Natuurlijk wel, of heb jij gevoelens voor elke vrouw waar je seks mee gehad hebt?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Nouja "schadelijk". Seks is van nature uit een 'bonding tool', denk nog sterker voor vrouwen. Consequentieloos rondneuken bestaat dan ook niet. Moet dan ook altijd lachen om mensen die dit prediken.
Frequentie is natuurlijk ook een factorquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, of heb jij gevoelens voor elke vrouw waar je seks mee gehad hebt?
En als je iemand een domme koe vind of gewoon vervelend.. zal je er ook minder vaak seks mee hebben lijkt mequote:Op zaterdag 21 december 2019 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Frequentie is natuurlijk ook een factor
Ja, ik eigenlijk wel. Als je niks voelt, dan heb je toch ook geen seksquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, of heb jij gevoelens voor elke vrouw waar je seks mee gehad hebt?
dit komt omdat de middenmootmannen veroordeeld zijn tot de minder mooie chicks. De minder mooie mannen met de lelijke chicks en voor de incels blijft er dan niks over.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Andersom geldt dit natuurlijk ook wel weer voor incels die lelijke vrouwen links laten liggen.
Maar ja. Laat dat soort mensen zichzelf lekker uitroeien einzeinz.
Het is om me heen echter reuring en inslag.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Belangrijke sidenote: Is slechts een theorie
Moet wel een beetje leuk zijn idd.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En als je iemand een domme koe vind of gewoon vervelend.. zal je er ook minder vaak seks mee hebben lijkt me
Of is dat te vrouwlijk gedacht?
Misschien dat dat komt omdat je alleen maar met andere Incels om gaat en je visie daardoor iets gekleurd is?quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:40 schreef jakosi het volgende:
[..]
Het is om me heen echter reuring en inslag.
Ik zie eerder dat lelijke vrouwen zich te goed voelen voor lelijke mannen. Want met een Tinder-app heb je in no time 50 betere opties. Dus geef incels ajlsjeblieft niet de schuld van wat vrouwen in feite zelf doen plsquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Andersom geldt dit natuurlijk ook wel weer voor incels die lelijke vrouwen links laten liggen.
Maar ja. Laat dat soort mensen zichzelf lekker uitroeien einzeinz.
Wattefuk!?? Het is nog een gristelijke aap ook!?quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Maar hij moet niet in de avond weg (dacht ik zelf nml ook al aan), dat weet ik. Hij werkt meestal 's avonds van 16/17 tot 3:00. Dus zegmaar als hij om 18 vrij is, dan heeft hij geen werk, en gaat daarna ook niks meer doen.
Vaak als hij in de avond iets heeft, dan gaat hij daarvoor niet ff liggen rampetampen want meneer is heel gelovig en hij wilt dan eerst weer naar huis om te douchen en te bidden en voor je het weet is de avond dan alweer voorbij! Dus dan plant hij gewoon een andere dag waarop hij mij om 23:00 ofzo ziet. Maar nu 18:00, its weird.
Dit zeg ik dus al jaaaren.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:00 schreef jakosi het volgende:
Een belangrijk probleem:
Aantrekkelijke mannen worden vaak universeel aantrekkelijk gevonden (niet altijd, maar wel vaak). Deze mannen gaan met veel vrouwen naar bed, vaak als one night stand.
Deze vrouwen gaan dit (hoge) kaliber mannen als de standaard voor relatiemateriaal zien, terwijl ze voor deze mannen leuk ONS/FWB materiaal zijn maar meer niet.
Vrouwen laten dan leuke mannen schieten die WEL een relatie met hun aan willen gaan, maar deze mannen voldoen niet aan de inmiddels hoge standaarden van vrouwen, omdat ze weleens een echte hunk in bed hebben gekregen.
TLDR: veel vrouwen kunnen wel een 'lekkere man' krijgen voor 1 of een aantal nachten, maar denken dan ten onrechte dat mannen met dit 'kaliber van aantrekkelijkheid' de minimum wordt voor het aangaan van een relatie.
Zodoende zijn veel vrouwen 'Alpha Widows': https://therationalmale.com/2019/07/31/alpha-widows/
Maar misschien ook niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:30 schreef Detroit het volgende:
[..]
Misschien dat dat komt omdat je alleen maar met andere Incels om gaat en je visie daardoor iets gekleurd is?
Ach, gelul. Ongeacht je uiterlijk hoef je als vrouw echt alleen maar "hoi, neuken?" tegen een man te zeggen, 99 van de 100 keer heb je beet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:53 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ik zie eerder dat lelijke vrouwen zich te goed voelen voor lelijke mannen. Want met een Tinder-app heb je in no time 50 betere opties. Dus geef incels ajlsjeblieft niet de schuld van wat vrouwen in feite zelf doen pls
Tja, dit klopt gewoon. Ik val denk ik onder de "middenmootmannen", en ben ook wel met meisjes naar bed geweest die echt onder mijn league zaten. (Al klinkt dat wellicht wat arrogant.)quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:00 schreef jakosi het volgende:
Een belangrijk probleem:
Aantrekkelijke mannen worden vaak universeel aantrekkelijk gevonden (niet altijd, maar wel vaak). Deze mannen gaan met veel vrouwen naar bed, vaak als one night stand.
Deze vrouwen gaan dit (hoge) kaliber mannen als de standaard voor relatiemateriaal zien, terwijl ze voor deze mannen leuk ONS/FWB materiaal zijn maar meer niet.
Vrouwen laten dan leuke mannen schieten die WEL een relatie met hun aan willen gaan, maar deze mannen voldoen niet aan de inmiddels hoge standaarden van vrouwen, omdat ze weleens een echte hunk in bed hebben gekregen.
TLDR: veel vrouwen kunnen wel een 'lekkere man' krijgen voor 1 of een aantal nachten, maar denken dan ten onrechte dat mannen met dit 'kaliber van aantrekkelijkheid' de minimum wordt voor het aangaan van een relatie.
Zodoende zijn veel vrouwen 'Alpha Widows': https://therationalmale.com/2019/07/31/alpha-widows/
Je lijkt hem gelijk te geven toch?quote:Op zondag 22 december 2019 09:12 schreef totebel het volgende:
[..]
Ach, gelul. Ongeacht je uiterlijk hoef je als vrouw echt alleen maar "hoi, neuken?" tegen een man te zeggen, 99 van de 100 keer heb je beet.
FWB zie ik om een andere reden niet zitten: er is er altijd 1 die meer gaat voelen en dat levert ellende op
Ja, ik ook, en door dit soort posts word ik altijd als incel bestempeld maar wat mensen niet lijken te begrijpen is dat het effect doordruppelt vanaf de bovenkant en dat de incels er het meest bekaaid vanaf komen. De middenmoters hebben het ook niet makkelijk.quote:Op zondag 22 december 2019 09:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, dit klopt gewoon. Ik val denk ik onder de "middenmootmannen", en ben ook wel met meisjes naar bed geweest die echt onder mijn league zaten. (Al klinkt dat wellicht wat arrogant.)
Die meisjes hadden soms echt daadwerkelijk het idee dat er meer in zat, terwijl ik ze inderdaad als niet meer dan leuk ONS/FWB materiaal zag.
Dit principe klopt dus.
Nee, ik vind zijn opvatting eerlijk gezegd een van een Neanderthaler.quote:
Dat klopt natuurlijk, maar jij geeft hem wel gelijk met je opmerking ookal vind je hem een neanderthaler. Wij zijn homo sapiens, een zoogdier, en handelen als zodanig.quote:Op zondag 22 december 2019 09:35 schreef totebel het volgende:
[..]
Nee, ik vind zijn opvatting eerlijk gezegd een van een Neanderthaler.
Bovendien is er meer in het leven en intermenselijke relaties dan alleen seks.
Het is toch ook FRIENDS with benefits ? Dus de band is er al.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Nouja "schadelijk". Seks is van nature uit een 'bonding tool', denk nog sterker voor vrouwen. Consequentieloos rondneuken bestaat dan ook niet.
Maar die klagen tenminste niet zo.quote:Op zondag 22 december 2019 09:19 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ja, ik ook, en door dit soort posts word ik altijd als incel bestempeld maar wat mensen niet lijken te begrijpen is dat het effect doordruppelt vanaf de bovenkant en dat de incels er het meest bekaaid vanaf komen. De middenmoters hebben het ook niet makkelijk.
Klagen over dit soort mechanismes heeft inderdaad weinig zin. Gewoon accepteren en naar voegen.quote:Op zondag 22 december 2019 09:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar die klagen tenminste niet zo.
Of worden als ze klagen ten onrechte als incel bestempeld.quote:Op zondag 22 december 2019 09:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar die klagen tenminste niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |