Ik zou (denk ik, zonder de situatie in het echt gezien te hebben) de deur tussen de serre en de garage eruit halen. Die verplaatsen naar de berging en de slaapkamer (dat werd toch een office?).quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar (oprechte vraag dit) hoe moet het dan? Ik zie niet hoe ik dan diezelfde meters aan aanrechtblad ga krijgen of iig genoeg werkblad. Hoe zou jij dat aanpakken?
En dan de kelderkast een kwartslag draaien en in de nis waar je nu die hoge kast hebt. Is ook een optie.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:31 schreef d.k. het volgende:
Angelfrouk geeft inderdaad een goede oplossing. Je wilt op termijn iets anders met die slaapkamer en badkamer beneden, dus waarom daar nu niet op anticiperen?
Je zou dan evt ook je eiland een kwartslag kunnen draaien en dan deels voor het raam zetten, dan krijg je toch genoeg licht. Eventueel kan je zelfs kijken of je een kast kan 'verzinken' in je kelderkast. Dat dat van buiten gewoon onderdeel van je keuken lijkt, maar toch toegang tot je kelderkast geeft.
Dan niet nee. Mooi houden zo, die kast.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:05 schreef Tink89 het volgende:
Txs voor het meedenken. De kelderkast heeft alleen een dragende muur (de achterwand), daar gaan we niet aan rommelen.
De rest ga ik meenemen in de overwegingen
Fijn dat jullie eruit zijn!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:46 schreef Tink89 het volgende:
Een hoop meten en tapen verder is de conclusie dat de keuken in het midden komt. Hoera!
Met dank aan @:Lucky_Strike
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:46 schreef Tink89 het volgende:
Een hoop meten en tapen verder is de conclusie dat de keuken in het midden komt. Hoera!
Van het huisquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:47 schreef BE het volgende:
In het midden van de serre of van het huis?
Leuk!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:46 schreef Tink89 het volgende:
Inductieplaat, 78 breed.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:24 schreef Puala het volgende:
Voor wat voor kookplaat gaan jullie, Tink?
Eentje die vanzelf uit gaat is handig. En let op de decibellen.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:39 schreef Tink89 het volgende:
Vraagje: hoeveel vermogen zou een plafondunit afzuigkap moeten hebben? Ik probeer er eentje uit te zoeken, maar heb er behalve 'dit vind ik mooi' en 'deze functies vind ik prettig' weinig verstand van...
Yup die auto off timer is handig. Indrukken en een kwartier later gaat ie uit. Wij hebben een pelgrim met koolstoffilter. Prima ding, maakt herrie maar ja dat doen ze allemaal.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eentje die vanzelf uit gaat is handig. En let op de decibellen.
Die plafondunits hebben allemaal al een forser vermogen omdat ze meer afstand moeten overbruggen. Bij een open keuken werd mij toen geadviseerd minstens 600m3 afzuigcapaciteit te nemen, ik heb nu een Novy afzuigkap die op de maximale stand dat ook haalt, maar ik heb (behalve bij grillen oid) de maximale stand nooit nodig.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:39 schreef Tink89 het volgende:
Vraagje: hoeveel vermogen zou een plafondunit afzuigkap moeten hebben? Ik probeer er eentje uit te zoeken, maar heb er behalve 'dit vind ik mooi' en 'deze functies vind ik prettig' weinig verstand van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |