Schakelkanaal voor de Champions League vanavondquote:
Lekker gekquote:
Ah op die fiets.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schakelkanaal voor de Champions League vanavond
Als het aan mij lag kregen zulke mensen een enkeltje werkkamp.quote:
Gaat lastig verhaal worden voor Ajax vanavondquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat lastig verhaal worden voor Ajax vanavond
Was van te voren al duidelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat lastig verhaal worden voor Ajax vanavond
Mooi toch? Neus op de dekselquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was van te voren al duidelijk.
Als je 2 keer zo faalt tegen Chelsea dan vraag je natuurlijk om problemen.
Haland kopen. Die heeft kennelijk een clausule van maar 20 mil in zijn contract.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was van te voren al duidelijk.
Als je 2 keer zo faalt tegen Chelsea dan vraag je natuurlijk om problemen.
Krijgen ze Veltman er gratis bij.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haland kopen. Die heeft kennelijk een clausule van maar 20 mil in zijn contract.
Mja, ik vind voetbal al tijden niet meer superboeiend dankzij de CL die alle competities verragt.quote:
Bundesliga en La Liga zijn dit jaar anders vrij spannendquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijgen ze Veltman er gratis bij.
[..]
Mja, ik vind voetbal al tijden niet meer superboeiend dankzij de CL die alle competities verragt.
Bijna geen enkele competitie is nog spannend.
Strijd om degradatie in de PL ook nu Arsenal zich daarin gaat mengenquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bundesliga en La Liga zijn dit jaar anders vrij spannend
Klopt haha, gisteren sinds 2 maanden weer eens gewonnen! Wist niet wat ik zag.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Strijd om degradatie in de PL ook nu Arsenal zich daarin gaat mengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |