Rustig ck ik ben er voor je.quote:
letten we even op onze woorden?quote:Op donderdag 12 december 2019 10:11 schreef Catkiller het volgende:
Kanker op met je abo, het leven is al duur zat hahaatjes
Ouwe pimpquote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 10:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
letten we even op onze woorden?
Er is een vrouw die aardig tegen mij doetquote:Op donderdag 12 december 2019 10:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Rustig ck ik ben er voor je.
wat is er aan de hand
Komt omdat Chevy de snitch hier meeleestquote:Op donderdag 12 december 2019 10:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Zo van ik wil dit niet zeggen maar het moet van Danny dus voor de beeldvorming pers ik het er toch maar uit geheel tegen mijn natuur in.
quote:Op donderdag 12 december 2019 10:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Zo van ik wil dit niet zeggen maar het moet van Danny dus voor de beeldvorming pers ik het er toch maar uit geheel tegen mijn natuur in.
ja, wordt tijd dat die gozer eens een andere sc opzoektquote:Op donderdag 12 december 2019 10:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat Chevy de snitch hier meeleest
Laten we het hopenquote:Op donderdag 12 december 2019 10:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ondertussen zijn de chemo’s niet aan te slepen in huize Noel.
Klinkt als een doodsverwensing. Note erbij.quote:
Dacht dat iedereen hier welkom wasquote:Op donderdag 12 december 2019 10:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja, wordt tijd dat die gozer eens een andere sc opzoekt
Je zegt het goed, was.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen hier welkom was
Kloten.quote:
Jij nog energie voor vandaag?quote:
Ja genoegquote:Op donderdag 12 december 2019 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kloten.
[..]
Jij nog energie voor vandaag?
Mijn energieniveau is toereikend om deze enerverende donderdag tot een goed einde te brengenquote:
Wat fijn om te horenquote:Op donderdag 12 december 2019 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn energieniveau is toereikend om deze enerverende donderdag tot een goed einde te brengen
Alsjeblieft zeg, je begint op crack te lijken dus mentaal moet je in een mindere fase van je leven zittenquote:Op donderdag 12 december 2019 10:25 schreef 00wildchild het volgende:
Ik bekijk je van de ZONNIGE KANT huehihaiha
Regel jij hetquote:Op donderdag 12 december 2019 10:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja, wordt tijd dat die gozer eens een andere sc opzoekt
Viel mij ook al op... helemaal gekraakt door haar ex vriend baby daddyquote:Op donderdag 12 december 2019 13:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, je begint op crack te lijken dus mentaal moet je in een mindere fase van je leven zitten
Wat grappig heb je dit van je psychiater geleerd?quote:Op donderdag 12 december 2019 13:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, je begint op crack te lijken dus mentaal moet je in een mindere fase van je leven zitten
Myrr is in haar slutty fase dus die is makkelijkerquote:Op donderdag 12 december 2019 13:18 schreef Solotovski het volgende:
Wie zouden jullie eerder doen, myrr of ober?
Nee is zo obvious daar heb ik geen psychiater bij nodigquote:Op donderdag 12 december 2019 13:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat grappig heb je dit van je psychiater geleerd?
Fijn meid. Ga lekker iemand anders zijn aura verbleken met je zuurtegraad ik ben te vrolijk voor dit.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee is zo obvious daar heb ik geen psychiater bij nodig
We kennen hier onderhand de voortekenen van een inzinking. Just sayinquote:Op donderdag 12 december 2019 13:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Fijn meid. Ga lekker iemand anders zijn aura verbleken met je zuurtegraad ik ben te vrolijk voor dit.
"Laten we hopen" is in jouw boek een doodsverwensing?quote:Op donderdag 12 december 2019 11:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klinkt als een doodsverwensing. Note erbij.
We zagen allemaal wat je deed hoorquote:Op donderdag 12 december 2019 13:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
"Laten we hopen" is in jouw boek een doodsverwensing?
Ja daar heb je veel ervaring mee hè. Mooi dan weet je ook dat dat voorlopig even uitblijft gezien ik nu naar een high ga en werkelijk geniet van dingen. Dat dal zie ik daarna wel weer.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
We kennen hier onderhand de voortekenen van een inzinking. Just sayin
Hoop gewoon dat je een beetje naar jezelf luistert
Chloroformquote:Op donderdag 12 december 2019 13:18 schreef Solotovski het volgende:
Miemiemiemiemiequote:Op donderdag 12 december 2019 13:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We zagen allemaal wat je deed hoor
Nee, nog niks van gehoord. Dacht dat hij volgende week pas op gesprek moest.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had je gehoord dat ze je boy al vast willen aannemen
Hey niffoquote:Op donderdag 12 december 2019 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, nog niks van gehoord. Dacht dat hij volgende week pas op gesprek moest.
ja tyf op naar men ofzoquote:
Ze hebben mijn contract open gebrokenquote:Op donderdag 12 december 2019 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, nog niks van gehoord. Dacht dat hij volgende week pas op gesprek moest.
Gaat het over braddiequote:Op donderdag 12 december 2019 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had je gehoord dat ze je boy al vast willen aannemen
hij was gisteren nog live.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat zo? Die jongen is al 2 jaar van mijn radar nu. Leeft hij nog?
Ik geen van beide want ik ben een trouwe jongen.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:18 schreef Solotovski het volgende:
Ik herken mij hier niet inquote:Op donderdag 12 december 2019 14:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geen van beide want ik ben een trouwe jongen.
Moet jij wetenquote:
Hoe is het met je poepfabriekquote:
Goed, hij lijkt niet meer op haags. Er komt niet constant meer stront uit bedoel ik daarmee hahaatjes.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe is het met je poepfabriek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |