quote:
Die zijn binnenkort allemaal doodquote:
Deze blijft de bestequote:
Als Zuid Korea Noord Korea ontmoet... Cultuur shockquote:Op donderdag 12 december 2019 23:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die zijn binnenkort allemaal dood
Nee dat ia toch k pop? Die zijn toch steeds in het nieuws omdat ze doodgaan?quote:Op donderdag 12 december 2019 23:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als Zuid Korea Noord Korea ontmoet... Cultuur shock
Ja hier is ie vanquote:Op donderdag 12 december 2019 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee dat ia toch k pop? Die zijn toch steeds in het nieuws omdat ze doodgaan?
Rust!quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:33 schreef matthijst het volgende:
Poepgasten.
Wat wordt het over een week, Beau?
Standaard antwoord na om even te laten zien hoe druk ze wel niet zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:59 schreef BlackNero het volgende:
Wedden dat Victor Mids weinig tv kijkt? Hij kijkt wel veel terug, want hij is altijd aan het werk.
Wat is een telefoonoor?quote:
Ah juist. Dat doe ik nooit, vandaar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Wat je hebt na een uur aan de telefoon.
Die stappen eruit.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Die schotten kunnen dat toch niet accepteren
Kunnen ze dat?quote:
Nou met zijn uitspraken en houding samenquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar hij heeft geen joviale of vriendelijke uitstraling.
Ja. De schotse nationalisten willen al een nieuw referendum.quote:
Ja met die houding van Boris snap ik dat absoluut, ze zeggen nu feitelijk jullie boeien even niet we zijn met onzelf bezig.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:16 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja. De schotse nationalisten willen al een nieuw referendum.
Sauna vrijdag.quote:
Eens, hopelijk wordt hij partij leider. Ik zou nieteens weten wie nu het CDA leidtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |