abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 december 2019 @ 10:53:38 #1
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190393985
Spannend hoor! Wie gaat er winnen?

De rechtsen?

De linksen?

De extremisten?

Braveheart?

B:)B

Laatste poll:

quote:
Britten kiezen nieuw parlement, strenge beperkingen voor de pers

De Britten kiezen voor de derde keer in vijf jaar tijd een nieuw parlement. Om 08.00 uur Nederlandse tijd zijn de stemlokalen opengegaan, tot vanavond laat kan er worden gestemd.

Kort na 23.00 uur komen samenwerkende omroepen met een exit-poll. De eerste uitslagen worden verwacht aan het begin van de nacht. Pas aan het begin van de ochtend is de einduitslag bekend.

Zowel de Conservatieven als Labour spreken van de belangrijkste verkiezingen "in een generatie". Brexit was het overheersende thema in de campagne, vooral voor de Conservatieve Partij van premier Boris Johnson. Labour-leider Corbyn had het vooral over de "belabberde staat" van de nationale gezondheidszorg, die volgens hem het gevolg is van jarenlang conservatief wanbeleid.

Enorme investeringen
Beide partijen zeggen dat ze vele miljarden zullen investeren in gezondheidszorg, onderwijs, woningbouw en de politie. Labour heeft ook gepleit voor de nationalisatie van belangrijke algemene voorzieningen zoals de energievoorziening en voor verkorting van de werkweek.

De Conservatieven liggen voor in de peilingen, maar dat wil niet zeggen dat ze afstevenen op een absolute meerderheid. Die heeft Johnson waarschijnlijk nodig om begin volgend jaar uit de Europese Unie te kunnen stappen.

De Britse pers is vandaag aan strenge regels gebonden. Zo is het wettelijk verboden om te melden wat mensen hebben gestemd, om te voorkomen dat het stemgedrag van andere kiezers wordt beïnvloed. Verder mogen kiezers in de stemlokalen geen opnames maken en die aan de pers geven. Voor de deur filmen of fotograferen mag wel.

Wet overtreden
Volgens sommigen heeft Laura Kuenssberg, politiek verslaggever van de BBC, mogelijk de verkiezingswet overtreden. Ze had gisteren gemeld dat het beeld grimmig is voor Labour, als je afgaat op de stemmen die per post zijn uitgebracht. Die stemmen zijn al binnen maar nog niet geteld. Bronnen in de partijen die de stembiljetten hebben gesorteerd, zeiden tegen Kuenssberg dat Labour er slecht voor staat. In een reactie spreekt de BBC tegen dat de politiek verslaggever de wet heeft overtreden.

Een groot deel van de Britse pers kiest vandaag duidelijk partij. Tabloid The Sun kiest voor Boris Johnson met als kop 'Save brexit, save Britain'. De linkse tegenhanger Daily Mirror neemt het op voor Jeremy Corbyn met de kop 'For them, vote Labour'. Daarbij staan fotootjes van mensen die werken in de gezondheidszorg, het onderwijs en bij de politie, en van daklozen en kinderen die opgroeien in armoede.

https://nos.nl/artikel/23(...)en-voor-de-pers.html
UPDATE: RESULT

[ Bericht 2% gewijzigd door SeLang op 13-12-2019 15:06:26 ]
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 12 december 2019 @ 11:16:35 #2
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190394352
Goede roundup van de politieke partijen. _O- Blij dat ik daar niet woon.

Hoop toch dat Johnson zijn meerderheid krijgt en dat de Brexit kan plaatsvinden, zodat de UK zich weer kan richten op de toekomst. Dit circus heeft lang genoeg geduurd.
pi_190394498
Ik voorspel een hung parliament. Volgens de polls gaat het erom spannen of de Tories een meerderheid gaan krijgen. Met het Britse kiessysteem kan het nog alle kanten op. Strategische stemmers gaan het verschil maken.
pi_190394526
De meest onwerkbare uitkomst graag
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 12 december 2019 @ 11:27:34 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_190394541
Debiel systeem hebben ze daar ook met dat first past the post. 8)7
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 12 december 2019 @ 11:30:28 #6
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190394606
Het is kutweer vandaag! Wie profiteert daarvan?

Mijn reisverslagen
pi_190394610
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Debiel systeem hebben ze daar ook met dat first past the post. 8)7
Het helpt zeker niet mee het kies systeem. Maar de hele ellende rond de brexit is begonnen met ene David Cameron die een gokje wilde wagen met een referendum om zijn partij aan meer macht te willen helpen. Wat door zijn gebrek aan inzicht totaal verkeerd is uitgepakt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_190394624
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:30 schreef SeLang het volgende:
Het is kutweer vandaag! Wie profiteert daarvan?

[ afbeelding ]
In Nederland de vaak wat conservatieve stemmers.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_190394650
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:16 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Goede roundup van de politieke partijen. _O- Blij dat ik daar niet woon.

Hoop toch dat Johnson zijn meerderheid krijgt en dat de Brexit kan plaatsvinden, zodat de UK zich weer kan richten op de toekomst. Dit circus heeft lang genoeg geduurd.
Het Brexit circus is nog lang niet afgelopen. Als BoJo wint wil hij vertrekken eind januari 2020. Dan is er een transitieperiode van tot het einde van het jaar om tot een handelsovereenkomst met de EU te komen. Barnier heeft namens de EU al laten weten en dat een jaar veel te kort is voor een uitgebreide handelsovereenkomst. Dus dan komt er of weer uitstel van de transitieperiode, een hele basale handelsovereenkomst of handel onder WTO regels. Pas wanneer het VK alle handelsovereenkomsten heeft afgesloten en duidelijk is hoe de relatie met de EU en andere grootmachten eruit gaat zien is de Brexit echt voltooid. Dat kan makkelijk nog 5 - 10 jaar duren. De gemiddelde onderhandelingsperiode voor een handelsakkoord.
  donderdag 12 december 2019 @ 11:35:27 #10
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190394700
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:31 schreef Megumi het volgende:

[..]

In Nederland de vaak wat conservatieve stemmers.
Vroeger was het vooral slecht voor links (die bleven dan in bed liggen).

Maar dingen zijn nu anders. Vroeger stemden de hogere inkomens Tory en de lagere Labour. Tegenwoordig loopt de politieke scheidslijn meer tussen jong en oud (oud = Tory, jong = Labour).
Mijn reisverslagen
  donderdag 12 december 2019 @ 11:39:39 #11
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190394795
Labour is overigens bizar deze verkiezingen. Ze nemen geen positie in over Brexit, behalve dat er een nieuw referendum moet komen. Maar als Brexit zou worden gecanceld dan kan het halve Labour manifest de vuilnisbak in want al die nationalisatie programma's en dergelijke zijn strijdig met Europese regels! :D
Mijn reisverslagen
  donderdag 12 december 2019 @ 11:39:51 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_190394800
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:35 schreef SeLang het volgende:

[..]

Maar dingen zijn nu anders. Vroeger stemden de hogere inkomens Tory en de lagere Labour. Tegenwoordig loopt de politieke scheidslijn meer tussen jong en oud (oud = Tory, jong = Labour).
Ik denk dat Boris Johnson gaat winnen. Maar ben er niet zeker van bronnen zeggen dat er een enorme opkomst is.
pi_190394812
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:35 schreef SeLang het volgende:

[..]

Uhmmm nee. Eerder een verschil tussen blue collar en white collar.

Blue collar heeft geen tijd, moeite, zin of energie bij slechter weer, in het donker. Dat neemt recht evenredig af.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190394863
BoJo is ook nog lang niet zeker van zijn eigen plek in het parlement. Zou hilarisch zijn als hij verliest in zijn eigen district.
  donderdag 12 december 2019 @ 11:43:27 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_190394896
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:39 schreef SeLang het volgende:
Labour is overigens bizar deze verkiezingen. Ze nemen geen positie in over Brexit, behalve dat er een nieuw referendum moet komen. Maar als Brexit zou worden gecanceld dan kan het halve Labour manifest de vuilnisbak in want al die nationalisatie programma's en dergelijke zijn strijdig met Europese regels! :D
Als ik het nieuws een beetje moet geloven zijn er veel Labour kiezers die overlopen naar Boris. En is Corbyn niet populair binnen de achterban van zijn eigen partij. Vandaar dat Corbyn meer wilde gaan voor een nieuw referendum dan verkiezingen. Dat laatste gaat Labour wellicht veel zetels kosten.
  donderdag 12 december 2019 @ 11:45:14 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_190394941
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:42 schreef Jaeger85 het volgende:
BoJo is ook nog lang niet zeker van zijn eigen plek in het parlement. Zou hilarisch zijn als hij verliest in zijn eigen district.
Hangt er van af. Hij kan zichzelf tot lord benoemen wat een keer gebeurd is in de Britse geschiedenis als ik me niet vergis. En op die manier weer in het parlement komen.
  donderdag 12 december 2019 @ 11:46:28 #17
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190394976
Btw: LibDem hebben imo een strategische blunder gemaakt door zo'n extremistisch standpunt in te nemen over Brexit (Art.50 cancelen zonder referendum). Zelfs de meeste hardcore Remainers vinden dat niet okee.

Ze hadden beter kunnen inzetten op een tweede referendum, wat de enige realistische kans is om Brexit nog te stoppen. Ik denk dat ze daarmee meer stemmen zouden krijgen.
Mijn reisverslagen
pi_190394986
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:45 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hangt er van af. Hij kan zichzelf tot lord benoemen wat een keer gebeurd is in de Britse geschiedenis als ik me niet vergis. En op die manier weer in het parlement komen.
Klopt dat is een loophole, die wel zeer omstreden is.
pi_190395022
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:46 schreef SeLang het volgende:
Btw: LibDem hebben imo een strategische blunder gemaakt door zo'n extremistisch standpunt in te nemen over Brexit (Art.50 cancelen zonder referendum). Zelfs de meeste hardcore Remainers vinden dat niet okee.
Waarom zou een remainer niet willen dat er een directe remain komt? Als dat je doel is, kun je er het best zo snel mogelijk naartoe.

quote:
Ze hadden beter kunnen inzetten op een tweede referendum, wat de enige realistische kans is om Brexit nog te stoppen. Ik denk dat ze daarmee meer stemmen zouden krijgen.
Ze zouden dan in ieder geval hun naam meer eer aangedaan hebben. Dems.
  donderdag 12 december 2019 @ 11:52:39 #20
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190395131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als ik het nieuws een beetje moet geloven zijn er veel Labour kiezers die overlopen naar Boris. En is Corbyn niet populair binnen de achterban van zijn eigen partij. Vandaar dat Corbyn meer wilde gaan voor een nieuw referendum dan verkiezingen. Dat laatste gaat Labour wellicht veel zetels kosten.
Privé wil Corbyn ook gewoon Brexit, want dat is nodig voor de nationalisaties die in het Labour manifest staan (strijdig met Europese regels). Maar de meeste MP's zijn Blairites en geen Trotskyists en die zijn tegen Brexit.

En de klassieke blue-collar achterban wil Brexit, maar vertrouwt Labour niet meer dus die kiezen voor de duidelijke boodschap van Boris.

Dus Labour zit in een rare spagaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door SeLang op 12-12-2019 12:03:07 ]
Mijn reisverslagen
  donderdag 12 december 2019 @ 11:56:16 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_190395223
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:52 schreef SeLang het volgende:

[..]

Privé wil Corbyn ook gewoon Brexit, want dat is nodig voor de nationalisaties die in het Labour manifest staan (strijdig met Europese regels). Maar de meeste partijleden zijn Blairites en geen Trotskyists en die zijn tegen Brexit.

En de klassieke blue-collar achterban wil Brexit, maar vertrouwt Labour niet meer dus die kiezen voor de duidelijke boodschap van Boris.

Dus Labour zit in een rare spagaat.
Afwachten maar. Zeker met een Nederlands spreekwoord in gedachte belofte maakt schuld. Mocht Boris winnen.
  donderdag 12 december 2019 @ 11:59:41 #22
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190395349
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waarom zou een remainer niet willen dat er een directe remain komt? Als dat je doel is, kun je er het best zo snel mogelijk naartoe.

Omdat de meeste mensen het niet okee vinden als de beslissing van een echte meerderheid (referendum) wordt overruled door een minderheid die via een first-post-the-post system aan de macht komt .

Ik weet dat in Nederland referendumuitslagen routinematig worden genegeerd maar in de UK wordt daar anders tegenaan gekeken. Ook veel echte hardcore remainers zijn daar tegen. LibDem zitten een beetje in hun eigen bubble en hebben de steun voor zo'n extremistische stap onderschat.
Mijn reisverslagen
  donderdag 12 december 2019 @ 12:05:26 #23
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190395521
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:52 schreef SeLang het volgende:

[..]

Privé wil Corbyn ook gewoon Brexit, want dat is nodig voor de nationalisaties die in het Labour manifest staan (strijdig met Europese regels). Maar de meeste MP's zijn Blairites en geen Trotskyists en die zijn tegen Brexit.
Klopt, Corbyn is in feite ZO links dat hij ook weer tegen de ''neoliberale'' EU is, net zoals onze eigen SP. Wat dat betreft heeft de partij in de loop der tijd echt een ruk naar links gemaakt nadat Blair van het toneel verdween.

Is natuurlijk niet zo handig als je je wil onderscheiden van de Tories, en aan boord van de partij zelf zorgt het ook voor heel veel onvrede. Hij kan op dit moment maar met moeite ''de boel bij elkaar houden'' zoals men in Nederland zegt.
  donderdag 12 december 2019 @ 12:07:37 #24
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190395588
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Remainers hebben ook gradaties van fanaticisme, natuurlijk. Sommige Remainers vinden het ''jammer'' en zouden zelf tegen stemmen, maar niet tegen elke prijs. Sommigen doen alsof het het einde van de wereld is en de UK straks een Derde Wereld land wordt.
pi_190395738
Ik zou vandaag thuisblijven. Door de regen moeten lopen om te kiezen tussen een achterlijke eikel, een antisemitische eikel of een antidemocratische eikel.
pi_190398618
Ik las eerst 'in Urk'. #nuttelozeinformatie
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_190398635
Tja, welke leugens klinken het prettigst. Kies maar.
  donderdag 12 december 2019 @ 14:50:39 #28
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190398789
Het weer blijft kut

Mijn reisverslagen
  donderdag 12 december 2019 @ 20:27:41 #29
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190404681
Nog 2,5 uur tot de eerste exitpoll

Mijn reisverslagen
  donderdag 12 december 2019 @ 20:46:07 #30
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190405148
Nou ik hoop dat Johnson wint. Dan zijn we het snelst van dit circus af en kunnen de Britten zich lekker door grootmachten in hun holletje laten nemen.
  donderdag 12 december 2019 @ 21:00:01 #31
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_190405497
Ik zou lekker thuisblijven. Wat een waardeloze kandidaten.
En Corbyn gaat verliezen, want raarste snuiter of them all.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 12 december 2019 @ 21:02:52 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190405591
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:46 schreef SeLang het volgende:

De grootste blunder blijft wel in handen van Corbyn. Die loopt campagne te voeren met een eigen deal die nog niet bestaat en waarvan de EU voor verkiezingen ten stelligste zal ontkennen dat die er gaat komen. In feite belooft Labour nog meer chaos die we de laatste tijd al hadden. Om daar van te verliezen had Johnson echt zijn best moeten doen.

De remainers hebben hun kans sowieso verprutst door afhankelijk te worden van een paar partijen. Ze hadden meer kansen gehad als ze ook stedelijke Tory zetels hadden kunnen kapen en die partij daardoor te splijten.
  donderdag 12 december 2019 @ 21:03:43 #33
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190405622
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:00 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zou lekker thuisblijven. Wat een waardeloze kandidaten.
En Corbyn gaat verliezen, want raarste snuiter of them all.
Je zal als partij maar met zo'n leider opgescheept zitten.
  donderdag 12 december 2019 @ 21:25:54 #34
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190406432
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De grootste blunder blijft wel in handen van Corbyn. Die loopt campagne te voeren met een eigen deal die nog niet bestaat en waarvan de EU voor verkiezingen ten stelligste zal ontkennen dat die er gaat komen. In feite belooft Labour nog meer chaos die we de laatste tijd al hadden. Om daar van te verliezen had Johnson echt zijn best moeten doen.
Mee eens.

Maar het hele Labour standpunt is sowieso bizar want hun manifesto kan alleen worden uitgevoerd als de UK de EU verlaat. De beoogde nationalisaties zijn illegaal onder EU regels.

quote:
De remainers hebben hun kans sowieso verprutst door afhankelijk te worden van een paar partijen. Ze hadden meer kansen gehad als ze ook stedelijke Tory zetels hadden kunnen kapen en die partij daardoor te splijten.
Uiteindelijk is het grootste probleem voor Remainers gewoon dat ze in de minderheid zijn. Een groot deel van de oorspronkelijke remainers respecteert de referendum uitslag en wil nu gewoon doorgaan met Brexit dus direct cancelen zoals LibDem wil was nooit realistisch.

MPs zijn te lang bezig geweest met te proberen de hele Brexit te saboteren en vanwege partijpolitiek. Ik denk dat ze beter volle bak hadden kunnen inzetten op een hele softe Brexit. Ik denk dat veel mensen nu spijt hebben dat ze dat vorig jaar niet hebben gedaan.

Als Boris vandaag wint met een grote meerderheid krijg je waarschijnlijk een veel hardere Brexit dan vorig jaar binnen handbereik was.
Mijn reisverslagen
pi_190407485
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:25 schreef SeLang het volgende:

[..]

Mee eens.

Maar het hele Labour standpunt is sowieso bizar want hun manifesto kan alleen worden uitgevoerd als de UK de EU verlaat. De beoogde nationalisaties zijn illegaal onder EU regels.
[..]

Uiteindelijk is het grootste probleem voor Remainers gewoon dat ze in de minderheid zijn. Een groot deel van de oorspronkelijke remainers respecteert de referendum uitslag en wil nu gewoon doorgaan met Brexit dus direct cancelen zoals LibDem wil was nooit realistisch.

MPs zijn te lang bezig geweest met te proberen de hele Brexit te saboteren en vanwege partijpolitiek. Ik denk dat ze beter volle bak hadden kunnen inzetten op een hele softe Brexit. Ik denk dat veel mensen nu spijt hebben dat ze dat vorig jaar niet hebben gedaan.

Als Boris vandaag wint met een grote meerderheid krijg je waarschijnlijk een veel hardere Brexit dan vorig jaar binnen handbereik was.
Tja maar als je als Labour zo slim bent om iemand als Corbyn als lijsttrekker te kiezen dan verdien je gewoon ook niet beter.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  donderdag 12 december 2019 @ 22:08:58 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190407718
Ik ben bang dat Labour tot zn dood aan die Corbyn vast zit
pi_190407899
Ik ben benieuwd
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190407992
quote:
‘Boris wint, maar heel krap’
Het wordt spannend in Goot-Brittannië. Opvallend veel Britten zijn gaan stemmen, zo wordt gemeld. Premier Boris Johnson schreef de verkiezingen uit, in de hoop de politieke impasse rondom de Brexit te doorbreken. Volgens een opiniepeiler gaat hij straks een tegenvaller beleven.
https://www.ad.nl/buitenland/boris-wint-maar-heel-krap~ae257908/
  donderdag 12 december 2019 @ 22:22:31 #39
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_190408000
Bojo wint straks ruimschoots. De Britten willen nu uit de EU en verder met het dagelijkse leven. Hopelijk zijn ze dan ook eindelijk van Corbyn af. Ik snap echt niet dat hij het zo lang heeft mogen volhouden.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 12 december 2019 @ 22:32:39 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190408201
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:22 schreef VeX- het volgende:
Bojo wint straks ruimschoots. De Britten willen nu uit de EU en verder met het dagelijkse leven. Hopelijk zijn ze dan ook eindelijk van Corbyn af. Ik snap echt niet dat hij het zo lang heeft mogen volhouden.
Ik ben bang dat Labour tot aan zn dood aan die Corbyn vast zit door zijn leger tientjesleden
pi_190408825
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik ben bang dat Labour tot aan zn dood aan die Corbyn vast zit door zijn leger tientjesleden
Vind jij Johnson minder erg ?
pi_190408904
Exit poll: Dikke winst voor Tories.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_190408942
Wat vinden de mensen zo goed aan de conservatieven ?
  donderdag 12 december 2019 @ 23:02:59 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190408944
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:59 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Vind jij Johnson minder erg ?
Nee, maar die wint in ieder geval nog verkiezingen voor zn partij.
  donderdag 12 december 2019 @ 23:03:26 #45
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190408955
£ knalt meteen 2 cent omhoog
Mijn reisverslagen
  donderdag 12 december 2019 @ 23:04:05 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190408966
Nouja goed nieuws. De Britten lazeren snel op zonder nog meer geemmer.
  donderdag 12 december 2019 @ 23:06:53 #47
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190409036
Gigantisch mandaat voor Brexit dit als het klopt.
Mijn reisverslagen
  donderdag 12 december 2019 @ 23:08:33 #48
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190409062
£ nu 3 cent hoger dan vanmiddag :(
Gelukkig heb ik 4 maanden geleden nog flink wat £ gekocht
Mijn reisverslagen
pi_190409066
Maar zoveel mensen waren toch niet voor de Brexit ?
Wilde mensen van het gezeur af zijn ?
pi_190409076
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:04 schreef Hexagon het volgende:
Nouja goed nieuws. De Britten lazeren snel op zonder nog meer geemmer.
Je had een hele andere mening gehad als de Britten ineens tegen een Brexit gestemd hadden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')