SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
livelink post gewoon door het slotje heen.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
livelink post gewoon door het slotje heen.
Ze wordt gewoon stiekem ergens modquote:Op donderdag 12 december 2019 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Undercover modquote:Op donderdag 12 december 2019 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben gewoon modquote:Op donderdag 12 december 2019 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
lekker door slotjes doormodderenquote:Op donderdag 12 december 2019 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze wordt gewoon stiekem ergens mod
Wat mod, dat mod.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Je zingt het van voor tot achter mee, maar verder...
Nietus.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Vreselijk! Blij dat ik hier in het stormachtige koude kille waterkoude Nederland zit, hoor!quote:Op donderdag 12 december 2019 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Under the bamboo...
[ afbeelding ]
spiegelgladde ijsbaan hoorquote:Op donderdag 12 december 2019 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Under the bamboo...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Under the bamboo...
[ afbeelding ]
Wat een vervelend uitzichtquote:Op donderdag 12 december 2019 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Under the bamboo...
[ afbeelding ]
Dat geldt voor deze ookquote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja precies, dat zeg ik!quote:
Daarover gesproken, kerst is hier een groot ding en dus hebben ze hier ook een ijsbaan in het centrum.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarover gesproken, kerst is hier een groot ding en dus hebben ze hier ook een ijsbaan in het centrum.
Maar aangezien echt ijs hier niet zo lang stand houdt, bestaat het 'ijs' uit een soort van grote, aan elkaar gekoppelde kunststof snijplanken. Het ziet er niet uit als er mensen op 'schaatsen'.
Het is meer klunen op een paar vierkante meter kunststof...
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Cruijffie - Oei oei oei dat was me weer een loei
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarover gesproken, kerst is hier een groot ding en dus hebben ze hier ook een ijsbaan in het centrum.
Maar aangezien echt ijs hier niet zo lang stand houdt, bestaat het 'ijs' uit een soort van grote, aan elkaar gekoppelde kunststof snijplanken. Het ziet er niet uit als er mensen op 'schaatsen'.
Spencer Davis?quote:
Dat soort ijsbanen zijn er hier in Nederland ook, in Woerden lag er altijd zo’n baan en volgens mij hier ookquote:Op donderdag 12 december 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is het nog een soort van logisch, in Nederland vind ik dat pure armoe...quote:Op donderdag 12 december 2019 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat soort ijsbanen zijn er hier in Nederland ook, in Woerden lag er altijd zo’n baan en volgens mij hier ook
Al die banen die buiten zijn, lijkt me. Want het vriest nergens.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat soort ijsbanen zijn er hier in Nederland ook, in Woerden lag er altijd zo’n baan en volgens mij hier ook
Lijkt me sowieso raar; kerst met hoge temperaturen.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent het begrip 'vrieselementen'?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al die banen die buiten zijn, lijkt me. Want het vriest nergens.
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken twee nummers uit deze lijst
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:08 schreef brother52 het volgende:
Led Zeppelin - Good times, bad times
Venus en ???quote:Op donderdag 12 december 2019 20:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken twee nummers uit deze lijst
In Portugal kon ik daar best aan wennenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso raar; kerst met hoge temperaturen.
Deze. Ik ken nog wel aardig wat van Zeppelin.quote:
Jingle bells jingle bellsquote:Op donderdag 12 december 2019 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel, maar de kerstmuziek klinkt overal en wie de meeste kerstverlichting in de buurt heeft is een soort van prestige strijd. Ik zal wel wat foto's maken/posten van de lichtjesgekte hier...quote:Op donderdag 12 december 2019 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Knap. Ik hoor deze voor het eerst.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Deze. Ik ken nog wel aardig wat van Zeppelin.
Foei.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Knap. Ik hoor deze voor het eerst.
Dit is niet helemaal mijn muziek. Sorry.quote:
Nee hoor, er zijn nog meer halfgare idioten met een negatief IQ.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben ik de enige die Led Zeppelin overrated vindt?
neuh, heb er ook niet al te veel mee. Wel een paar prachtnummers gemaakt. Ik vind uit die tijd Deep Purple veel leuker end meer ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben ik de enige die Led Zeppelin overrated vindt?
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn nog meer halfgare idioten met een negatief IQ.
Inkoppertjequote:
dat is ook niet zo lastig met deze muziekquote:Op donderdag 12 december 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit ken ik dan weer totaal niet.
Maar ja, 't is ook van voor mijn tijd.
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:17 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga weer eventjes met andere dingen bezig. Veel plezier nog allen en bedankt voor de tjoens Melting
kijk uit dat je geen app vinger krijgtquote:Op donderdag 12 december 2019 20:17 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga weer eventjes met andere dingen bezig. Veel plezier nog allen en bedankt voor de tjoens Melting
Fijne avond nogquote:Op donderdag 12 december 2019 20:17 schreef MTheBassman het volgende:
boem, boem...quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat ze over een high tea zong.
Ze?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat ze over een high tea zong.
Ja, sorry. Ik kan hier geen jongen in horen.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze?
Heintje was van voor de genderneutraliteit...
Oprichter van de band Hetquote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze?
Heintje was van voor de genderneutraliteit...
Je vergeet de kerstlichtjes nog. Maar in Aruba kan dat wel.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik stel me een willekeurige voorbijganger bij MM voor..
Zwembroek aan, handdoek over de schouder, zonnebril op, slenteren op sandalen op Aruba... en dan Heintje uit de speakers horen komen... hoe surreëel kun je het hebben?
Ik zit met draadloze doppen via bluetooth te luisteren.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik stel me een willekeurige voorbijganger bij MM voor..
Zwembroek aan, handdoek over de schouder, zonnebril op, slenteren op sandalen op Aruba... en dan Heintje uit de speakers horen komen... hoe surreëel kun je het hebben?
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit met draadloze doppen via bluetooth te luisteren.
Ik moet hier nog even iedereen te vriend houden...
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Dit is in ieder geval George Kooymans, al dan niet met de Earring...
Aloha.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Wij zijn al sinds 19:00 uur ongeveer aan het luisteren, maar moest even iets voor Twan doen op de pc.... Nu klaar.
laat je maskers vallen, toon je ware gezichtquote:Op donderdag 12 december 2019 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit met draadloze doppen via bluetooth te luisteren.
Ik moet hier nog even iedereen te vriend houden...
Ik ook niet.quote:
Carnaval duurt nog even...quote:Op donderdag 12 december 2019 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
laat je maskers vallen, toon je ware gezicht
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
We had joy, we had fun,
We had feijenoord on the run...
We had joy, we had fun,
We had joy, we had fun,
Smakelijk dan.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga jullie zo verlaten.
Mw. MM gaat zo aan de kook bij onze vrienden voor het diner van vanavond en ik moet chauffeuren...
Adios!
Have fun in the sun!quote:Op donderdag 12 december 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM gaat zo aan de kook bij onze vrienden voor het diner van vanavond en ik moet chauffeuren...
Adios!
Veel plezierquote:Op donderdag 12 december 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Adios!
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Adios!
Fijne avond gewenstquote:Op donderdag 12 december 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Adios!
Fijne dag nogquote:Op donderdag 12 december 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Adios!
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Adios!
absoluut...quote:Op donderdag 12 december 2019 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Toch wel één van de beteren van Elvis.
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Toch wel één van de beteren van Elvis.
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ah nu komen we in het échte geboortejaar van Symph.
Beethoven - 5e symphonie uit 1804
Ik heb namelijk geen idee wat het is.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:44 schreef Tailless het volgende:
[..]
Wilde dat delen su6 met de show
Murphy is echt overalquote:Op donderdag 12 december 2019 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Wil ik m'n geld terugvragen voor het foute pakketlabel van vorige week, is het formulier door een technische storing niet beschikbaar
Dat is wel passendquote:Op donderdag 12 december 2019 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Wil ik m'n geld terugvragen voor het foute pakketlabel van vorige week, is het formulier door een technische storing niet beschikbaar
zo klinkt het welquote:
De cursus omgaan met teleurstellingen is helaas afgelast...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De cursus omgaan met teleurstellingen is helaas afgelast...
De cursus Rietdekken gaat ook niet doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Webshop voor muziek dingenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb namelijk geen idee wat het is.
En dank je.
Surreeël misschien, maar vooral decadent.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Over surreëel gesproken: mijn collega en ik zijn ooit voor 24 uur naar Ibiza gevlogen en hij had een draagbare radio/cd-speler bij zich. En draaide daar om 3 uur 's nachts Appleknockers Flophouse van Cuby op.
De retourvlucht was maar 3 GBP. Niet onze schuld dat we voor die toko werktenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Surreeël misschien, maar vooral decadent.
Ik heb mijn kerstcd van The Cats nog die ik met Kerst in ieder geval draai,.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn jaardosis Cats wel weer gehad en de Top2000 is nog niet eens begonnen
Maak even een kopietje. DDM schijnt 'm ook graag te willen luisteren.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb mijn kerstcd van The Cats nog die ik met Kerst in ieder geval draai,.
Ik ga er vanuit dat je een heel bos hebt geplant ter compensatie.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De retourvlucht was maar 3 GBP. Niet onze schuld dat we voor die toko werkten
ach tegenwoordig zijn die liedjes van The Cats beter dan andere nummersquote:Op donderdag 12 december 2019 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn jaardosis Cats wel weer gehad en de Top2000 is nog niet eens begonnen
Dat was in 2003. Toen had niemand nog gehoord van het milieu.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je een heel bos hebt geplant ter compensatie.
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was in 2003. Toen had niemand nog gehoord van het milieu.
Kerst met BZN hadden wij op LP, met Anny die enorm vals zingtquote:Op donderdag 12 december 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb mijn kerstcd van The Cats nog die ik met Kerst in ieder geval draai,.
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de versie van Tina Turner mooier
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister nooit een kerst lp of cd van een artiest. Ik luister liever alle kerstliedjes door elkaar heen.
Ik vind deze een beetje saai en ik vind zijn stem een beetje nasaal. Daar kan ik niet zo goed tegen.quote:
vluchten kan niet meer...quote:Op donderdag 12 december 2019 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Oei, dikke woei hier net. En de flat kraakte.
Ze beginnen wat eerder dan gepland!
De kerstcd van The Cats is echt wel een aanrader.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kerst met BZN hadden wij op LP, met Anny die enorm vals zingt
t was leuk je gekend te hebben...quote:Op donderdag 12 december 2019 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Oei, dikke woei hier net. En de flat kraakte.
Ze beginnen wat eerder dan gepland!
Ik ga nog even Parks and Recreation kijken en dan naar bed. Maar leef je uitquote:Op donderdag 12 december 2019 21:01 schreef peaceman het volgende:
ow nu al... willen we nog meer muziek?
Wel leuk, maar ik moet nog met schoolwerk helpen.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:01 schreef peaceman het volgende:
ik wil nog wel even wat draaien als men dat leuk vindt
Dat is vroeg! Dus je gaat al wat voorslapen?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:03 schreef peaceman het volgende:
t hoeft niet hoor.. ga ik mooi plat op de bank...
morgen kerstborrel
maakt het niet te bontquote:Op donderdag 12 december 2019 21:03 schreef peaceman het volgende:
morgen kerstborrel
vroeg dat ik op de bank ga liggen? ga niet slapenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is vroeg! Dus je gaat al wat voorslapen?
ik beloof niks.. ga met de trein terugquote:Op donderdag 12 december 2019 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
maakt het niet te bontik ga ook eens vroeg afsluiten
Vroeg voor een kerstborrel, bedoelde ik.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
vroeg dat ik op de bank ga liggen? ga niet slapen
Heb ik volgende week..quote:Op donderdag 12 december 2019 21:03 schreef peaceman het volgende:
morgen kerstborrel
Nee joh, hij is morgen ook vrij.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is vroeg! Dus je gaat al wat voorslapen?
Oh, jaloersquote:Op donderdag 12 december 2019 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, hij is morgen ook vrij.
Die heb ik ook pas donderdag aanstaande.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeg voor een kerstborrel, bedoelde ik.
ja daar kan ik niet bij zijn...quote:
ach het is nooit te vroeg voor een borrel toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeg voor een kerstborrel, bedoelde ik.
Volgende week donderdag is de herkansingquote:Op donderdag 12 december 2019 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja daar kan ik niet bij zijn...
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Kerstborrels, altijd goed om je collega's eens echt te leren kennen.
Sommigen zag je daarna nooit meer...
Dan heb ik een kerstborrel...quote:Op donderdag 12 december 2019 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgende week donderdag is de herkansing
Dat is weer helemaal waar. Ik ben vorige week vrijdag nog gaan borrelen met collega's om onze successen te vieren. We konden alleen niet echt een succes verzinnen, maar dat hield ons verder niet tegen.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach het is nooit te vroeg voor een borrel toch?
quote:
goed zo!quote:Op donderdag 12 december 2019 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is weer helemaal waar. Ik ben vorige week vrijdag nog gaan borrelen met collega's om onze successen te vieren. We konden alleen niet echt een succes verzinnen, maar dat hield ons verder niet tegen.
Na de kerstborrel hoefde sommigen simpelweg niet meer terug te komen.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de kerstborrel hoefde sommigen simpelweg niet meer terug te komen.
Die hadden dan de kerst iets te intiem met collega's willen vieren...
Turn Up The Bass!quote:Op donderdag 12 december 2019 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben even een medley gemaakt van de grote successen van Tony Bass. We zongen ze zo allemaal mee
Dan kan ik niet, want kerstborrelquote:Op donderdag 12 december 2019 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgende week donderdag is de herkansing
Wat is er gebeurd met 'what happens on the kerstborrel, stays on the kerstborrel'?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met zo'n 150 aanwezige personen stays it niet on the kerstborrel.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:13 schreef CindieY het volgende:
Wat is er gebeurd met 'what happens on the kerstborrel, stays on the kerstborrel'?
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drank maakt echt meer kapot dan je lief is. Ik ben echt voorzichtig met drank en collega's.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voorzichtig met kerst, in algemene zin...quote:Op donderdag 12 december 2019 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Drank maakt echt meer kapot dan je lief is. Ik ben echt voorzichtig met drank en collega's.
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik naar een kerstborrel bij mijn huidige werkgever ga. Georganiseerd door de personeelsvereniging (waar ik geen lid van ben) maar open voor iedereen. Het zal mij benieuwen. Het housewarming-feestje op onze locatie in Leeuwarden was in ieder geval goed geslaagdquote:Op donderdag 12 december 2019 21:19 schreef peaceman het volgende:
Bij mijn vorige werk had ik nooit zin in die saaie kerstbijeenkomst. Nu wordt er tenminste wat georganiseerd, dat is al eens stuk leuker.
ow dan zal dit ook wel gezellig zijn toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik naar een kerstborrel bij mijn huidige werkgever ga. Georganiseerd door de personeelsvereniging (waar ik geen lid van ben) maar open voor iedereen. Het zal mij benieuwen. Het housewarming-feestje op onze locatie in Leeuwarden was in ieder geval goed geslaagd
Die neiging heb ik ook, maar ik heb me dit jaar toch maar opgegeven voor kerstdiner en nieuwjaarsontbijt. Even aan mijn sociale vaardigheden werken.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vermijd dat soort bijeenkomsten
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 06:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk geen piekernacht geweest?
Ik hoop dat dingen op een positieve manier duidelijk zijn geworden.quote:Op vrijdag 13 december 2019 06:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Er is me gisteren veel duidelijk geworden.
Heb je vandaag een beetje op tijd weekend?
Afwachten maar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 06:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat dingen op een positieve manier duidelijk zijn geworden.
Ik moet vandaag juist tot laat werken, dus het duurt nog wel even tot ik weekend heb.
Op woensdag en vrijdag moet ik tot laat. Maar ik vind vrijdag meestal wel een relaxte dag om te werken. Zo'n dag dat je lekker door kunt werken met het weekend in het vooruitzicht.quote:Op vrijdag 13 december 2019 06:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Afwachten maar.
Maar wel vervelend dat je tot laat moet op een vrijdag.
Als je het niet erg vind, scheelt het natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 06:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Op woensdag en vrijdag moet ik tot laat. Maar ik vind vrijdag meestal wel een relaxte dag om te werken. Zo'n dag dat je lekker door kunt werken met het weekend in het vooruitzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |