negatief (duh). Deze is NOD+1. (Denk ik, sinds de bevalling van U. schommel ik een dag).quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:27 schreef SQ het volgende:
Jazeker DUMAN, ik zie hem! Gefeliciteerd!
Hoeveel dagen voor NOD heb je zitten testen?
Yes, maar ga er vanavond of morgen weer een test tegen aan gooien.quote:
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet nee, maar het moet natuurlijk érgens mee beginnenquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:50 schreef B.ertha het volgende:
Ik had vannacht en vanochtend heel lichte menstruatiepijn...
Hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen
Thanks! Mijn broertje is de 17e jarig, dus ik hoop dat 't iig een andere datum wordtquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Gefeliciteerd!
11 maart was ook onze UD. Maar U. kwam pas op de 17e.
En @:madam-april ook gefeliciteerd! Wat een prachtige bol! Nu al.![]()
Geen ervaring, maar hou er rekening mee dat je dan de hele hoogzomer een baby tegen je aan geplakt kan hebben, baby's kunnen pas met een maand of 7-8 in een wandelwagen. En ik verzeker je, dat is WARMMM. Voor een kort stukje niet zo erg, voor een dagje er op uit misschien welquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Thanks! Mijn broertje is de 17e jarig, dus ik hoop dat 't iig een andere datum wordt
Jij ook gefeliciteerd!
Ik ga morgen de kinkhoestvaccinatie halen, hoop dat ik niet teveel bijwerkingen krijgWe hebben vandaag de ladekast en kledingkast gekregen, die mag manlief de komende periode in elkaar zetten.
Dan wieg/ledikant en stoel/fauteuil om met de beeb neer te kunnen ploffen.
Ik twijfel serieus of we een echte kinderwagen moeten halen en niet gewoon een buggy+draagdoek. Zijn er mensen met ervaring met 't laatste?
Nee, alles is weer rustig.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:03 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Bertha, nog steeds krampen?
Zo-is-dat, succes met de prik zo! Ik ga hem in januari ook halen
Verder hier alles goed, alweer 26 weken (geloof ik, ik ben de tel kwijt). Ik merk nu dat het zwaarder wordt, fysiek gezien. Veters strikken wordt lastig en slapen is al enige tijd niet meer te doen. En ik ben zo moe! We hebben een uitputtende november en december gehad (iedereen in huis griep, hond drie keer geopereerd, schoonvader die al enige tijd ziek is maar en nu achteruit gaat, vervelende tegenvallers in huis). Ik ben toe aan een heel rustig 2020. Oké, met een rustige januari en februari ben ik ook al blij
Dat zou mooi zijn want het consultatiebureau is hier lekker dichtbij. Goed om te weten! Ik ga het dinsdag vragen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:54 schreef OliviaIsTaken het volgende:
QF, ik kreeg een foldertje mee van de verloskundige, en moest via het consultatiebureau een afspraak maken. Maar kan me inderdaad voorstellen dat het per regio verschilt. Ik kreeg ook een url mee, 22wekenprik.nl of iets dergelijks.
Fijn dat de baby al goed schopt! Die is ondertussen gewoon lekker aan het groeien en aan het trainenZijn jullie al wat meer tot rust gekomen?
Ik heb nooit een kinderwagen gehad. Bij de eerste twee sowieso niet. Toen de derde geboren was moest het eigenlijk wel, omdat ik geen 2 kinderen te gelijk wilde dragen. Luus was nog te klein om te lopen. Dus voor haar een wandelwagen gekocht en Silas altijd gedragen. Nu wissel ik af.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik twijfel serieus of we een echte kinderwagen moeten halen en niet gewoon een buggy+draagdoek. Zijn er mensen met ervaring met 't laatste?
Whaaa. Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoop idd dat het daarbij blijft, ik ga 'm vanmiddag laten zettenquote:Op woensdag 18 december 2019 11:17 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat fijn Nolita! En hoe leuk het met kerst kunnen vertellen![]()
Hier toch wel een pijnlijke bovenarmmaar ja, is vast zo weer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |