Anderen die het gedaan hebben, kregen meteen een lidmaatschapsnummer?quote:Op vrijdag 13 december 2019 01:35 schreef grazz het volgende:
Anders gauw ff aanmelden. Is maar 7,50 ofzo las ik hier ergens.
Haha, nee. Zat daar nog helemaal over te stressen, maar het was gewoon helemaal niet nodig uiteindelijkquote:Op vrijdag 13 december 2019 01:24 schreef grazz het volgende:
Dat gestress over het aanmaken van een account bij Paylogic was dus ook niet nodig
Nee, daarom ben ik vanmiddag gaan rondneuzen op hun site. Bij een ander evenement waar je lid moest zijn om kaarten te kunnen kopen (iets met Bach) werd bij het bestelproces niet gevraagd naar een lidnummer (wel je adresgegevens) en had je tijdens het bestellen nog de mogelijkheid alsnog lid te wordenquote:Op vrijdag 13 december 2019 01:39 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Anderen die het gedaan hebben, kregen meteen een lidmaatschapsnummer?
Ria moet niet zo inhalig zijnquote:Op vrijdag 13 december 2019 01:29 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja zul je net zien dat je om een of ander reden de kaartjes niet kunt downloaden en dus laat opsturen naar een onjuist adres. Heb je straks een Ria die er met de kaarten vandoor gaat
Top! Bedankt!quote:Op vrijdag 13 december 2019 01:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, daarom ben ik vanmiddag gaan rondneuzen op hun site. Bij een ander evenement waar je lid moest zijn om kaarten te kunnen kopen (iets met Bach) werd bij het bestelproces niet gevraagd naar een lidnummer (wel je adresgegevens) en had je tijdens het bestellen nog de mogelijkheid alsnog lid te worden
quote:Op donderdag 12 december 2019 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je lid bent van avrotros kan je vanaf morgen nog proberen kaartjes voor familieshow te scoren. Ik zal een linkje zoeken.
Edit: https://www.avrotros.nl/w(...)estival-familieshow/
Ahzo,danku. Volgens mij ben ik al paar jaar geen lid meer. Was lid geworden ooit toen ik naar de JESC ging in Ahoy. Maar ik probeer liever 2 kaarten voor een live of jury te scoren volgende keer. Voor het geval ze straks zeggen dat ik er al vier heb.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:06 schreef Andromache het volgende:
[..]
Avrotros blijkt morgenochtend een extra verkoop voor de GF-familyshow te houden onder leden.
Merci!quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:01 schreef Arizona het volgende:
Het is 9 uur maar zie geen mogeljkheid kaartjes te kopen bij de tros.
wanbeleidquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:01 schreef Arizona het volgende:
Het is 9 uur maar zie geen mogeljkheid kaartjes te kopen bij de tros.
Deze link lijkt wat te doentwitter:AVROTROS twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 09:02:48🎉 Kom naar de generale repetitie van het Eurovisie Songfestival. Deze exclusieve tickets zijn nu te koop! #songfestival #esf2020 👇https://t.co/osKokXg77X reageer retweet
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:06 schreef 18.32 het volgende:
Gelukt.
Je kan bij het afrekenen nog een avrotros lidmaatschap aanmaken
Bij je afschrijving of ergens in je profiel? Anders de ledenadministratie bellen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |