komt misschien door al die plastische chirurgie gone bad? Of vond je dat daarvoor ook al?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:49 schreef Smallish het volgende:
Die Tara Reid heeft altijd iets viezigs over zich.
Zij is volgens mij al heel vroeg begonnen met plastische chirurgie en dat was inderdaad geen succes. Ik kan me haar eerlijk gezegd niet herinneren zonder die operaties. Maar ik vind haar al járen een beetje viezig in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
komt misschien door al die plastische chirurgie gone bad? Of vond je dat daarvoor ook al?
Ik ken haar eigenlijk alleen maar van Van Wilder, toen zag ze er normaal uit. Daarna alleen maar die onflatteuze foto's gezien en ja ik snap wel wat je bedoelt met een beetje viezig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:02 schreef Smallish het volgende:
[..]
Zij is volgens mij al heel vroeg begonnen met plastische chirurgie en dat was inderdaad geen succes. Ik kan me haar eerlijk gezegd niet herinneren zonder die operaties. Maar ik vind haar al járen een beetje viezig in ieder geval.
Haar haar ziet er piekerig uit en haar buik ronduit onsmakelijk. Schaar in het haar, goede wasbeurt en buik alsjeblieft bedekt houden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:49 schreef Smallish het volgende:
Die Tara Reid heeft altijd iets viezigs over zich.
En als ze iets anders aan heeft lijkt ze weer geen ondergoed aan te hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:06 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook het idee dat die tara altijd in dr ondergoed loopt op de een of andere manier
Haha ja dat klopt welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als ze iets anders aan heeft lijkt ze weer geen ondergoed aan te hebben.
Is dit niet stiekem een foto met de gymlerares van Glee?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Ellen DeGeneres en Portia de Rossi.
Jaartje of 4 oud.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Is die foto van Reid niet al heel oud?
Ellen begint er steeds meer uit te zien als Odo van Deep Space Ninequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Ellen DeGeneres en Portia de Rossi.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:09 schreef BlackEyedAngel het volgende:
[..]
Ellen begint er steeds meer uit te zien als Odo van Deep Space Nine
Die buik is het resultaat van een mislukte tummytuck die ze eigenlijk niet nodig had, las ik ergens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Haar haar ziet er piekerig uit en haar buik ronduit onsmakelijk. Schaar in het haar, goede wasbeurt en buik alsjeblieft bedekt houden.
Het geheel heeft idd iets goors.
Liposuctie gone bad en dat is opgelost met een tummytuck. Ofzo. Maar eigenlijk vind ik het wel tof dat ze al die jaren geen burka aantrok en gewoon met een lelijke buik in bikini ging surfen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die buik is het resultaat van een mislukte tummytuck die ze eigenlijk niet nodig had, las ik ergens.
En een mislukte borstvergroting.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Liposuctie gone bad en dat is opgelost met een tummytuck. Ofzo. Maar eigenlijk vind ik het wel tof dat ze al die jaren geen burka aantrok en gewoon met een lelijke buik in bikini ging surfen.
ik vind het wel meevallen, ze heeft wel wat weg van Bonnie St Claire somsquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ze er nu niet uitziet
quote:
Ik dacht even dat het Katy Perry was,quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:14 schreef Eightyone het volgende:
Adele is op een jaren 90-feestje?
[ link | afbeelding ]
(Beetje moeilijk plaatsen, want zijzelf ziet er hier niet slecht uit, maar de styling is vrij lollig te noemen. Dit is een beetje hoe je +/- 1997 op een blok kon staan dansen in een of andere vage discotheek. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |