Gewoon een LPquote:Op donderdag 12 december 2019 22:43 schreef Pumpalov het volgende:
Gaat het een DVD of een diskette worden?
Klopt. Sinisterra kan namelijk prima ballen.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon het debiele broertje van Sinisterra.
wie dan?quote:Op donderdag 12 december 2019 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Narsingh moet je echt nooit meer opstellen na dit
Dit was echt een poule waar je gewoon door had moeten gaan. Maar we hebben volgens mij geen enkele wedstrijd met beoogde basis gespeeld. Bizar hoe de fysieke gesteldheid is bij ons. Is nauwelijks topsport te noemen.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is toch wel het schoolvoorbeeld hoe je door 3 miljoen te besparen op een spits 10 miljoen misloopt aan inkomsten.
dan moeten de regels worden aangepast, dit mag helaas gewoon en is effectiever dan dat nette spel wat Nederlandse ploegen vaak spelenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:47 schreef fetX het volgende:
Wat een ontzettende aanstellers die Portugezen. Kutvolk.
ah, heerlijke oplossingquote:Op donderdag 12 december 2019 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
weet ik veel, gewoon geen narsingh.
Schrikbarend idd hoe slecht de conditie is en was bij Feyenoordquote:Op donderdag 12 december 2019 22:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit was echt een poule waar je gewoon door had moeten gaan. Maar we hebben volgens mij geen enkele wedstrijd met beoogde basis gespeeld. Bizar hoe de fysieke gesteldheid is bij ons. Is nauwelijks topsport te noemen.
91e minuut rood voor Porto en dan is hij pas de 94e minuut van het veld. Minuut later affluitenquote:
ik weet dat het een beetje simpele opmerking is.quote:
Moet je nagaan wat voor horror het was geweest als Feyenoord nog wel had gewonnenquote:
Weet ik niet... Fey speelt an sich wel ok. Hadden gewoon in eerdere wedstrijden punten moeten pakkenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor horror het was geweest als Feyenoord nog wel had gewonnen
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:50 schreef Pumpalov het volgende:
We hebben ieder geval de liedjes nog.
SUPERFEYENOORD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |