Gewoon @Zipportal erbij halen, is ie zo weg.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan jij normaal doen? jij pest mij de hele tijd
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan jij normaal doen? jij pest mij de hele tijd
Groetjes, je aardsvijandquote:
ja waar is ie eigelijkquote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon @:Zipportal erbij halen, is ie zo weg.
WE ARE BACKquote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAAAA ONS NEDERLANDS VOETBAL IS GERED
En hij werkt zo lekker hardquote:Op donderdag 12 december 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan was zijn enige kwaliteit altijd dat hij nog wel eens een goaltje meepikt (lol)
De rest kan wel lekker ballen wou je zeggenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:20 schreef leolinedance het volgende:
Staat Gakpo erin? Die is toch een partij kut
We zijn niet anders gewend, Hans.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:20 schreef KingRoland het volgende:
Oh Jojoortje is niet aanwezig.
Jammer, mijn vorige post sloeg helemaal nergens op.
Nog driequote:
Die daarvoor ook nietquote:Op donderdag 12 december 2019 20:20 schreef KingRoland het volgende:
Oh Jojoortje is niet aanwezig.
Jammer, mijn vorige post sloeg helemaal nergens op.
Luik moet 5-0 winnen toch?quote:
Die heeft weinig goed gedaan nog idd.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:20 schreef leolinedance het volgende:
Staat Gakpo erin? Die is toch een partij kut
Gakpo is heel wat kutter dan Malen, Bergwijk, Ihattaren en Broemah ja.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De rest kan wel lekker ballen wou je zeggen
Dat zeker. Ik bestelde ooit in La Place een 'halve kip'.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nooit eens iets besteld in een restaurant waarvan je bij het serveren denkt: "Dat had ik beter niet kunnen doen" ?
Jepquote:Op donderdag 12 december 2019 20:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Luik moet 5-0 winnen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |