moet jij wetenquote:
Gelukkig staan er ook briljantjes als Ihattaren.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:18 schreef Zorro het volgende:
Het is maar goed dat Ihattaren meedoet want die Gakpo was het weer aan het verprutsen.
Die Gakpo kan er niet zoveel van.
Ja, daar word je ook gewoon derde mee in een poule met LASK en Rosenborg. Joe.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gelukkig staan er ook briljantjes als Ihattaren.
En dan was zijn enige kwaliteit altijd dat hij nog wel eens een goaltje meepikt (lol)quote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Onze speler die de meeste kansen mist. Goede keuze inderdaad.
Gewoon @Zipportal erbij halen, is ie zo weg.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan jij normaal doen? jij pest mij de hele tijd
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan jij normaal doen? jij pest mij de hele tijd
Groetjes, je aardsvijandquote:
ja waar is ie eigelijkquote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon @:Zipportal erbij halen, is ie zo weg.
WE ARE BACKquote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAAAA ONS NEDERLANDS VOETBAL IS GERED
En hij werkt zo lekker hardquote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan was zijn enige kwaliteit altijd dat hij nog wel eens een goaltje meepikt (lol)
De rest kan wel lekker ballen wou je zeggenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:20 schreef leolinedance het volgende:
Staat Gakpo erin? Die is toch een partij kut
We zijn niet anders gewend, Hans.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:20 schreef KingRoland het volgende:
Oh Jojoortje is niet aanwezig.
Jammer, mijn vorige post sloeg helemaal nergens op.
Nog driequote:
Die daarvoor ook nietquote:Op donderdag 12 december 2019 20:20 schreef KingRoland het volgende:
Oh Jojoortje is niet aanwezig.
Jammer, mijn vorige post sloeg helemaal nergens op.
Luik moet 5-0 winnen toch?quote:
Die heeft weinig goed gedaan nog idd.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:20 schreef leolinedance het volgende:
Staat Gakpo erin? Die is toch een partij kut
Gakpo is heel wat kutter dan Malen, Bergwijk, Ihattaren en Broemah ja.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De rest kan wel lekker ballen wou je zeggen
Dat zeker. Ik bestelde ooit in La Place een 'halve kip'.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nooit eens iets besteld in een restaurant waarvan je bij het serveren denkt: "Dat had ik beter niet kunnen doen" ?
Jepquote:Op donderdag 12 december 2019 20:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Luik moet 5-0 winnen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |