abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 december 2019 @ 22:35:50 #101
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_190388819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Kneuzen, poeplappen, vreselijke mensen, domme mensen, sukkels, achterlijken, zouden nooit iets bereiken buiten, lui, grote smoelen etcetc.

In 1 waren ze domme geiten, toch? :D
Het is jammer want eigenlijk heeft hij het best gemakkelijk gehad ; altijd iemand voor genegenheid en seks en dat is erg belangrijk :Y
Plus een eigen boot, in alle huisjes werd gekeken door bezoekers maar de boot alleen van de buitenkant, lijkt me ook wel fijn dat niemand aan je spullen kan komen
Als hij niet zo gescholden had zat hij er nu nog in.
Toch is het best normaal om effe stoom af te blazen achter iemands rug om ipv in iemands gezicht, helaas wordt dat in Utopia door iedereen gezien, dat was zijn valkuil

ik had hem wel gegund bij de laatste 5 te zijn, meer dan Franny bv :@
pi_190388862
e
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:35 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Het is jammer want eigenlijk heeft hij het best gemakkelijk gehad ; altijd iemand voor genegenheid en seks en dat is erg belangrijk :Y
Plus een eigen boot, in alle huisjes werd gekeken door bezoekers maar de boot alleen van de buitenkant, lijkt me ook wel fijn dat niemand aan je spullen kan komen
Als hij niet zo gescholden had zat hij er nu nog in.
Toch is het best normaal om effe stoom af te blazen achter iemands rug om ipv in iemands gezicht, helaas wordt dat in Utopia door iedereen gezien, dat was zijn valkuil
en als merel er niet zat had hij zelfs een grote kans gehad om te winnen _O-
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_190388863
maroc merel
stem allemaal
op maroc merel

-O-
Ik heb het recht om te bepalen!
  woensdag 11 december 2019 @ 22:37:39 #104
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_190388865
Kan iemand Merel dr snavel snoeren .. wat een walgelijk achterbaks wijf ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_190388886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:37 schreef Schakeltopia het volgende:
maroc merel
stem allemaal
op maroc merel

-O-
ha..........................ha.........(100 jaar later).........ha.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_190388942
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:35 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Het is jammer want eigenlijk heeft hij het best gemakkelijk gehad ; altijd iemand voor genegenheid en seks en dat is erg belangrijk :Y
Plus een eigen boot, in alle huisjes werd gekeken door bezoekers maar de boot alleen van de buitenkant, lijkt me ook wel fijn dat niemand aan je spullen kan komen
Als hij niet zo gescholden had zat hij er nu nog in.
Toch is het best normaal om effe stoom af te blazen achter iemands rug om ipv in iemands gezicht, helaas wordt dat in Utopia door iedereen gezien, dat was zijn valkuil

ik had hem wel gegund bij de laatste 5 te zijn, meer dan Franny bv :@
Dat stoom afblazen geldt voor iedereen en die deden dat niet op die manier.
Hij heeft het echt zelf verneukt. Je kan nog hopen dat hij er iets van leert, maar dat gebeurt niet zolang hij alle schuld bij anderen legt.

Ik kijk wat afleveringen terug en ben heel erg blij dat hij opgerot is. Wat een gedrocht is hij geworden. :Y Samen met Merel trouwens, die nu poeslief en gezellig doet. :')
  woensdag 11 december 2019 @ 22:42:18 #107
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_190388960
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:41 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat stoom afblazen geldt voor iedereen en die deden dat niet op die manier.
Hij heeft het echt zelf verneukt. Je kan nog hopen dat hij er iets van leert, maar dat gebeurt niet zolang hij alle schuld bij anderen legt.

Ik kijk wat afleveringen terug en ben heel erg blij dat hij opgerot is. Wat een gedrocht is hij geworden. :Y Samen met Merel trouwens, die nu poeslief en gezellig doet. :')
Ja klopt wel, zelf gedaan :Y
Toch vraag ik me af wat de regie allemaal van anderen verborgen hield :+
pi_190388991
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:42 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ja klopt wel, zelf gedaan :Y
Toch vraag ik me af wat de regie allemaal van anderen verborgen hield :+
Dronken Donny en agressieve Jessie. :Y
Dat van Jessie, van anderen weet ik niet, daar heb ik geen gemopper over gehoord.
pi_190389037
Binnen nog mensen aan het werk en buiten staan Merel en Fran met een bel wijn.
pi_190389053
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:41 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat stoom afblazen geldt voor iedereen en die deden dat niet op die manier.
Hij heeft het echt zelf verneukt. Je kan nog hopen dat hij er iets van leert, maar dat gebeurt niet zolang hij alle schuld bij anderen legt.

Ik kijk wat afleveringen terug en ben heel erg blij dat hij opgerot is. Wat een gedrocht is hij geworden. :Y Samen met Merel trouwens, die nu poeslief en gezellig doet. :')
Als hij zijn ouders niet had met de coffeeshop, lag hij gewoon onder een brug. Hij meet zich aan de status van zijn ouders en rekent anderen daar op af, maar hij heeft dat niet bereikt. Hij lift mee op dat geld van de shop.
pi_190389058
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dronken Donny en agressieve Jessie. :Y
Dat van Jessie, van anderen weet ik niet, daar heb ik geen gemopper over gehoord.
Zijn ondergang is de situatie met Donny geweest. Lotus had hem door, Mylene was bang voor hem en Merel heeft hem gered, door hem uit die situatie te halen. Vanaf dat moment was hij veroordeeld. Merel had hem in haar tang, en heeft die situatie volledig uitgebouwd en de macht gegrepen. Hij had op dat moment de mogelijkheid om Uto 2 te winnen, vergooid.
pi_190389086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:47 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Als hij zijn ouders niet had met de coffeeshop, lag hij gewoon onder een brug. Hij meet zich aan de status van zijn ouders en rekent anderen daar op af, maar hij heeft dat niet bereikt. Hij lift mee op dat geld van de shop.
:D Je hebt zeker een punt. Maar misschien had hij zich anders ontwikkeld zonder vermogende papa en mama. We zullen het nooit weten.
pi_190389090
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
lol merel gooit alle kopjes soep terug n de pan :o
:{
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_190389107
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:47 schreef Verida het volgende:

[..]

Zijn ondergang is de situatie met Donny geweest. Lotus had hem door, Mylene was bang voor hem en Merel heeft hem gered, door hem uit die situatie te halen. Vanaf dat moment was hij veroordeeld. Merel had hem in haar tang, en heeft die situatie volledig uitgebouwd en de macht gegrepen. Hij had op dat moment de mogelijkheid om Uto 2 te winnen, vergooid.
Hij had nog een kans gehad als hij zich fatsoenlijker en minder als een despoot had gedragen. Maar dat kan hij blijkbaar niet. :N
pi_190389112
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:48 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:D Je hebt zeker een punt. Maar misschien had hij zich anders ontwikkeld zonder vermogende papa en mama. We zullen het nooit weten.
Nee dat klopt. Maar volgens mij vindt hij zichzelf te goed om een baantje te nemen, want hij vindt zichzelf ondernemer etc. etc.
pi_190389127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:50 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Nee dat klopt. Maar volgens mij vindt hij zichzelf te goed om een baantje te nemen, want hij vindt zichzelf ondernemer etc. etc.
hij is destijds gestopt met de opleiding vanwege stage lopen. hij kon niet onder een baas werken :P
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_190389133
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:50 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Nee dat klopt. Maar volgens mij vindt hij zichzelf te goed om een baantje te nemen, want hij vindt zichzelf ondernemer etc. etc.
Ja _O- _O- hilarisch. Ondernemer zonder onderneming. :)
pi_190389138
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

hij is destijds gestopt met de opleiding vanwege stage lopen. hij kon niet onder een baas werken :P
Dat is het dus. Hoogmoed.
pi_190389179
Brandon is als een malle alles op aan het ruimen, moet die niet slapen? Nou niet zeker.. Wat laten ze zich toch van hun beste kant zien deze dagen.
pi_190389199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:54 schreef Maria44 het volgende:
Brandon is als een malle alles op aan het ruimen, moet die niet slapen? Nou niet zeker.. Wat laten ze zich toch van hun beste kant zien deze dagen.
Ik zie iedereen opruimen, behalve Merel. :Y

edit: die zit achter de computer. :')
pi_190389214
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:55 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik zie iedereen opruimen, behalve Merel. :Y
Oh die zit boven hoor ik net.
pi_190389230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:56 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Oh die zit boven hoor ik net.
druk druk druk met haar kapotte toetsenbord zeker :D
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_190389245
wat
een
wijf

En net nog zo opgetogen vertellen hoe goed ze samengewerkt hebben en dat iedereen zich inzette. 8)7
pi_190389251
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

druk druk druk met haar kapotte toetsenbord zeker :D
Ja hoor, druk druk druk....niet opruimen iig.
pi_190389261
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:47 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Als hij zijn ouders niet had met de coffeeshop, lag hij gewoon onder een brug. Hij meet zich aan de status van zijn ouders en rekent anderen daar op af, maar hij heeft dat niet bereikt. Hij lift mee op dat geld van de shop.
echt een typisch rijkeluis zoontje verpest en verknipt een herkenbaar beeld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')