Ik geniet met volle teugen ja. Ik ga gerust een dagje naar Amsterdam om die Robert Oeij te zien schoffelen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:43 schreef Marsenal het volgende:
Mijn druiven zijn niet zuur vogeltjesdans, het boeit ons linkse sukkels toch geen kut wat de partner van de burgemeester van amsterdam deze winter doet, jij bent er drukker mee.
quote:
Links is dan ook onuitsprekelijk kut en moet zo snel mogelijk dood.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
Vogeltjesdans doet haast niet meer anders. FOK! is een soort "wie kan het hardst zeuren en zaniken om links" medium geworden. Zonde.
Pleeg eens een overval met een nepwapen. Moet je eens zien hoe erop wordt gereageerd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt hysterisch op gereageerd..
Nee zeker niet, ik vind het ook idioot, maar politici die regels buigen, tja, ik ben er wel aan gewend, als Wilders het doet had het me ook niet geboeid, of het nou links of rechts is, het is mij om het even.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik geniet met volle teugen ja. Ik ga gerust een dagje naar Amsterdam om die Robert Oeij te zien schoffelen.
Maar zij heeft de boel proberen te manipuleren en dat vind jij okee?
Als het om Wilders had gegaan had je niet kunnen wachten om op de trom te slaan joh.
Mij boeit dat dus wel. Rechtvaardigheidsgevoel heet dat. Als je het maar goed vindt dat politici maar overal mee wegkomen, sta je aan de verkeerde kant en ben je zelf ook onderdeel van het probleem.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee zeker niet, ik vind het ook idioot, maar politici die regels buigen, tja, ik ben er wel aan gewend, als Wilders het doet had het me ook niet geboeid, of het nou links of rechts is, het is mij om het even.
Linksen zullen nu ongetwijfeld zitten te sidderen van angst nu één of andere toetsenbordheld vindt dat links dood moet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Links is dan ook onuitsprekelijk kut en moet zo snel mogelijk dood.
Yes. Trial by media.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:21 schreef vosss het volgende:
De partner van een burgemeester krijgt een taakstraf en dat heeft verder geen gevolgen voor die burgemeester???
Mens, hou de eer aan je zelf en stap gewoon op. Dit kan je niet verkopen aan de burgers.
Heeft hij dat dan gedaan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pleeg eens een overval met een nepwapen. Moet je eens zien hoe erop wordt gereageerd.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Linksen zullen nu ongetwijfeld zitten te sidderen van angst nu één of andere toetsenbordheld vindt dat links dood moet.
Het is verboden. Om een reden.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:24 schreef Timethy het volgende:
[..]
Heeft hij dat dan gedaan?
De pistool was onklaar gemaakt toch en lag in een kistje?
Waarom doe je het niet zelf eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dijkhoff, Rutte, Yasser, jetten, dat tuig wel ja. Ophangen moeten ze die. Landverraders zijn het.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:11 schreef BasEnAad het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gehypete regionieuws overal in de landelijke media.
Hmmm... * thinking *quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet zelf eigenlijk?
Maar waarom vergelijk je een appel met een peer dan? Een wapen in een gewelddadige overal is zeer anders dan een wapen die wordt gebruikt voor films en het niet meer doet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is verboden. Om een reden.
Bijvoorbeeld om te voorkomen dat een snotaap van 15 ermee naar buiten loopt en allemaal idiote dingen doet.
Oh wacht...
Waarom laat je Hiddema, Otten, Rooken en Baudet buiten het rijtje? Vind jij dat ze mogen frauderen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dijkhoff, Rutte, Yasser, jetten, dat tuig wel ja. Ophangen moeten ze die. Landverraders zijn het.
Maar blijkbaar niet genoeg om er een taakstraf voor te krijgen gekke vogeltjesdansquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mij boeit dat dus wel. Rechtvaardigheidsgevoel heet dat. Als je het maar goed vindt dat politici maar overal mee wegkomen, sta je aan de verkeerde kant en ben je zelf ook onderdeel van het probleem.
Politici vallen niet onder ander recht dan burgers.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mij boeit dat dus wel. Rechtvaardigheidsgevoel heet dat. Als je het maar goed vindt dat politici maar overal mee wegkomen, sta je aan de verkeerde kant en ben je zelf ook onderdeel van het probleem.
Volgens mij maak alleen jij je hier druk om.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Helaas maar 40 uur dom uit zijn ogen kijken en daar zal hij zichzelf ook wel weer onderuit wezelen, maar hij komt er in ieder geval niet mee weg
De druiven zijn zuur voor links
This is a glorious day!
Klacht: hij had een paar jaar in eenzame opsluiting met bubba moeten zitten
Goed dat je erbij vermeld dat DWDD links is.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:32 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Halsema was gisteren weer bij de linkse DWDD om wat aan pr te doen.
Het is zo opzichtig allemaal.
Schaamteloos.
Eigenlijk hetzelfde als nat water en groen gras iddquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed dat je erbij vermeld dat DWDD links is.
Thierry paf pafquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Boehoe dat mag je niet zeggen want Sjerrie is al zo'n zielig slachtofferquote:
Verdampt water is niet natquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:35 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als nat water en groen gras idd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |