Ik zal het ze melden. Dadelijk de trein inquote:Op donderdag 12 december 2019 07:23 schreef borisz het volgende:
Mogge
Hup mensen over de plas, maak er een Hung Parliament van.
Wat een werkquote:Op donderdag 12 december 2019 08:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaja. Mits afdoende tevreden.
Nu gauw vingers stikken en ledematen schilderen
ohhhoohh..veel plezier daar!quote:Op donderdag 12 december 2019 08:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zal het ze melden. Dadelijk de trein in
Dank voor de uitlegquote:Op woensdag 11 december 2019 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
Overigens: het gebruik van het werkwoord ‘willen’ is bijna nooit met een t erachter. Als je dat motto aanhoudt, zit je bijna altijd goed. ‘Gewoon Geen T’, is dat motto dus. Minste kans op gekke ( tokkie) spelling van dat werkwoord.
Je zegt dus niet: ‘Hij wilt een wandeling maken’. Dat zou heel gek zijn immers. Je zegt ook niet: ‘Hij kant een wandeling maken’. Willen en kunnen hebben geen T als het om hem/haar/het gaat.
Als er dan ooit wél een keer een t hoort te staan in ‘willen’ en je het niet doet, gooi je het op een tikfout. (Het is eigelijk alleen correct bij bijvoorbeeld 'Wilt u mijn zitplaats'. Als je een ouwe dame ziet in de tram. Maar zeg dan in godesnaam maar 'willu', als dat voorkomt dat de wilT ooit nog de kop op steekt.)
De Willu overleef je wel. En voor de rest:
Zeg NEE tegen de Wil-T!
Het concert waar we waren was fantastisch, overigens. Gaat allen naar https://www.spotgroningen.nl/programma/fazil-say/
(Maar dan in andere schouwburgen uiteraard)
Ik ben bevooroordeeld omdat ik van alles wat Turks is sowieso houd, maar desalniettemin is dit een aanrader.
Donequote:Op donderdag 12 december 2019 09:11 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds! Ik heb hulp nodig voor dit weekend, komt ie:
Poll: Lust jij stamppot zuurkool?
• Ja
• Nee
• Liever niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vind ik ookquote:
Ik natuurlijk. De ontvanger gaat het echt niet eerlijk zeggen als het heel suf wordt. Surpriseëtiquettequote:Op donderdag 12 december 2019 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En wie moet er tevreden zijn, jij of de ontvanger?
Wat doe je door je rucola stampot?quote:Op donderdag 12 december 2019 09:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind ik ookMaar volgens mij best wat mensen niet. En ik kook voor 20 man, dit weekend. Ik maak stamppot zuurkool en stamppot rucola. De poll is richtlijn voor hoeveel van elk.
Liefst maak ik alleen maar zuurkool want makkelijker en kan van te voren.
Ik vind rucola als sla meh. Rucolastamppot is aardappel + rucola. Die is dan...half rauw? Net als bij andijvie, zeg maar. Dan vind ik het wel lekker. Wel wat peperig, maar niet zo sterk als rauw. En de aardappel helpt. Ik doe er nog zongedroogde tomaten doorheen.quote:Op donderdag 12 december 2019 09:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wat doe je door je rucola stampot?
En hoe smaakt dat?
Ik eet graag verse rucola.. dochterlief lust het vooral als het gebakken is....
dan smaakt het wat minder sterk zegmaar.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 12 december 2019 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind rucola als sla meh. Rucolastamppot is aardappel + rucola. Die is dan...half rauw? Net als bij andijvie, zeg maar. Dan vind ik het wel lekker. Wel wat peperig, maar niet zo sterk als rauw. En de aardappel helpt. Ik doe er nog zongedroogde tomaten doorheen.![]()
Verder zijn spekjes optioneel. En zorg ik voor rookworsten.
Mooie handquote:Op donderdag 12 december 2019 09:26 schreef minilot het volgende:
Vingertjes erin gestikt. Nu zelf zere vingers.En ja, dat is een de komende paar dagen nog opgetuigde kerstboom
![]()
[ afbeelding ]
Netjes zeg! Wat een gefriemel, kan me voorstellen dat het zeer doetquote:Op donderdag 12 december 2019 09:26 schreef minilot het volgende:
Vingertjes erin gestikt. Nu zelf zere vingers.En ja, dat is een de komende paar dagen nog opgetuigde kerstboom
![]()
[ afbeelding ]
Het is wel van belang er bij te zeggen dat de andere stamppot met rucola is.quote:Op donderdag 12 december 2019 09:11 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds! Ik heb hulp nodig voor dit weekend, komt ie:
Poll: Lust jij stamppot zuurkool?
• Ja
• Nee
• Liever niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Spekjes zijn toch nooit optioneel???quote:Op donderdag 12 december 2019 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind rucola als sla meh. Rucolastamppot is aardappel + rucola. Die is dan...half rauw? Net als bij andijvie, zeg maar. Dan vind ik het wel lekker. Wel wat peperig, maar niet zo sterk als rauw. En de aardappel helpt. Ik doe er nog zongedroogde tomaten doorheen.![]()
Verder zijn spekjes optioneel. En zorg ik voor rookworsten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt vast minder creepy met broekje, overhemd en sjaal en gitaartje. Hoop ik.
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op donderdag 12 december 2019 11:16 schreef minilot het volgende:
Nog een nachtmerrieplaatje speciaal voor @:Lonaa:Het heeft wat van de pre-wederopstanding Voldemort in Harry PotterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt vast minder creepy met broekje, overhemd en sjaal en gitaartje. Hoop ik.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik ging een paar uur na mijn opmerking naar Leen Bakker en kwam erg terug op die pauperopmerkingquote:Op donderdag 12 december 2019 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
Laatst ging het hier over leen bakker being pauper.
Maar ik was begin van de week in de kwantum. En dat vind ik juist een beetje een pauper winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |