FOK is vrij groot itt dat kippenhok.quote:
Ongevoelig/bot overkomen onbewust, omdat ik in een hectisch werkveld zat overzicht kwijtrakend, moe worden van voor een groep staan.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben geen vrouw en heb ook geen autisme.
Maar hoe uit jouw problemen zich op het werk?
Weten je collega’s af van je autisme?quote:Op woensdag 11 december 2019 16:08 schreef alfiesolomons het volgende:
[..]
Ongevoelig/bot overkomen onbewust, omdat ik in een hectisch werkveld zat overzicht kwijtrakend, moe worden van voor een groep staan.
Nee. In het onderwijs is dat ook een taboe, dus ik heb het altijd voor me moeten houden. Nu ben ik toch opgebrand daar.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Weten je collega’s af van je autisme?
Waarom speel je geen open kaart?quote:Op woensdag 11 december 2019 16:14 schreef alfiesolomons het volgende:
[..]
Nee. In het onderwijs is dat ook een taboe, dus ik heb het altijd voor me moeten houden. Nu ben ik toch opgebrand daar.
Ik ben overspannen,ik ga toch weg nu. Ik ben al eerder ziek geworden en ik trek het vakgebied niet meer.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:15 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom speel je geen open kaart?
Jazeker. Wat is het aan schooldocent zijn dat moeilijk is voor jou? Welke aspect?quote:Op woensdag 11 december 2019 16:16 schreef alfiesolomons het volgende:
[..]
Ik ben overspannen,ik ga toch weg nu. Ik ben al eerder ziek geworden en ik trek het vakgebied niet meer.
Ik wil me nu laten omscholen naar programmeur, daar zal het misschien wel geaccepteerd worden.
De kleine nuances/inlevingsvermogen/klassenmanagement/overzichtquote:Op woensdag 11 december 2019 16:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jazeker. Wat is het aan schooldocent zijn dat moeilijk is voor jou? Welke aspect?
Tsja als je geen last hebt...quote:Op woensdag 11 december 2019 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
Een hulpverlener wilde mij jaren geleden wel laten testen op autisme, dat heb ik toen afgeslagen, dus in theorie zou ik het kunnen hebben.
Hm vervelend. Ik kende een meisje dat autisme had, heeft helaas op jonge leeftijd zelfmoord gepleegd. Lijkt me heel vervelend om met autisme te moeten leven, heel moeilijk en eenzaam.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:22 schreef alfiesolomons het volgende:
[..]
De kleine nuances/inlevingsvermogen/klassenmanagement/overzicht
Ik dacht zelf dat ik een depressie had, hulpverlener dacht eerder aan autisme. Maar het gaat nu sowieso veel beter met me dan toen, dus geen behoefte om er wat mee te doen voorlopig.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:23 schreef alfiesolomons het volgende:
[..]
Tsja als je geen last hebt...
Waarom kwam je überhaupt in contact met een hulpverlener?quote:Op woensdag 11 december 2019 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
Een hulpverlener wilde mij jaren geleden wel laten testen op autisme, dat heb ik toen afgeslagen, dus in theorie zou ik het kunnen hebben.
quote:Op woensdag 11 december 2019 16:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom kwam je überhaupt in contact met een hulpverlener?
quote:Op woensdag 11 december 2019 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat ik een depressie had, hulpverlener dacht eerder aan autisme. Maar het gaat nu sowieso veel beter met me dan toen, dus geen behoefte om er wat mee te doen voorlopig.
Werk is ook moeilijk, niet alleen voor mensen met autisme. Hopelijk vind je programmeur wel een leuke baan.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:32 schreef alfiesolomons het volgende:
Ik heb goede vrienden en date af en aan. Ook hobby's/interesses. Alleen qua werk ging het flink mis.
Het een sluit het ander niet uit toch?quote:Op woensdag 11 december 2019 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat ik een depressie had, hulpverlener dacht eerder aan autisme. Maar het gaat nu sowieso veel beter met me dan toen, dus geen behoefte om er wat mee te doen voorlopig.
Maar wil je programmeur worden, of wil je het omdat je denkt dat het goed past bij mensen op het autisme spectrum?quote:Op woensdag 11 december 2019 16:16 schreef alfiesolomons het volgende:
[..]
Ik ben overspannen,ik ga toch weg nu. Ik ben al eerder ziek geworden en ik trek het vakgebied niet meer.
Ik wil me nu laten omscholen naar programmeur, daar zal het misschien wel geaccepteerd worden.
Waar maak je uit op dat het een taboe is? Juist in een schoolomgeving lijkt me dat er wel zicht moet zijn op beperkingen zoals autisme. Het zou veel communicatieproblemen voorkomen als ze het wel weten.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:14 schreef alfiesolomons het volgende:
[..]
Nee. In het onderwijs is dat ook een taboe, dus ik heb het altijd voor me moeten houden. Nu ben ik toch opgebrand daar.
Ik denk dat je jezelf onderschat als je denkt dat de enige werkomgeving waar je zou kunnen aarden een klassieke (mannelijke) autistenomgeving is.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:16 schreef alfiesolomons het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |