SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte![]()
Waarom lol? Met een veel minder team haal je al de finale, moet gewoon kunnen.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://projects.fivethir(...)tions/europa-league/
De grote favoriet (lol)![]()
Hopelijk zetten ze bij Ajax wel de knop om dat ze die EL echt willen winnen.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom lol? Met een veel minder team haal je al de finale, moet gewoon kunnen.
En niet dat ze zich te groot voelen daarvoor.Oh.![]()
Alsof voetballers expres willen verliezenquote:Op donderdag 12 december 2019 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze bij Ajax wel de knop om dat ze die EL echt willen winnen.
En niet dat ze zich te groot voelen daarvoor.![]()
![]()
Je kan wel gemakzuchtig en minder geconcentreerd spelen.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alsof voetballers expres willen verliezenOh.![]()
nee maar de CL deed ze boven hunzelf uitstijgen, EL zal minder inspirerend zijnquote:Op donderdag 12 december 2019 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alsof voetballers expres willen verliezen![]()
Mwa geloof ik niet in. EL winnen is gewoon een hoofdprijs.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan wel gemakzuchtig en minder geconcentreerd spelen.![]()
Zoals willem 2 thuisquote:Op donderdag 12 december 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan wel gemakzuchtig en minder geconcentreerd spelen.![]()
![]()
Verwijt ik niet aan concentratie, maar aan Koster die wist wat hij deed. Daarbij wat vreemde keuzes van TH.quote:![]()
quote:Op donderdag 12 december 2019 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verwijt ik niet aan concentratie, maar aan Koster die wist wat hij deed. Daarbij wat vreemde keuzes van TH.natuurlijk wel
![]()
Dat klopt, maar je ziet wel vaker goede ploegen voortijdig stranden in dat toernooi die uit de CL komen rollen.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa geloof ik niet in. EL winnen is gewoon een hoofdprijs.Oh.![]()
ja die vond ik ook wel goed en spelen leuk voetbalquote:Op donderdag 12 december 2019 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Salzburg gaat Ajax wel slopen als we daar tegen moeten.![]()
Op basis van watquote:Op donderdag 12 december 2019 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Salzburg gaat Ajax wel slopen als we daar tegen moeten.Hou op hoor. Achterin kunnen ze er geen klote van.
![]()
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Salzburg gaat Ajax wel slopen als we daar tegen moeten.![]()
Denk het niet. Juist een gelijk opgaande wedstrijd, mede doordat beide ploegen willen voetballen. Kan zomaar 4-4 worden of iets dergelijks. Maar geen 5-0 voor de een of de ander.quote:![]()
Twee keer 2-0 Salzburg.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk het niet. Juist een gelijk opgaande wedstrijd, mede doordat beide ploegen willen voetballen. Kan zomaar 4-4 worden of iets dergelijks. Maar geen 5-0 voor de een of de ander.![]()
bij Ajax wel?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op basis van watHou op hoor. Achterin kunnen ze er geen klote van.
![]()
ajax ook nietquote:Op donderdag 12 december 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op basis van watHou op hoor. Achterin kunnen ze er geen klote van.
![]()
Alhoewel hun aanvallers daar misschien wel vertrekken in de winter.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die vond ik ook wel goed en spelen leuk voetbal
Maar hun pressie en dan tegen Veltman en we krijgen weer hetzelfde verhaal als in 2014.Oh.![]()
Ajax speelt hetzelfde spel, dus kan leuk worden. Salzburg heeft achterin ook Veltmannetjes.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alhoewel hun aanvallers daar misschien wel vertrekken in de winter.
Maar hun pressie en dan tegen Veltman en we krijgen weer hetzelfde verhaal als in 2014.![]()
Uit scoor je 4 x joe joequote:Op donderdag 12 december 2019 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als de vorige twee wedstrijden zeker. Of thuis tegen Chelsea.![]()
![]()
als bij Ajax iedereen fit is kan je elke club verslaan, zelfs velen in de CL maar het spelletje wat zij spelen ligt Ajax niet zo denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom gaan ze ons niet ''slopen''. Eerder 4-4.![]()
Ze spelen zowat hetzelfde als Chelsea. Aanvallen als gekken. Als bij Ajax iedereen fit is denk ik dat je met een Inter Milan meer moeite gaat hebben. Lange ballen op Lukakugod.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
als bij Ajax iedereen fit is kan je elke club verslaan, zelfs velen in de CL maar het spelletje wat zij spelen ligt Ajax niet zo denk ik.![]()
Jij denkt niet dat Ajax een paar rondes verder komt? (waar je ze wel weer kan loten)quote:Op donderdag 12 december 2019 16:04 schreef Tjacka het volgende:
Lol waarom in godsnaam praten over een team wat je niet kunt loten.Oh.![]()
Nou eerst Ajax maar een ronde door en daarna Salzburgquote:Op donderdag 12 december 2019 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat Ajax een paar rondes verder komt? (waar je ze wel weer kan loten)
Elk jaar denkt iedereen dat ze ver komen maar ieder jaar gaan die er ook eerder uit
Groot fan van User Wotte![]()
Twee seizoenen geleden halve finale EL en vorig jaar eruit in de 1/8e finale tegen Napoli wat opzich niet heel gek is.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou eerst Ajax maar een ronde door en daarna Salzburg
Elk jaar denkt iedereen dat ze ver komen maar ieder jaar gaan die er ook eerder uitOh.![]()
Ach ik lul ook maar wat in de ruimte natuurlijkquote:Op donderdag 12 december 2019 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee seizoenen geleden halve finale EL en vorig jaar eruit in de 1/8e finale tegen Napoli wat opzich niet heel gek is.Groot fan van User Wotte![]()
Feitelijk gezien lullen we allemaal in de ruimte.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach ik lul ook maar wat in de ruimte natuurlijkOh.![]()
Waar komen die mensen vandaan die maar vrede hebben met die achterlijke scheidsrechters en het maar onderdeel van het spel vinden?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2019 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feitelijk gezien lullen we allemaal in de ruimte.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hmm, kans om Ludogorets te loten. Zou een pleister op de wond zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
@JR-Style-93 INSHALLAHtwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op donderdag 12-12-2019 om 23:49:02Hansen en Ünüvar staan voor debuut bij Jong Ajax: https://t.co/FsLcd27WKI https://t.co/tZHfPSiWye reageer retweet
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ja soort ELquote:Op donderdag 12 december 2019 19:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit topic is vaak meer ...
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 12 december 2019 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
@:jr-style-93 INSHALLAHtwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op donderdag 12-12-2019 om 23:49:02Hansen en Ünüvar staan voor debuut bij Jong Ajax: https://t.co/FsLcd27WKI https://t.co/tZHfPSiWye reageer retweet
Oh.![]()
Is Promes er weer bij tegen AZ?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Is nog niet bekend, maar denk het niet eigenlijk. Misschien op de bank.quote:Op vrijdag 13 december 2019 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Promes er weer bij tegen AZ?Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: