geen ideequote:Op dinsdag 10 december 2019 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alles onder controle in Flevoland?
Waar staat die Mediamarkt waar je laatst een uur in de rij stond?quote:
Wat een winkel is dat ookquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar staat die Mediamarkt waar je laatst een uur in de rij stond?
Zoetermeerquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar staat die Mediamarkt waar je laatst een uur in de rij stond?
Ja?quote:
Oké.quote:
Ik wel. Zus van ex van 100 jaar geleden woonde daar.quote:
jawel hoorquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oké.
![]()
![]()
Alles onder controle in Z'meer?
Waar hadden we ... O ja Mediamarkt.quote:
Almere, wat een stad is datquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoorik woon in Sweet Lake, werk in Almere
Topwinkel.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar hadden we ... O ja Mediamarkt.
Nou, dat godverse fornuis gaat morgen eindelijk gebracht én aangesloten worden.
Wat een butt tent.
Ah! Dan was dat het. En het was iets met je kind dat je in Almere ging afleveren.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoorik woon in Sweet Lake, werk in Almere
Je bent op oorlogspad, Klep.quote:
hmmmm behalve werk doe ik zelden iets in Almerequote:Op dinsdag 10 december 2019 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah! Dan was dat het. En het was iets met je kind dat je in Almere ging afleveren.
Als ik op mijn aangetaste geheugen mag vertrouwen.
Zelden is geen nooit.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm behalve werk doe ik zelden iets in Almere
Is niet jouw soort winkelquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent op oorlogspad, Klep.
Ik wacht al wéken op dat fornuis.quote:
Dan gaat er iets goed fout.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wacht al wéken op dat fornuis.
Voor 23.55 besteld is morgen in huis.
ik bracht wel laptop van zoonlief weg, maar dat was niet in Almerequote:Op dinsdag 10 december 2019 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelden is geen nooit.
Ik zal het wel mis hebben.
Ik had een verkeerd telefoonnummer doorgegeven.quote:
Waar was dat dan?????quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bracht wel laptop van zoonlief weg, maar dat was niet in Almere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |