Ik ken er ook een paar. Ik doe dat niet en vervolgens krijg ik het verwijt dat ik alleen maar instasletjes graatmagere fotomodellen neukquote:Op maandag 23 december 2019 00:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ansdersom is ook nogal wat. Dat mensen je ineens vragen of je met *naam* gebald hebt en dat je denkt huh? Nee? Wat?
Zulke losers heb je er dus ook tussen lopen.
Er worden daadwerkelijk afspraken gemaakt op deze datingapplicaties voor sex en niet zo heel weinig ook. Het gaat van software naar werkelijkheid. Waarom probeer je te beweren dat de werkelijkheid voor vrouwen dan anders zou zijn of gaan.quote:Op maandag 23 december 2019 00:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Je vindt het vooral knagen aan je wereldbeeld.
Maar ik weet dat jij een persoon bent die ook dat soort linkjes ondersteund.
Blijkbaar ook zonder ze echt gelezen te hebben.
Negatief zou het namelijk niet moeten zijn voor je beeld van vrouwen. Want er blijkt juist een verschil uit tussen 'rating' en praktijk, in positieve zin. Wat bij mannen juist andersom is in negatieve zin.
Ik zal het ten overvloede nogmaals zeggen, menselijk gedrag laat zich niet vangen in zulke beperkte statistische onderzoeken.
Maar de gegeven data geven juist een ander beeld dan oa jij naar voren wil brengen. Een stevige tegenstelling die juist maakt dat er vraagtekens geplaats moeten worden ipv conclusie's.
Wil je toch op rauwe data inzoomen dan komen mannen er juist negatiever uit.
Doet er geen flikker toe voor die data.quote:Op maandag 23 december 2019 00:14 schreef Grems het volgende:
[..]
Zoals iedere man weet valt dat onderzoek nauwelijks serieus te nemen zonder te weten of men de Russische phisingbots gefilterd heeft uit de resultaten![]()
Als dat je smaak is maar gezien je geen matches hebt klinkt dat onwaarschijnlijk tenzij het oostblokkers zijn.quote:Op maandag 23 december 2019 00:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ken er ook een paar. Ik doe dat niet en vervolgens krijg ik het verwijt dat ik alleen maar instasletjes graatmagere fotomodellen neuk
Natuurlijk wel, als je dat niet snapt heeft het echt geen enkele meerwaarde om er verder over te discussiëren.quote:Op maandag 23 december 2019 00:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Doet er geen flikker toe voor die data.
Nep of echt, het gaat erom waar mensen moeite in steken.
En dan blijkt dat 2/3de van de mannen achter 1/3de van de vrouwen aan te zitten. En dat bij vrouwen dat veel minder is, veel meer mannen een 'kans' maken.
Dat wat hier steeds geroepen wordt over vrouwen doen mannen juist volgens de aangeleverde ruwe data. In grotere mate dan vrouwen.
Maak eens een account met fotos van een minder dan gemiddelde vrouw. Ik kan je like-succes nu al garanderen. Dat meen ik zonder met de ogen te knipperen. Heel serieus.quote:Op maandag 23 december 2019 00:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Doet er geen flikker toe voor die data.
Nep of echt, het gaat erom waar mensen moeite in steken.
En dan blijkt dat 2/3de van de mannen achter 1/3de van de vrouwen aan te zitten. En dat bij vrouwen dat veel minder is, veel meer mannen een 'kans' maken.
Dat wat hier steeds geroepen wordt over vrouwen doen mannen juist volgens de aangeleverde ruwe data. In grotere mate dan vrouwen.
Is serieus echt gebeurd. En is idd keihard.quote:Op maandag 23 december 2019 00:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
HOEIIIHoe hard wil je het hebben!?? Om te janken idd
Ben je jaloers ? Had je ook gewild dat tientallen mannen jou een bericht stuurden voor een 1 keer neuken dan weer weg date?quote:Op maandag 23 december 2019 00:30 schreef imgoddamnugly het volgende:
Maak eens een account met fotos van een minder dan gemiddelde vrouw. Ik kan je like-succes nu al garanderen. Dat meen ik zonder met de ogen te knipperen ik ben bloedserieus.
Ik ook.quote:Op maandag 23 december 2019 00:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik denk dat 3 pipo's die wiskunde hebben gestudeerd en een onderzoek doen in een database van miljoenen mensen, betrouwbaarder zijn dan de mening vam Kous Meiham
En daar jaag je op?quote:Op maandag 23 december 2019 00:22 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik woon het grootste deel van het jaar in Zuid-Oost Azië.
Omdat uit de data blijkt dat ondanks becijfering 2/3de van de mannen achter 1/3de van de vrouwen aan gaat.quote:Op maandag 23 december 2019 00:24 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Er worden daadwerkelijk afspraken gemaakt op deze datingapplicaties voor sex en niet zo heel weinig ook. Het gaat van software naar werkelijkheid. Waarom probeer je te beweren dat de werkelijkheid voor vrouwen dan anders zou zijn of gaan.
Huhquote:Op maandag 23 december 2019 00:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als dat je smaak is maar gezien je geen matches hebt klinkt dat onwaarschijnlijk tenzij het oostblokkers zijn.
Dit.quote:Op maandag 23 december 2019 00:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het is idd om te janken. Ik heb een tijd heel kort even Tinder geprobeerd. Uit de paar honderd likes kwamen twee matches... Van bots! Geen enkele normale vrouw zag me staan
Jij ook al meiske!?quote:
Hihi nee van een tot de 10% van de mannen behorende fwb die me meer dan eens mee uit eten neemt en love you zegt. 🙈 Koekoek. ☠quote:Op maandag 23 december 2019 00:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jij ook al meiske!?Alleen maar bots van oosteuropese speedodragers!?
Maar ik hou echt van je bbyquote:Op maandag 23 december 2019 00:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hihi nee van een tot de 10% van de mannen behorende fwb die me meer dan eens mee uit eten neemt en love you zegt. 🙈 Koekoek. ☠
Hij escaleert de verkeerde kant op.
? Ik begin puur op basis van Tinder dat 99% vrouw een gemiddelde man geen kans geeft.quote:Op maandag 23 december 2019 00:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Je vindt het vooral knagen aan je wereldbeeld.
Maar ik weet dat jij een persoon bent die ook dat soort linkjes ondersteund.
Blijkbaar ook zonder ze echt gelezen te hebben.
Negatief zou het namelijk niet moeten zijn voor je beeld van vrouwen. Want er blijkt juist een verschil uit tussen 'rating' en praktijk, in positieve zin. Wat bij mannen juist andersom is in negatieve zin.
Ik zal het ten overvloede nogmaals zeggen, menselijk gedrag laat zich niet vangen in zulke beperkte statistische onderzoeken.
Maar de gegeven data geven juist een ander beeld dan oa jij naar voren wil brengen. Een stevige tegenstelling die juist maakt dat er vraagtekens geplaats moeten worden ipv conclusie's.
Wil je toch op rauwe data inzoomen dan komen mannen er juist negatiever uit.
Voor jou eindigt het blijkbaar bij een kans geven, nogal logisch want als je doel 1 dag neuken is heb jij je doel dan al bereikt. Maar dat zegt geen reet. Ten minste, zoals ik net ook al aangaf, vrouwen komen toch ook niet met gezeur dat mannen veeel sneller vrouwen kunnen krijgen voor vriendschap en daar mogen die mannen voor in hun handjes knijpen want ze zijn toch hetero en dan willen ze een vrouw als vriendin voor een relatie omdat ze daar zo goed mee kunnen praten over hun gevoelens. Je bent aan het projecteren, net als sommige andere mannen hier.quote:Op maandag 23 december 2019 00:52 schreef ludovico het volgende:
? Ik begin puur op basis van Tinder dat 99% vrouw een gemiddelde man geen kans geeft.
Verder geloof ik er dan wel in dat die 1% die wel een like geeft een verschillende type man leuk vindt. Mannen vinden simpelweg op basis van uiterlijk een grote groep vrouwen aantrekkelijk.
Maar ik denk dat we ook langs elkaar heen praten.
Dit kan op twee manieren gelezen worden. Neem je haar wel mee op die dingen of zeg je dat alleen tegen haar?quote:Op maandag 23 december 2019 00:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar ik hou echt van je bby![]()
Soms denk ik dat die scharrel mijn intenties en wat ik zeg ook niet gelooft. Net alsof ik je meeneem op de motor of met je ga zeilen omdat ik je alleen als neukvlees zie
Geloof dat zij Ouder1 ook is als dat je iets zegt.quote:Op maandag 23 december 2019 01:01 schreef ludovico het volgende:
Heb je misschien een gebruiksaanwijzing bij jezelf? Geeninspiratie? Heb je een label toevallig? Bepaald type autisme dat je gedrag wat voor me kan verklaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |