Ik vind het een tóp TTquote:
En je koopt natuurlijk, want straks wil iedereen plaggen.. en de prijs stijgt astronomisch...quote:Op woensdag 11 december 2019 21:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze staan hier op iedere hoek:psssst pssst plagg'n steuk'n?
Aah, kom op het is nog maar een dagje, gooi jezelf nog één keer in de strijd (ben je volgende week ook meteen lekker rustig)quote:Op woensdag 11 december 2019 21:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hutten bouwenhet is - 10 ofzo.
Ouder en kind bootcamp:think not
Banen zwemmen:nope
En nog meer van dat soort sportieve dingen.
Ik heb de airhockeytafels ontdekt, kijk, daar heeft een mens wat aan.
Ik dacht biljartenquote:Op woensdag 11 december 2019 21:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Aah, kom op het is nog maar een dagje, gooi jezelf nog één keer in de strijd (ben je volgende week ook meteen lekker rustig)
Airhockey is voor ouden van dagen
Ik weiger!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Aah, kom op het is nog maar een dagje, gooi jezelf nog één keer in de strijd (ben je volgende week ook meteen lekker rustig)
Airhockey is voor ouden van dagen
Ik ga binnenkort sjoelen hoorquote:Op woensdag 11 december 2019 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjoelen.. met klimaatneutrale houten sjoelschijven
Sterker nog, over hun eigen TT zeggen ze het nogquote:Op woensdag 11 december 2019 21:53 schreef BloesBloes het volgende:
Kaaap, mijn TT is gekaapt. In de Cos zeggen ze altijd, sorry, kies maar een andere als je dat wil, maar daar is hier natuurlijk weinig kas op"
Ja, maar dit is Yvonne, die haaibaai, wat denk jezelf?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Sterker nog, over hun eigen TT zeggen ze het nog‘Als iemand een betere weet, verander hem dan maar.’
Nou vooruit, wat moet het worden.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:53 schreef BloesBloes het volgende:
Kaaap, mijn TT is gekaapt. In de Cos zeggen ze altijd, sorry, kies maar een andere als je dat wil, maar daar is hier natuurlijk weinig kas op"
UTO / [UTO SC#2628] ikke?!quote:Op woensdag 11 december 2019 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Even wennen dit, zonder mijn username in de TT.
Oh,quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou vooruit, wat moet het worden.
Ik ben wel milder hier in Drenthe.
"Sausage Fingers strikes again"quote:Op woensdag 11 december 2019 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Even wennen dit, zonder mijn username in de TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |