Mij niet. Mijn oudste is met nieuwjaar geboren (00.35 uur)quote:Op maandag 30 december 2019 12:00 schreef SQ het volgende:
Jarig zijn met nieuwjaar lijkt me nou best vet. Altijd feest.
En je oudste, wat vindt die?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef maily het volgende:
[..]
Mij niet. Mijn oudste is met nieuwjaar geboren (00.35 uur)
Ik vond het nooit zo'n feest ...
Ik zal het wel gaan merkenquote:
Die weet natuurlijk niet beter. Maar die viert het twee keer; oudjaarsavond met vrienden en nieuwjaarsdag met de familiequote:
Zo is dat!quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
Iedereen een hele fijne jaarwisseling!
2020 brengt ons onze kindjes!![]()
Is de baby nog buiten komen spieken naar al het vuurwerk?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is dat wachten toch ellendig.
Ik hoop toch wel echt dat ze deze week komt. Geen zin om over de 41 weken te gaan.
Nog steeds niet. Gisteren nog voor controle in het ziekenhuis geweest. Alles zag er goed uit. Zelfs al een paar cm ontsluiting. Vervolgens ook meteen gestript waardoor het nu 3cm ontsluiting is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:12 schreef Chan het volgende:
[..]
Is de baby nog buiten komen spieken naar al het vuurwerk?
Allemaal een heel mooi 2020 gewenst, mét kleine baby'tjes
Fijn dat het er goed uitzag! Hopelijk begint het nu toch nog vlot, de eerste 3 cm is vast binnenquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Gisteren nog voor controle in het ziekenhuis geweest. Alles zag er goed uit. Zelfs al een paar cm ontsluiting. Vervolgens ook meteen gestript waardoor het nu 3cm ontsluiting is.
Ze heeft nu veel slijmverlies, maar verder nog geen weeën.
Iedereen gelukkig nieuwjaar en succes met baby's krijgen.
Mijn moeder vindt het vreselijkquote:Op maandag 30 december 2019 12:00 schreef SQ het volgende:
Jarig zijn met nieuwjaar lijkt me nou best vet. Altijd feest.
Dat is zo, ik ben midden in de zomer jarig en dan is iedereen op vakantiequote:Op woensdag 1 januari 2020 15:10 schreef SQ het volgende:
Ja, maar zo is er voor iedere verjaardagsdatum wel wat. Deze discussie is trouwens héél vaak gevoerd al in OUD
Ik ben overigens op een doodnormale dag jarig, maar mijn huis staat ook nooit bol van de visite verder. En al helemaal niet als je verjaardag op maandag valt ofzoDenk dat de verjaardagen van de kerstkinderen die ik ken doorgaans het drukst bezocht zijn van allemaal
Straks duurt het nog een maandquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is dat wachten toch ellendig.
Ik hoop toch wel echt dat ze deze week komt. Geen zin om over de 41 weken te gaan.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:10 schreef Duvel het volgende:
13 april: XcUZ_Me (meisje) -> ***____***
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |