Zeist/Doorn/De Bilt/Bilthovenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:25 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Terechte klacht, ik zoek een huis in de provincie zelf maar ik heb sowieso al vele dorpjes weggekankerd.
tevens ditquote:Op woensdag 11 december 2019 18:28 schreef Verbruikersnaam het volgende:
UTRECHT REPRESENT; HARDE STAD LEUKE CHIX EN BRAINS JEWEETZELLUFDOORJEFUCKINGHELFT:
Utrecht is gewoon een vefrissing als je in een stad wilt wonen in Nederland. Mooi, schoon, mensen zijn relatief beleefd, weinig tards.
Bilthoven is natuurlijk een droom maar best wel prijzig, misschien wat meer geluk hebben of wat ouder worden.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:29 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Zeist/Doorn/De Bilt/Bilthoven
Mag je alleen klagen als je ergens last van hebt?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:56 schreef SuperwormJim het volgende:
En hoe precies heb jij daar last van?
Niemand die je tegenhoudt, maar het is dan natuurlijk geen klacht meer.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mag je alleen klagen als je ergens last van hebt?
hoezo niet? Ik klaag toch over mensen die doen alsof ze het leuk hebben in bepaalde plaatsen terwijl het grafplaatsen zijn.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niemand die je tegenhoudt, maar het is dan natuurlijk geen klacht meer.
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niemand die je tegenhoudt, maar het is dan natuurlijk geen klacht meer.
Ik woon erquote:Op woensdag 11 december 2019 18:31 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Bilthoven is natuurlijk een droom maar best wel prijzig, misschien wat meer geluk hebben of wat ouder worden.
Vianenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:54 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Sowieso het minst erg van bovenstaande plaatsen.
Tevens Woerden
Onmogelijk, aangezien je er geen last van hebt. Derhalve is deze klacht nietig verklaard.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:52 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
hoezo niet? Ik klaag toch over mensen die doen alsof ze het leuk hebben in bepaalde plaatsen terwijl het grafplaatsen zijn.
laatste tijd ben je wel ready manquote:Op woensdag 11 december 2019 21:32 schreef pferdfahrer het volgende:
Dat is een beetje als zeggen dat je woont in Den Haag maar in het Almere ervan woont. Ypenburg.
quote:Op woensdag 11 december 2019 21:45 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
laatste tijd ben je wel ready man
Haten op Ypenburgquote:Op woensdag 11 december 2019 21:32 schreef pferdfahrer het volgende:
Dat is een beetje als zeggen dat je woont in Den Haag maar in het Almere ervan woont. Ypenburg.
gast ik heb daar 3 maanden gewoont. Super goedkoop en snel in Uffa centraal. Daarop hatenquote:Op woensdag 11 december 2019 21:48 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
niet haten op Nieuwegein_!!!!!!!!!!!!
Utrecht centraalquote:Op woensdag 11 december 2019 21:51 schreef wollah het volgende:
[..]
gast ik heb daar 3 maanden gewoont. Super goedkoop en snel in Uffa centraal. Daarop haten
Haten op Barney's home townquote:Op woensdag 11 december 2019 21:32 schreef pferdfahrer het volgende:
Dat zegt al genoeg dat dat dikke tokkiezwijn daar woontquote:Op woensdag 11 december 2019 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Haten op Barney's home town
Dit doet mij wel deugd om te horenquote:Op woensdag 11 december 2019 23:38 schreef tjoptjop het volgende:
Nieuwegein
Afgezien van dat stukje bij de Oude Sluis in Vreeswijk is dat echt het meest troosteloze dorp van Nederland
Dit. Tevens; Maarssenquote:Op woensdag 11 december 2019 21:48 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
niet haten op Nieuwegein_!!!!!!!!!!!!
het almere van amsterdamquote:Op donderdag 12 december 2019 16:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is er mis met leidsche rijn
jij loopt met zo'n rode stok?quote:Op donderdag 12 december 2019 18:08 schreef Ezio het volgende:
Mijn opa woonde daar een jaar of 4, was daar vaak in de zomer. Veel nieuwegeinse chimeids te grazen genomen![]()
Onterechte klacht.
Haten op Overvechtquote:Op donderdag 12 december 2019 16:32 schreef wielrennerdt het volgende:
Tevens Lunetten, Kanaleneiland en OvervechtSterrenwijk
Dit was in mijn tienertijd hè. Jaren 30 dus.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:31 schreef Ferdii het volgende:
[..]
jij loopt met zo'n rode stok?
in nieuwegein zijn alle chicks dik en lelijk
Overvechtquote:Op donderdag 12 december 2019 20:35 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Haten op Overvecht![]()
Niet de buurman van Ridouan Taghi en Gokmen Tanis zijn
Nieuwegein bestaat pas Sinds 1971, Saar voor Waren het de dorpser Nieuwegein en jutphaasquote:Op donderdag 12 december 2019 21:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit was in mijn tienertijd hè. Jaren 30 dus.
Dat gebied bedoel ik natuurlijk hè. Nadat ik klaar met die chimeids was groeide de bevolking zodanig dat het huidige Nieuwegein een feit werd.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:50 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Nieuwegein bestaat pas Sinds 1971, Saar voor Waren het de dorpser Nieuwegein en jutphaas
Ik reken er zelfs Maarsseveen bij.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Reken je maarssenbroek daar ook onder?
Oh, dacht dat het daarvoor Oudegein heette.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:50 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Nieuwegein bestaat pas Sinds 1971, Saar voor Waren het de dorpser Nieuwegein en jutphaas
Deze niffo weet!quote:Op woensdag 11 december 2019 18:29 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
tevens dit![]()
Beste stad van Nederland
En Montfort.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:39 schreef Maharski het volgende:
IJsselstein/Montfoort wordt niet genoemd hier. Dat zegt wel iets.
Deze man weetquote:Op donderdag 12 december 2019 20:35 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Haten op Overvecht![]()
Niet de buurman van Ridouan Taghi en Gokmen Tanis zijn
Maarsseveen erbij rekenen vind ik dan weer logischer dan maarssenbroek. Maarssenbroek en maarssen zijn twee totaal verschillende dingen in woon ervaring naar mijn idee.quote:Op vrijdag 13 december 2019 07:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik reken er zelfs Maarsseveen bij.
Dat bestaat niet. Maarssen is het totaal bestaande uit:quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Maarsseveen erbij rekenen vind ik dan weer logischer dan maarssenbroek. Maarssenbroek en maarssen zijn twee totaal verschillende dingen in woon ervaring naar mijn idee.
IJsselstein is gewoon een Nieuwegein light. Geniet nog steeds allesbehalve de voorkeur, maar tegenover dood gevonden worden zou IJsselstein nog net kunnen. Montfoort vind ik juist wel charme hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:39 schreef Maharski het volgende:
IJsselstein/Montfoort wordt niet genoemd hier. Dat zegt wel iets.
Daar heb je net 30m2 voor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:46 schreef topdeck het volgende:
niet in het centrum van utrecht een penthouse huren voor 1500pmplebs
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:50 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Nieuwegein bestaat pas Sinds 1971, Saar voor Waren het de dorpser NieuwegeinVreeswijk en jutphaas
IJsselstein heeft tenminste een sfeervol oud centrum, dit in tegenstelling tot Nieuwegein.quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
IJsselstein is gewoon een Nieuwegein light. Geniet nog steeds allesbehalve de voorkeur, maar tegenover dood gevonden worden zou IJsselstein nog net kunnen. Montfoort vind ik juist wel charme hebben.
Vianen? Leuk oud centrum maar daaromheen ook Vinex slaapcity.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:44 schreef Ferdii het volgende:
Terechte klacht, wonen in Nieuwegein is ook triest, beter overkant vd lek
denken dat je in Utrecht een penthouse voor 1500¤ kan hurenquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:46 schreef topdeck het volgende:
niet in het centrum van utrecht een penthouse huren voor 1500pmplebs
quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat bestaat niet. Maarssen is het totaal bestaande uit:
Maarssenbroek
Maarssen dorp
Zandweg Oostwaard
Maarsseveen(se plassen)
Oud-Zuilen
En volgens mij ook de Molenpolder, maar ben niet helemaal zeker.
Ik heb het over woonbeleving. Maarssenbroek is een Vinex-wijk. Alle andere dingen die je opnoemt heeft een meer dorpse sfeer.quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat bestaat niet. Maarssen is het totaal bestaande uit:
Maarssenbroek
Maarssen dorp
Zandweg Oostwaard
Maarsseveen(se plassen)
Oud-Zuilen
En volgens mij ook de Molenpolder, maar ben niet helemaal zeker.
Dat sowieso broer maar verder is de stad gewoon kutquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:00 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
haten op Utrechtlekkerste chicks lopen daar rond
Den Haagquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:49 schreef wollah het volgende:
[..]
Dat sowieso broer maar verder is de stad gewoon kut
Nieuwegein zit toch vol met zigeuner maffiosi ?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:47 schreef wielrennerdt het volgende:
wat een grafplaats is dat zeg![]()
typische plekken voor paupers die graag in utrecht willen wonen maar het niet kunnen betalen dus dan maar noodgedwongen in zo'n plaats gaan wonen. Kan het wel begrijpen opzich, utrecht is nu eenmaal duur, maar ga niet doen alsof je met plezier in nieuwegein/houten/vleuten/de meern woont.
Je ziet ze alleen niet door de burkaquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:00 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
haten op Utrechtlekkerste chicks lopen daar rond
onder de grote steden lopen in utrecht t minst aantal buitenlanders met hoofddoek en het meest aantal lekkere dames. onzinpost dus.quote:Op zondag 15 december 2019 08:59 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Je ziet ze alleen niet door de burka
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |