Dat is beterquote:
Ja leuk is datquote:Op woensdag 11 december 2019 08:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Bezorgmoment
woensdag 11 december 2019
tussen 8:00 en 18:00
En dat per e-mail en sms, want stel je voor dat ik deze mededeling over het hoofd zou zien.quote:
Ik heb er blijkbaar genoeg van want het loopt er aan alle kanten uitquote:
Wat naar. Beterschap, jongen.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb er blijkbaar genoeg van want het loopt er aan alle kanten uit
Alsof je dan gaat zitten wachtenquote:Op woensdag 11 december 2019 08:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat per e-mail en sms, want stel je voor dat ik deze mededeling over het hoofd zou zien.
Ach, paar jaar geleden had je nog niet eens een idee op welke dag het zou komen. Ik merk dat ik er alleen maar méér op ga zitten wachten hoe preciezer ik het geschatte bezorgmoment weet.quote:
dank je. kom je me lief verzorgen? Beetje kroelen enzo?quote:Op woensdag 11 december 2019 08:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat naar. Beterschap, jongen.
Ach je hebt toch niks te doenquote:Op woensdag 11 december 2019 08:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Bezorgmoment
woensdag 11 december 2019
tussen 8:00 en 18:00
Bolken toch.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach je hebt toch niks te doen
Ga jij eens naar de gym om te bolkenquote:
Tegenwoordig kan je het pakketje gewoon volgen.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, paar jaar geleden had je nog niet eens een idee op welke dag het zou komen. Ik merk dat ik er alleen maar méér op ga zitten wachten hoe preciezer ik het geschatte bezorgmoment weet.
Sollyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |