Die van ikea is prima betaalbaarquote:Op zondag 5 januari 2020 22:31 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:tink89 En een downdraft afzuigkap, in de kookplaat? Minder herrie, geen kap boven je hoofd. Is dat iets? Mijn ouders hebben het sinds kort, omdat ze de keuken verbouwd hebben en de kookplaat nu voor de raampartij zit en dit de enige optie was. Mijn vader (hij kookt altijd) beweert stellig dat het qua afzuiging niet onder doet voor een kap boven de kookplaat.
quote:Op zondag 12 januari 2020 11:11 schreef bleiblei het volgende:
Minerale wol!
Bijv. Knauf MW35.
Isoleert ietsjes beter dan glas of steenwol, scheelt maar een beetje in prijs en het allerbelangrijkste. Er komt niet van die jeukrommel vanaf als je het erin propt. Als je voor glaswol kiest vervloek je jezelf binnen een half uur dat je niet voor minerale wol hebt gekozen.
Ik ga het eens checken, txs! Wat voor rd-waarde zou je aanraden?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:12 schreef bleiblei het volgende:
Of anders pir platen, maar dat lijkt mij overkill tussen plafonds en is veel duurder en lastiger te verwerken (moet je op maat zagen en er tussen duwen, kiertjes dicht purren). Maar isoleert wel significant beter per cm dikte.
Ik zou de vraag omdraaien, hoeveel ruimte heb je, en er vervolgens zo veel mogelijk tussen proppen.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het eens checken, txs! Wat voor rd-waarde zou je aanraden?
Dat wordt meten morgenquote:Op zondag 12 januari 2020 11:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zou de vraag omdraaien, hoeveel ruimte heb je, en er vervolgens zo veel mogelijk tussen proppen.
Ik heb hier in de voorzetwanden, 7cm zitten. Want dat is op onze woonkamer al 1m2 dat de kamer kleiner wordt. En in de plafonds 15cm, want zo hoog zijn de balken waar het tussen zit.
Nouja, lange mouwen hoeft dus niet perse met de MW versie. Ivm stof wat er vanaf komt is een mondkapje wel aan te radenquote:Op zondag 12 januari 2020 12:57 schreef monsterd. het volgende:
Wij gebruiken ook wol van Knauf. Altijd lange mouwen, mondkapje en bril op en gaan ermee. Het verwerkt makkelijk want je snijdt het met een Stanley mesje op maat.
Ben wel benieuwd naar het commentaar daar op?quote:Last but not least stapten we na veel commentaar en nog eens over nadenken af van onze tegels met een houtprint:
Vooral 'neem dan echt hout' of 'da's wel echt vloeken in de kerk van het parket...' en 'zelfs laminaat is minder lelijk'. Wij vonden dat reuze meevallen, maar een snelle rekensom leverde de conclusie op dat pvc al met al goedkoper is (ondanks veeeeul egaline), makkelijker ooit nog te vervangen is, geen vieswordende voegen heeft en zachter aanvoelt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:03 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het commentaar daar op?
Geen combi meer qua kasten. Wel plafondafzuigkap, blad, stollenwanden, kraan en spoelbak van elders.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:09 schreef SQ het volgende:
Dus het wordt nu een Ikea keuken? Of toch een combi met de keukenboer?
Verder, mooie kleuren! En hoera voor het verdwijnselen van de tegels
Nee, zwart granieten blad.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Mooi hoor.
Zelfde aanrechtblad als op de foto?
En misschien had je het al gezegd hoor maar nemen jullie een tegelwandje bij de keuken? zo ja welke /nieuwsgierig![]()
Ik vind greeploos ook altijd het mooist.
+ makkelijk schoonmaken ook.
Daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, zwart granieten blad.
Met een spatrand van 10 cm en schrobvaste latex erboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |