Ik vind het een tóp TTquote:
En je koopt natuurlijk, want straks wil iedereen plaggen.. en de prijs stijgt astronomisch...quote:Op woensdag 11 december 2019 21:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze staan hier op iedere hoek:psssst pssst plagg'n steuk'n?
Aah, kom op het is nog maar een dagje, gooi jezelf nog één keer in de strijd (ben je volgende week ook meteen lekker rustig)quote:Op woensdag 11 december 2019 21:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hutten bouwenhet is - 10 ofzo.
Ouder en kind bootcamp:think not
Banen zwemmen:nope
En nog meer van dat soort sportieve dingen.
Ik heb de airhockeytafels ontdekt, kijk, daar heeft een mens wat aan.
Ik dacht biljartenquote:Op woensdag 11 december 2019 21:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Aah, kom op het is nog maar een dagje, gooi jezelf nog één keer in de strijd (ben je volgende week ook meteen lekker rustig)
Airhockey is voor ouden van dagen
Ik weiger!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Aah, kom op het is nog maar een dagje, gooi jezelf nog één keer in de strijd (ben je volgende week ook meteen lekker rustig)
Airhockey is voor ouden van dagen
Ik ga binnenkort sjoelen hoorquote:Op woensdag 11 december 2019 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjoelen.. met klimaatneutrale houten sjoelschijven
Sterker nog, over hun eigen TT zeggen ze het nogquote:Op woensdag 11 december 2019 21:53 schreef BloesBloes het volgende:
Kaaap, mijn TT is gekaapt. In de Cos zeggen ze altijd, sorry, kies maar een andere als je dat wil, maar daar is hier natuurlijk weinig kas op"
Ja, maar dit is Yvonne, die haaibaai, wat denk jezelf?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Sterker nog, over hun eigen TT zeggen ze het nog‘Als iemand een betere weet, verander hem dan maar.’
Nou vooruit, wat moet het worden.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:53 schreef BloesBloes het volgende:
Kaaap, mijn TT is gekaapt. In de Cos zeggen ze altijd, sorry, kies maar een andere als je dat wil, maar daar is hier natuurlijk weinig kas op"
UTO / [UTO SC#2628] ikke?!quote:Op woensdag 11 december 2019 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Even wennen dit, zonder mijn username in de TT.
Oh,quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou vooruit, wat moet het worden.
Ik ben wel milder hier in Drenthe.
"Sausage Fingers strikes again"quote:Op woensdag 11 december 2019 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Even wennen dit, zonder mijn username in de TT.
"Sausage Fingers strikes agian"quote:Op woensdag 11 december 2019 22:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
[..]
"Sausage Fingers strikes again"
Ja, koop er maar een brood voor ....quote:Op woensdag 11 december 2019 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Sausage Fingers strikes agian"
FTFY
Hoe dan!quote:
Dankjewel, ik waardeer dit verlate verjaardagscadeau ten zeerstequote:Op woensdag 11 december 2019 22:16 schreef Leandra het volgende:
UTO / [UTO SC#2628] Sausage Fingers strikes agian
Heb je hem weer met zijn bolle gothic.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:18 schreef BloesBloes het volgende:
Hebben jullie dit gezien trouwens,
Eindelijk mijn symfonische metal queen op Nederlandse tv en ze kan echt alles;
Baggerprog dat beste zangers maar Floor is okequote:Op woensdag 11 december 2019 22:18 schreef BloesBloes het volgende:
Hebben jullie dit gezien trouwens,
Eindelijk mijn symfonische metal queen op Nederlandse tv en ze kan echt alles;
mmm 5 miljoen views from all over the world al.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zijn bolle gothic.
Ik ging ook alleen maar kijken omdat jij zei dat ze daar in zatquote:Op woensdag 11 december 2019 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Baggerprog dat beste zangers maar Floor is oke
Ik had het over Henk Poort.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
mmm 5 miljoen views from all over the world al.
Hier Nightwish in een uitverkocht Wembley
Ssssst, verwonder u slechts ....
Ja ik hou Floor voor jou in het gaatje elke keer als ze op tv komt zal ik ff met mijn bezemsteel zwaaienquote:Op woensdag 11 december 2019 22:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ging ook alleen maar kijken omdat jij zei dat ze daar in zat
Ik vind het muziek voor rebelse 16 jarige meisjes met een neusringetje, maar dat anderen het leuk vinden stoort me niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, want die zingt normaal Gothic. Luister and just take it like a man!
Ik ben wel benieuwd of die hoempapa radiostations hier die wereldband kunnen blijven negeren ten faveure van Boef, Ali B en Gerard Blowding .....quote:Op woensdag 11 december 2019 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ik hou Floor voor jou in het gaatje elke keer als ze op tv komt zal ik ff met mijn bezemsteel zwaaien
Ik heb geen neusringetjequote:Op woensdag 11 december 2019 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het muziek voor rebelse 16 jarige meisjes met een neusringetje, maar dat anderen het leuk vinden stoort me niet.
Nee, ik wil er liever één zoals jij met zo'n bedeltje van een worstje eraanquote:Op woensdag 11 december 2019 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat, of een eikelpiercing met een belletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |