Het kan erger. Maar charmant is anders.quote:
Ik vind eigenlijk dat ze er goed uitziet. Wel anders dan eerst, maar verder prima.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het kan erger. Maar charmant is anders.
Ik vind het wel grappig. Maakt dat het dan toch een beetje flatteus?
Lady Gaga zonder make up is nooit geweldig. Vooral omdat haar wenkies dan ineens zijn verdwenen. Op deze foto's is ze gewoon 13 in een dozijn. Niet geheel onflatteus maar een likje verf hier en daar mag.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ze er goed uitziet. Wel anders dan eerst, maar verder prima.
Wenkbrauwen verdwenen? Zij heeft van zichzelf toch hele zware, donkere wenkbrauwen? Net als Madonna.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Lady Gaga zonder make up is nooit geweldig. Vooral omdat haar wenkies dan ineens zijn verdwenen. Op deze foto's is ze gewoon 13 in een dozijn. Niet geheel onflatteus maar een likje verf hier en daar mag.
9 van de 10 foto's waar ze zonder make up is te zien, zijn haar wenkbrauwen verdwenen. Ik vermoed dat ze heel erg blond zijn.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wenkbrauwen verdwenen? Zij heeft van zichzelf toch hele zware, donkere wenkbrauwen? Net als Madonna.
IN BEELD. Gezichtstatoeages zijn de nieuwste trend bij beroemdhedenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:16 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
Chris Brown heeft een sneaker op zijn gezicht laten tatoeėren
quote:Op zondag 2 februari 2020 18:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wenkbrauwen verdwenen? Zij heeft van zichzelf toch hele zware, donkere wenkbrauwen? Net als Madonna.
Deze is dus echt gezet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:16 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
Chris Brown heeft een sneaker op zijn gezicht laten tatoeėren
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
9 van de 10 foto's waar ze zonder make up is te zien, zijn haar wenkbrauwen verdwenen. Ik vermoed dat ze heel erg blond zijn.
Ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lady Gaga bleached her eyebrows and looks *totally* different
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vraag me af of ze weer aan het afglijden is dan...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Deze is dus echt gezet.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat hoef je je niet af te vragen, dat is zo als je zoiets in het semi midden van je gezicht laat zetten. Het is niet eens een mooi hartje.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vraag me af of ze weer aan het afglijden is dan...
wat is met haar voet?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:07 schreef Mylene het volgende:
Britney, even geen bh-tje wel zo fijn, en even geen borstel door haar haren gehaald.
[ afbeelding ]
Dikke vette brace om d'r voetquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:07 schreef Mylene het volgende:
Britney, even geen bh-tje wel zo fijn, en even geen borstel door haar haren gehaald.
[ afbeelding ]
Is dat een pukkel op haar voorhoofd?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:55 schreef Mylene het volgende:
Adele
Wat gebeurde hier!?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:55 schreef Mylene het volgende:
Adele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |