SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Alsjeblieft...quote:Op woensdag 11 december 2019 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil ook wel een hapje en een drankje en zon
https://www.at5.nl/artike(...)bedacht-is-de-pisangquote:Student die opgeplakte banaan al in 2013 bedacht is de pisang
https://www.rtvdrenthe.nl(...)portregio-van-Europaquote:Drenthe uitgeroepen tot beste sportregio van Europa
quote:Op woensdag 11 december 2019 18:47 schreef CindieY het volgende:
Met een half uurtje kan ik wel meeluisteren, eerst even aflevering afkijken.
Ben ik geen fan van.quote:
Dan start ik met 2 mashups (staan al klaar), en draai ik daarna van alles wat.....quote:
Je moet draaien wat je zelf wil hoorquote:Op woensdag 11 december 2019 18:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan start ik met 2 mashups (staan al klaar), en draai ik daarna van alles wat.....
Daarom draai ik ook 2 mashups.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je moet draaien wat je zelf wil hoor
Een wijs man zei eens: Moet je 6 keer de trap op en af lopen.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Sommige mashups zijn op zich wel knap gemaakt, maar ik kan van deze twee niet warm worden.
Wat een mafkeesquote:Op woensdag 11 december 2019 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Een wijs man zei eens: Moet je 6 keer de trap op en af lopen.
Dat was wel zo.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Is dit nog steeds dezelfde mashup?
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Je mag deze niet-mashup ook gemute houden, brother.
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
"I only kiss kiss kiss where the sun don't shine"
Dat doet rare muziek met me.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Wim Sonneveld - Aan de Amsterdamsche grachten
Als ik er kom, gebruik ik het meestal als overstapplaats.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:13 schreef livelink het volgende:
Ik kom eigenlijk zelden in Amsterdam. Provinciaaltje meldt zich.
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:13 schreef livelink het volgende:
Ik kom eigenlijk zelden in Amsterdam. Provinciaaltje meldt zich.
Ik kom eigenlijk nergens. Ik beweeg me in een straal van 20 km. rond Utrecht en af en toe Limburg.quote:
Verrassend veel geluid voor il silenzio...quote:
En heb je nooit eens de neiging er een stap buiten te zetten?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nergens. Ik beweeg me in een straal van 20 km. rond Utrecht en af en toe Limburg.
Ik ben geen bingewatcher meer, 1 of 2 eps op een dag vind ik meer dan zatquote:Op woensdag 11 december 2019 18:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je bent vrij om in (of uit) te tunen.
Wees welkom.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben geen bingewatcher meer, 1 of 2 eps op een dag vind ik meer dan zat
Ingetuned.
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben geen bingewatcher meer, 1 of 2 eps op een dag vind ik meer dan zat
Ingetuned.
De vijfde aflevering van het 3de seizoen van The Crown.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat heb je ge-niet-bingewatched?
The Crown.. dat staat nog op mijn Kijklijst. Maar geen tijd.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
De vijfde aflevering van het 3de seizoen van The Crown.
Eerlijk antwoord? Ja en nee. Ik droom van eens ergens anders te zijn, maar het er naartoe reizen zie ik niet zitten en ik heb ook het idee dat ik de boel thuis niet zomaar achter kan laten.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
En heb je nooit eens de neiging er een stap buiten te zetten?
Hoeft niet meteen de andere kant van de wereld te zijn, maar bv een keer naar Zeeland, Friesland of Brabant?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord? Ja en nee. Ik droom van eens ergens anders te zijn, maar het er naartoe reizen zie ik niet zitten en ik heb ook het idee dat ik de boel thuis niet zomaar achter kan laten.
Ja.quote:
quote:
In mono luisteren dus.quote:
Mute is nog even beter.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
In mono luisteren dus.
Wat is beter, links of rechts?
Ik was de eerste, dus je moest gewoon naar mij luisteren.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
In mono luisteren dus.
Wat is beter, links of rechts?
ja mamquote:Op woensdag 11 december 2019 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was de eerste, dus je moest gewoon naar mij luisteren.
Nou, ik vind dit ook een beetje een suf liedje hoor. Volgens mij was Bart niet op zijn best toen.quote:
27'33" inmiddels?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:27 schreef brother52 het volgende:
Voor mij lijkt alles tot nu toe op John Cage
Dat komt waarschijnlijk omdat je oren dicht zitten.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:27 schreef brother52 het volgende:
Voor mij lijkt alles tot nu toe op John Cage
De 12" versiequote:
John Cage - 4'33 (Extended Jam & Spoon remix)quote:
Ik mag van jou nog niet van mute afquote:Op woensdag 11 december 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat je oren dicht zitten.
Ik durf het advies inderdaad nog niet te geven.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik mag van jou nog niet van mute af
Beetje eigen initiatief tonen, hoor.quote:
Ja maar dat mag niet van livelinkquote:
Daar mis je niks aan. Ik ben geen fan van MJ, maar dit vind ik redelijk dramatisch.quote:
Als ik het had gehoord, zou ik het ook wel weten. Is nog een redelijk hitje geweest.quote:
Ja, maar wel uit m'n puberteitquote:Op woensdag 11 december 2019 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat dit een zinloze cover is?
De eerste 2 nummers van deze show, die waren pas zinloos.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat dit een zinloze cover is?
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De eerste 2 nummers van deze show, die waren pas zinloos.
Toto - More than a feeling
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:33 schreef brother52 het volgende:
REO Speedwagon - More than a feeling
Dan vind ik Boston nog wel het beste van die drie.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Drie verschillende bands![]()
Hun eigen schuld, moeten ze maar neit zoveel op elkaar lijken
Ja, die band is echt volstrekt inwisselbaar.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gooi Foreigner er ook nog even bij.
Arne Jansen.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:38 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit volgens mij in een Nederlandse versie.
Is die beat eronder het origineel? Lijkt me niet, toch?quote:
Volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is die beat eronder het origineel? Lijkt me niet, toch?
Hij was zijn tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is die beat eronder het origineel? Lijkt me niet, toch?
Ja diequote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Met dit op de radio doe ik eindelijk eens mee met de algemene muziekteneur in deze wijk.
Ja, dit schaatst wel lekker, denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:43 schreef CindieY het volgende:
Dit was mijn basisschooltijd. Ik kan me dit nummer nog wel herinneren van de ijsbaan
En CindieY maar kusjes uitdelen.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:43 schreef CindieY het volgende:
Dit was mijn basisschooltijd. Ik kan me dit nummer nog wel herinneren van de ijsbaan
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:44 schreef brother52 het volgende:
Ed & Willem Bever - Hup daar is Willem met de waterpomptang
Dat jullie dit wetenquote:Op woensdag 11 december 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
Ed en Willem Bever - Hup, daar is Willem met de waterpomptang
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:44 schreef brother52 het volgende:
Ed & Willem Bever - Hup daar is Willem met de waterpomptang
Da's cultuur.quote:
Dat jij dit niet weetquote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:45 schreef ToT het volgende:
Ja nondeju, die akelige dj Vout ook!Nu de feestdagen er aan zitten te komen, zit ik her en der nummers te spammen die hij steeds met kerst draait!
Dit klinkt mij ook als een remix in de oren.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:47 schreef brother52 het volgende:
Het lijkt op Doop mar die is anders volgens mij.
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:47 schreef brother52 het volgende:
Het lijkt op Doop mar die is anders volgens mij.
Looney Tunes vs. Doop - Doop 2007quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wacht even op Diaan met de lyrics.
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:46 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Goed bezig.
I'll be back for Christmas.
Ik gok natuurlijk maar wat want ik sta nog steeds op mute.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit klinkt mij ook als een remix in de oren.
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik gok natuurlijk maar wat want ik sta nog steeds op mute.
Hij heeft zelfs een keer twee shows gedaan. Dat heb ik bijna niet overleefd.quote:
Luister maar weer.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik gok natuurlijk maar wat want ik sta nog steeds op mute.
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een keer twee shows gedaan. Dat heb ik bijna niet overleefd.
En in mijn hoofd is er een kwaadaardige relatie ontstaan tussen Kerst en honden en katten sinds die shows.
Ik had beter nog even op mute kunnen blijven zo te horenquote:
Nee joh, dat is cultuur. Voor hetzelfde geld had het op nr. 9 van de top 2000 gestaan.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had beter nog even op mute kunnen blijven zo te horen
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
De roomskatholieke veulpoepers?
Niet alles wat cultuur is, is per se goed natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee joh, dat is cultuur. Voor hetzelfde geld had het op nr. 9 van de top 2000 gestaan.
Het was een heel geëngageerde band, las ik net.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet alles wat cultuur is, is per se goed natuurlijk.
Ik ken het niet, maar het klinkt prima iddquote:
Komt waarschijnlijk omdat je nog op mute staat.quote:
Je UI is al in kerststemmingquote:Op woensdag 11 december 2019 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je nog op mute staat.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Urbanus - Madammen met nen bontjas
Koffie zetten... aandachtig kijken hoe het doorloopt...quote:Op woensdag 11 december 2019 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel een goeie om koffie te halen.
Bestuderen hoe het gras groeit en de verf droogt.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Koffie zetten... aandachtig kijken hoe het doorloopt...
Nederlandstalig, dus nope, deze niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:15 schreef Melting het volgende:
Hierna komen 2 platen die CindieY kan kennen.
Titt'n - Runnerwold.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nederlandstalig, dus nope, deze niet.
Ik ken het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:15 schreef Melting het volgende:
Hierna komen 2 platen die CindieY kan kennen.
Plaat hierna is ook Nederlands, maar weet bijna zeker dat je die wel kent.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nederlandstalig, dus nope, deze niet.
Ik vrees echt dat je me overschatquote:Op woensdag 11 december 2019 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Plaat hierna is ook Nederlands, maar weet bijna zeker dat je die wel kent.
Ik ken het ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:17 schreef CindieY het volgende:
Oh, Drenths volgens mij? Dan moet je bij Spijkerbroek zijn.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Ruunerwold is 't mooiste dat bestiet.
Joar'nlaang in 'n boerderie woon'n zunder dat iemand 't wiet
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Ruunerwold is 't mooiste dat bestiet.
Joar'nlaang in 'n boerderie woon'n zunder dat iemand 't wiet
Ja, als je maar lang genoeg wacht.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:20 schreef CindieY het volgende:
Zie, je overschat me, Melting
Oké, ik ken het wel, maar Spijkerbroek is gewoon sneller
Daar zou ik eigenlijk ook naar toe moeten. Dan heb ze met alle zangeressen gezien.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Nog maar bijna een jaar en dan ga ik ze live zien (niet Tarja trouwens).
Volgens mij zijn er voor 23 november nog een paar kaarten over.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar zou ik eigenlijk ook naar toe moeten. Dan heb ze met alle zangeressen gezien.
Beide zijn uitverkocht.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er voor 23 november nog een paar kaarten over.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef CindieY het volgende:
The land of the living, geen idee van wie.
Oh, ja, dan houdt het op. Al zag ik vandaag wel op FB voorbijkomen dat ze een concert in China geven. Tip!quote:
Sao Paulo is ook een optie.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, ja, dan houdt het op. Al zag ik vandaag wel op FB voorbijkomen dat ze een concert in China geven. Tip!
Nog wel meer, maar ik weet niet of die al uitverkocht zijn: Kiev, Dusseldorf, Antwerpen, Krakauquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 december 2019 20:36 schreef brother52 het volgende:
Wat krijgen we hierna... Tom McRae - Sao Paulo Rain?
Dat lijkt me wel een felicitatie waardquote:Op woensdag 11 december 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, mijn warmechocolademelkmetslagroomdagen zijn voorbij.
De slagroom is op.
Want naar de winkel gaan is eng.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
De slagroom is op.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een felicitatie waard
Ik ga morgen. Anders moet ik rare muziek missen.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Want naar de winkel gaan is eng.
Dan doe je er een klont boter in, is ook zuivelquote:Op woensdag 11 december 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
De slagroom is op.
Boter met suiker dan wel.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan doe je er een klont boter in, is ook zuivel
Ér zit al zuivel in warme choco.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik dacht aan buffelmozzarella. Mag dat ook?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van de chocoladekoequote:Op woensdag 11 december 2019 20:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ér zit al zuivel in warme choco.
Nee, dat is zielig voor die arme buffels.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht aan buffelmozzarella. Mag dat ook?
Oh okee, sorryquote:Op woensdag 11 december 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig voor die arme buffels.
Die worden niet graag gemolken?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig voor die arme buffels.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
A-Ha - The sun always shines on tv
Ik ook niet, dus snap deze opmerking niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:47 schreef brother52 het volgende:
Die lui van Aha hebben zeker nog nooit naar een serie als Hinterland gekeken.
Goeie serie welquote:Op woensdag 11 december 2019 20:47 schreef brother52 het volgende:
Die lui van Aha hebben zeker nog nooit naar een serie als Hinterland gekeken.
Ik gok zomaar dat de zon nooit schijnt in die serie.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus snap deze opmerking niet.
Ik vrees dat de fantasie van spijkerbroek nu weer op hol slaat.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat de zon nooit schijnt in die serie.
Speelt zich af in Wales en er is een grote nadruk op naargeestigheid. Je mag zelf de conclusie trekkenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat de zon nooit schijnt in die serie.
Streept serie van lijstje.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Speelt zich af in Wales en er is een grote nadruk op naargeestigheid. Je mag zelf de conclusie trekken
En dat een goede zomer in Wales 45 minuten duurt...quote:Op woensdag 11 december 2019 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Speelt zich af in Wales en er is een grote nadruk op naargeestigheid. Je mag zelf de conclusie trekken
Aanstaande morgen dus?quote:
Volgende keer maar weer.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel A*teens en andere, goede Zweedse bands draaien, maar geen Roxette.
Vrijdag welquote:Op woensdag 11 december 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel A*teens en andere, goede Zweedse bands draaien, maar geen Roxette.
Cornelis Vreeswijk ook? Da's inmiddels ook wel een Zweedse artiestquote:
Ook zo'n nummer dat ik het liefst mee wil zingen en dan jammerlijk faal.quote:
Misschien bij Diaan in de leer gaan?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook zo'n nummer dat ik het liefst mee wil zingen en dan jammerlijk faal.
Jeetje, Diaan én livelink in het leer?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien bij Diaan in de leer gaan?
Verder dan een leren jas kom ik niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jeetje, Diaan én livelink in het leer?
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Billy Joel - just the way you are
Ook geen schoenen?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Verder dan een leren jas kom ik niet.
Moet ik dan wel lenen van mijn man.
Oh ja, schoenen ook nog. Van mezelf zelfsquote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, schoenen ook nog. Van mezelf zelfs
Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn toch wel bruine hè? Van die chocoladekoe...quote:Op woensdag 11 december 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb roodbonte schoenen.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zijn toch wel bruine hè? Van die chocoladekoe...
quote:Op woensdag 11 december 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb roodbonte schoenen.
quote:Op woensdag 11 december 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Dit was voor elk wat wils, behalve voor brother, maar die kon muten.
Fixedquote:Op woensdag 11 december 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Dit was voor elk wat wils, behalve voor brother, maar mocht van mij toch al niet van mute af.
Nog al zo'n vroege vogel.quote:
Ik heb mezelf voor de 4e keer deze nacht wakker gehoest.quote:Op donderdag 12 december 2019 05:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog al zo'n vroege vogel.
Goedemorgen.
Welterusten dan maar weer.quote:Op donderdag 12 december 2019 05:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voor de 4e keer deze nacht wakker gehoest.
Ga zo een poging wagen om nog wat te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |