SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte![]()
Waarom lol? Met een veel minder team haal je al de finale, moet gewoon kunnen.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://projects.fivethir(...)tions/europa-league/
De grote favoriet (lol)![]()
Hopelijk zetten ze bij Ajax wel de knop om dat ze die EL echt willen winnen.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom lol? Met een veel minder team haal je al de finale, moet gewoon kunnen.
En niet dat ze zich te groot voelen daarvoor.Oh.![]()
Alsof voetballers expres willen verliezenquote:Op donderdag 12 december 2019 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze bij Ajax wel de knop om dat ze die EL echt willen winnen.
En niet dat ze zich te groot voelen daarvoor.![]()
![]()
Je kan wel gemakzuchtig en minder geconcentreerd spelen.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alsof voetballers expres willen verliezenOh.![]()
nee maar de CL deed ze boven hunzelf uitstijgen, EL zal minder inspirerend zijnquote:Op donderdag 12 december 2019 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alsof voetballers expres willen verliezen![]()
Mwa geloof ik niet in. EL winnen is gewoon een hoofdprijs.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan wel gemakzuchtig en minder geconcentreerd spelen.![]()
Zoals willem 2 thuisquote:Op donderdag 12 december 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan wel gemakzuchtig en minder geconcentreerd spelen.![]()
![]()
Verwijt ik niet aan concentratie, maar aan Koster die wist wat hij deed. Daarbij wat vreemde keuzes van TH.quote:![]()
quote:Op donderdag 12 december 2019 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verwijt ik niet aan concentratie, maar aan Koster die wist wat hij deed. Daarbij wat vreemde keuzes van TH.natuurlijk wel
![]()
Dat klopt, maar je ziet wel vaker goede ploegen voortijdig stranden in dat toernooi die uit de CL komen rollen.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa geloof ik niet in. EL winnen is gewoon een hoofdprijs.Oh.![]()
ja die vond ik ook wel goed en spelen leuk voetbalquote:Op donderdag 12 december 2019 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Salzburg gaat Ajax wel slopen als we daar tegen moeten.![]()
Op basis van watquote:Op donderdag 12 december 2019 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Salzburg gaat Ajax wel slopen als we daar tegen moeten.Hou op hoor. Achterin kunnen ze er geen klote van.
![]()
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Salzburg gaat Ajax wel slopen als we daar tegen moeten.![]()
Denk het niet. Juist een gelijk opgaande wedstrijd, mede doordat beide ploegen willen voetballen. Kan zomaar 4-4 worden of iets dergelijks. Maar geen 5-0 voor de een of de ander.quote:![]()
Twee keer 2-0 Salzburg.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk het niet. Juist een gelijk opgaande wedstrijd, mede doordat beide ploegen willen voetballen. Kan zomaar 4-4 worden of iets dergelijks. Maar geen 5-0 voor de een of de ander.![]()
bij Ajax wel?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op basis van watHou op hoor. Achterin kunnen ze er geen klote van.
![]()
ajax ook nietquote:Op donderdag 12 december 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op basis van watHou op hoor. Achterin kunnen ze er geen klote van.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: