Dank je voor de tip! Die wou ik dus juist kopen voor de visite. Dan ga ik maar eens kijken op de markt.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welke? Ik heb een paar Delicieux producten geprobeerd van de Lidl maar die zijn allemaal dikke tegenvaller.
quote:Op donderdag 12 december 2019 16:00 schreef Alieda-R het volgende:
Deze is lekker in een tosti![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze is inderdaad erg lekkerquote:Op donderdag 12 december 2019 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die standaard wat ze gedurende het jaar ook hebben. Zit in zo'n cheap ass verpakking, goud is die geloof ik. Kost euro of 2Heb die ook wel eens door een gerecht met koken verwerkt.
Deze volgens mij, al is dit een andere verpakking
[ afbeelding ]
Goedkoper dan in Nederland.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Goudse kaas uit Duitsland halen
En deze is écht lekker ja!quote:Op donderdag 12 december 2019 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die standaard wat ze gedurende het jaar ook hebben. Zit in zo'n cheap ass verpakking, goud is die geloof ik. Kost euro of 2Heb die ook wel eens door een gerecht met koken verwerkt.
[ afbeelding ]
Ik heb daar net een paar toastjes mee belegd. Ik had wat over van vorige week, toen heb ik er gevulde paprika's mee belegd.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 12 december 2019 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ik word hier altijd wel blij van bij de borrel, oude Beemster van het mes
[ afbeelding ]
Belegen gouda op de tosti
Ik vond de brie vooral niet te nassen.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:43 schreef Lienekien het volgende:
Kaas.![]()
Oude geitenkaas op vers brood van de bakker en dan wat eigengemaakte pruimenchutney erop.
De feestdagenkaasjes van de Lidl vind ik trouwens prima. Is dezelfde Stilton e.d. zoals je die bij de kaasboer haalt.
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 12 december 2019 17:19 schreef Botje- het volgende:
Ricotta Salata is by far mijn favoriete kaas voor bij de pasta (alla Norma)
Om zo te eten: Pecorino, Scamorza en toch ook wel een lekkere pittige Cheddar eigenlijk.. En Halloumi om te grillen! En.. en.. en..Ben alleen niet zo van de blauwe kaas.
Ik heb vandaag voor het eerst Scamorza gekocht.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:19 schreef Botje- het volgende:
Om zo te eten: Pecorino, Scamorza en toch ook wel een lekkere pittige Cheddar eigenlijk.. En Halloumi om te grillen! En.. en.. en..Ben alleen niet zo van de blauwe kaas.
Ik kan dat echt niet aan om zoiets een week lang in de koelkast te laten liggenquote:Op donderdag 12 december 2019 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb daar net een paar toastjes mee belegd. Ik had wat over van vorige week, toen heb ik er gevulde paprika's mee belegd.
Griep krijgenquote:Op donderdag 12 december 2019 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet aan om zoiets een week lang in de koelkast te laten liggen
Dit moet ik nog proberen, wij maken doe nu gewoon met Pecorino, maar hij schijnt van die Ricotta Salata nog lekkerder te wordenquote:Op donderdag 12 december 2019 17:19 schreef Botje- het volgende:
Ik vind de Tilsiter wel lekker.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:52 schreef Alieda-R het volgende:
Afgelopen week had ik weer eens kaas in Duitsland gekocht, inmiddels vele soorten gehad maar tot nu toe bijna allemaal smakeloos. Alleen de Gouda van het merk Küstengold is nog wel te eten.
Altijd kaasplank als dessert.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ohhh een kaastopic. Je kan me ervoor wakker maken (muv nagelkaas). Oud, heel oud, jong (af en toe hele jonge graskaas)
Maar blauwader (stevige roquefort) is toch wel favoriet. En munster, en tete de moine en en en
Daarom in een restaurant vrijwel altijd het kaasdessert en dan ook aangeven dat het best sterke smaken mogen zijn en je laten verrassen. Glas PX erbij en ik ben gelukkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |