abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 januari 2003 @ 22:54:28 #1
31576 topdroppie
de held van snoepend nederland
pi_7863865
Ik zoek mensen die de lijststrekkers van ALLE partijen kunnen mobiliseren voor het grote FOK-debat. Neem als voorbeeld Winny de Jong die al gesignaleerd is in een topic.

Middels FOK kunnen de lijsttrekkers van alle partijen, dus niet alleen de grote 6, hun ideen uitwisselen en reageren op vragen van de mede-fokkers. Een snelle manier om te achterhalen wat er bij het volk leeft.

Het enige probleem is alleen dat ik niet de namen en emailadressen heb van de lijsttrekkers.

Ik hoop dan ook dat alle politieke adviseurs van de partijen en lijsttrekkers FOK kennen en hier hun bijdrage willen leveren.

We hebben nu nog precies 10 dagen voor het grote FOK-debat, genoeg tijd om de zwevende kiezers op de grond te zetten.

P.S. Ik weet dat de kans klein is dat dit idee ook daadwerkelijk uitgevoerd gaat worden, maar het idee zelf is al nieuwe politiek

pi_7863963
Ik denk dat die mensen al genoeg debatteren de laatste dagen ...
Of ze dan ook nog zin hebben om voor een stel pubers te gaan debatteren?
pi_7863968
zal eens kijken of ik zalm te pakken ken krijgen...

ff phone....

nope niet thuis... althans volgens zijn vrouw... heeft ie geen commentaar....

[Dit bericht is gewijzigd door dutchmage op 12-01-2003 23:04]

Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_7863990
Ik kijk wel ff of JP bij de messenger online is.
  zondag 12 januari 2003 @ 23:01:44 #5
31576 topdroppie
pi_7864007
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:59 schreef blieblie het volgende:
Ik denk dat die mensen al genoeg debatteren de laatste dagen ...
Of ze dan ook nog zin hebben om voor een stel pubers te gaan debatteren?
Ze hoeven ook niet continue online, maar op die momenten dat ze even tijd hebben kunnen ze reageren of fokken met medefokkers.

Ze zijn inderdaad wel erg veel op tv. Misschien kunnen ze wat tv-uitzendingen afzeggen en lekker relaxed thuis hier verder gaan

pi_7864011
Mat Herben is ook op het forum.
pi_7864012
Winny de Jong? Vast als kloon van een of andere grapjas neem ik aan..
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_7864019
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:00 schreef Swoods het volgende:
Ik kijk wel ff of JP bij de messenger online is.
, EY JP! MAN LUL
pi_7864032
Wij pubers zijn wel de mensen die de meeste zwevende stemmen vertegenwoordigen volgens mij.

Ik vind het een goed idee, de politieke kopstukken kunnen op een ontspannende manier toch nog ff snel kwijt wat ze kwijt willen.

Ik hoop dat hier reactie op komt in ieder geval.

shine on you crazy diamond
  zondag 12 januari 2003 @ 23:03:20 #10
31576 topdroppie
pi_7864041
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:02 schreef Rieuwert het volgende:
Winny de Jong? Vast als kloon van een of andere grapjas neem ik aan..
Het FOK-forum is 99% zeker dat het hier de enige echte betreft

Winny de Jong begint partij Conservatieven.nl

pi_7864071
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:01 schreef topdroppie het volgende:

[..]

Ze hoeven ook niet continue online, maar op die momenten dat ze even tijd hebben kunnen ze reageren of fokken met medefokkers.

Ze zijn inderdaad wel erg veel op tv. Misschien kunnen ze wat tv-uitzendingen afzeggen en lekker relaxed thuis hier verder gaan

Alleen vandaag al zat 'een' Halsema bij het Radio 1 lijsttrekkersdebat en nog eens bij het debat met de Graaf in Netwerk. Zou jij er zin in hebben om dan ook nog eens 's avonds als je thuis bent met politiek bezig te zijn op dit forum?
pi_7864094
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:03 schreef topdroppie het volgende:

[..]

Ik weet het ook voor zoveel % zeker.
Het is OF een extreem goede kloon, of de echte.
Want ze klinkt gewoon echt als een politicus.
  zondag 12 januari 2003 @ 23:08:01 #13
31576 topdroppie
pi_7864116
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Alleen vandaag al zat 'een' Halsema bij het Radio 1 lijsttrekkersdebat en nog eens bij het debat met de Graaf in Netwerk. Zou jij er zin in hebben om dan ook nog eens 's avonds als je thuis bent met politiek bezig te zijn op dit forum?

Nee ik niet, maar ik hoef ook geen stemmers te winnen. Ik zeg ook tegen niemand dat ze het moeten doen. Ik geef ze alleen NOG een gelegenheid om met het volk en elkaar te discussieren op de momenten dat het hun uit komt. En dat lijkt mij al een hele vooruitgang ten opzicht van de drukke agenda's die voor hun bepaald worden

En het leek mij wel handig omdat dan ook meteen maar centraal te doen, namelijk op FOK

pi_7864139
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:06 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ik weet het ook voor zoveel % zeker.
Het is OF een extreem goede kloon, of de echte.
Want ze klinkt gewoon echt als een politicus.

Daar moet je niet naar kijken.

Check haar emailadres, je moet een knappe hackerd zijn om het voor elkaar te krijgen haar emailadres te pakken te krijgen (is gewoon winny@ haar officiele site... kunt er dus wel van uit gaan dat het echt is).

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_7864146
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:08 schreef topdroppie het volgende:

[..]

Nee ik niet, maar ik hoef ook geen stemmers te winnen. Ik zeg ook tegen niemand dat ze het moeten doen. Ik geef ze alleen NOG een gelegenheid om met het volk en elkaar te discussieren op de momenten dat het hun uit komt. En dat lijkt mij al een hele vooruitgang ten opzicht van de drukke agenda's die voor hun bepaald worden

En het leek mij wel handig omdat dan ook meteen maar centraal te doen, namelijk op FOK

En daarnaast wordt het dan waarschijnlijk een Fokkers vs. politici battle.... is goed voor hun teamgeest
pi_7864170
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:04 schreef Beathoven het volgende:
En bij een of ander stom normen en waarden programma op nederland 1.
pi_7864172
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:09 schreef DaLoeNaTiK het volgende:

[..]

Daar moet je niet naar kijken.

Check haar emailadres, je moet een knappe hackerd zijn om het voor elkaar te krijgen haar emailadres te pakken te krijgen (is gewoon winny@ haar officiele site... kunt er dus wel van uit gaan dat het echt is).

Alles kan
Daar heb je ook progjes voor op internet hoor...
pi_7864188
Verder zullen de meeste lijsttrekkers, vooral de grotere partijen het razend druk hebben, en al helemaal te druk om hier te komen posten.

Een lijsttrekker zoals Thom de Graaf, die zou er nog wel eens baat bij kunnen hebben om hier langs te komen, elk beetje publiciteit is meegenomen en kan ie meteen waarmaken dat zn partij veel oog heeft voor o.a. ICT

Anders zou je nog kunnen kijken of er andere afgevaardigden van de p.p. kunnen komen, tis minder ideaal, maar om nou te denken dat je serieus lijsttrekkers naar fok kunt lokken om online hier te gaan debatteren...

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 12 januari 2003 @ 23:11:57 #19
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_7864191
die dikke troelala van LN lijkt me wel wat
Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
pi_7864213
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:10 schreef blieblie het volgende:

[..]

Alles kan
Daar heb je ook progjes voor op internet hoor...

Om er niet al te technisch en diep op in te gaan, neem maar aan dat er voor simpele internetgebruikers niet zulke gemakkelijke programmaatjes zullen bestaan om iemands mailbox in te kunnen (vereist toch wel wat meer kennis en moeite )
pi_7864252
Ik heb serieus met het idee rondgelopen, echter ik heb er toch weer van afgezien. Een belangrijke reden is de korte voorbereidingstijd (ik liep eind vorige maand met de plannen rond), en de drukte en polarisatie die ik in de verkiezingstijd op Fok! verwachtte. Het moet bij zo'n debat natuurlijk niet de bedoeling zijn dat goedwillende aspirant-kamerleden worden afgebrand en 'gebashed' door users met andere politieke denkbeelden. Daarbij zie je nu ook bij Winny dat de vragen werkelijk op haar afgeschoten worden, en nogal varieren van onbenullig en lullig tot inhoudelijk.

Een andere reden is dat de meeste aspirant-kamerleden natuurlijk druk zijn met andere campagne-activiteiten. Ik wil natuurlijk wel graag kamerleden van zoveel mogelijk verschillende partijen tegelijk in discussie.

Ik zie overigens wel mogelijkheden om het op redelijk korte termijn te proberen te organiseren. Eind maart, begin april ofzo, als de rust aan het verkiezingsfront een beetje is weergekeerd. Een soort debatweek, waar aan de hand van stellingen kamerleden in discussie gaan met users op Fok!. Ik weet dat verschillende politici wel op bepaalde fora geregistreerd staan en reageren.

Ik denk er nog eens over na. Indien jullie ideeën hebben dan hoor ik het uiteraard graag. Tot die tijd zijn politici uiteraard altijd welkom zich 'gewoon' in de verschillende discussies op Fok! te werpen, al dan niet herkenbaar. Eventueel kan ik altijd bevestigen (of ontkennen) of de user inderdaad degene is die hij/zij zegt te zijn.

Btw, Winny is echt!

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 12-01-2003 23:15]

pi_7864258
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:03 schreef topdroppie het volgende:

[..]

Ik zal eens gaan analyseren
Wel humor
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_7864271
Top Kozzmic.
It is much easier to be critical than to be correct.
  zondag 12 januari 2003 @ 23:16:31 #24
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_7864276
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:14 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb serieus met het idee rondgelopen, echter ik heb er toch weer van afgezien. Een belangrijke reden is de korte voorbereidingstijd (ik liep eind vorige maand met de plannen rond), en de drukte en polarisatie die ik in de verkiezingstijd op Fok! verwachtte. Het moet bij zo'n debat natuurlijk niet de bedoeling zijn dat goedwillende aspirant-kamerleden worden afgebrand en 'gebashed' door users met andere politieke denkbeelden. Daarbij zie je nu ook bij Winny dat de vragen werkelijk op haar afgeschoten worden, en nogal varieren van onbenullig en lullig tot inhoudelijk.

Een andere reden is dat de meeste aspirant-kamerleden natuurlijk druk zijn met andere campagne-activiteiten. Ik wil natuurlijk wel graag kamerleden van zoveel mogelijk verschillende partijen tegelijk in discussie.

Ik zie overigens wel mogelijkheden om het op redelijk korte termijn te proberen te organiseren. Eind maart, begin april ofzo, als de rust aan het verkiezingsfront een beetje is weergekeerd. Een soort debatweek, waar aan de hand van stellingen kamerleden in discussie gaan met users op Fok!. Ik weet dat verschillende politici wel op bepaalde fora geregistreerd staan en reageren.

Ik denk er nog eens over na. Indien jullie ideeën hebben dan hoor ik het uiteraard graag. Tot die tijd zijn politici uiteraard altijd welkom zich 'gewoon' in de verschillende discussies op Fok! te werpen, al dan niet herkenbaar. Eventueel kan ik altijd bevestigen (of ontkennen) of de user inderdaad degene is die hij/zij zegt te zijn.

Btw, Winny is echt!

ja meneer de ubermod
Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
pi_7864286
Anders zou je nog kunnen kijken of er andere afgevaardigden van de p.p. kunnen komen, tis minder ideaal, maar om nou te denken dat je serieus lijsttrekkers naar fok kunt lokken om online hier te gaan debatteren...

Het hoeven toch ook geen lijsttrekkers te zijn ? De nummers 1 tm 10 zijn toch ook zeer welkom en met de campagne bezig ?

pi_7864305
quote:

Btw, Winny is echt!

Zoals ik al zei, het is niet het meest ideale of leuke, maar het is een utopie om de lijsttrekkers hier allemaal heen te halen.

Wel zou je kunnen proberen om alle partijen te contacteren en te vragen hoe zij tegenover dit idee staan: probeer een politicus die WEL de tijd kan vrijmaken voor een project als dit; en probeer dan iemand met een zo hoog mogelijk verkiesbare plaats te strikken;

Lijkt mij iig wel een leuk plan; misschien zelfs nog op korte termijn te regelen?

(Zeker als je je profileert als moderator van een grote site, met veel bezoekers en activiteit, moet je een aardig eindje kunnen komen)

zondag 12 januari 2003 @ 23:20:01 #27
31576 topdroppie
pi_7864339
quote:
ik weet dat het kort dag is, maar laten we het maar proberen. Ik heb de lat wel hoog gelegd met de lijsttrekkers, maar natuurlijk zijn de anderen van de lijsten ook welkom. Maar ik wil vanzelfsprekend wel de top in huis halen als het kan >> ik ben niet voor niks TOPdroppie

En mocht je je plannen voortzetten in maart/april dan zien we het wel op het FOK neem ik aan. We kunnen de nieuwe premier ook vragen om net al 1x per 3 week bij Katje en Bridget te gaan zitten, ook 1x per 3 week op FOK te komen

pi_7864423
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:18 schreef DaLoeNaTiK het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, het is niet het meest ideale of leuke, maar het is een utopie om de lijsttrekkers hier allemaal heen te halen.

Wel zou je kunnen proberen om alle partijen te contacteren en te vragen hoe zij tegenover dit idee staan: probeer een politicus die WEL de tijd kan vrijmaken voor een project als dit; en probeer dan iemand met een zo hoog mogelijk verkiesbare plaats te strikken;

Lijkt mij iig wel een leuk plan; misschien zelfs nog op korte termijn te regelen?

(Zeker als je je profileert als moderator van een grote site, met veel bezoekers en activiteit, moet je een aardig eindje kunnen komen)

Lijsttrekkers van grote partijen zul je denk ik niet krijgen. Ik heb in ieder geval contacten bij de PvdA en SP die ik wel eens kan aanschrijven. Maar het is een beetje 'op eigen risico' voor politici hier op het moment, topics waar politici in reageren moeten imho een beetje extra in de gaten gehouden worden om te voorkomen dat users het bewust gaan lopen frustreren en de dames en heren politici daardoor weer afhaken. Het liefst zou ik zoals ik in mijn vorige post meldde een soort van debatweek willen organiseren buiten verkiezingstijd.

We hebben overigens wel aanhangers van kleinere partijen hier op Fok! gehad, zoals ene Afra die druk in de weer is voor de AVD (ook een partij van 'Fortuynisten') en iemand die kennelijk actief betrokken is bij de Partij voor de Dieren. Beide niet verkiesbaar voor zover ik weet.

pi_7864462
Ik vind het idee van een debatweek op FOK een goed idee !

[Dit bericht is gewijzigd door turfie1 op 12-01-2003 23:30]

pi_7864487
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:26 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Lijsttrekkers van grote partijen zul je denk ik niet krijgen. Ik heb in ieder geval contacten bij de PvdA en SP die ik wel eens kan aanschrijven. Maar het is een beetje 'op eigen risico' voor politici hier op het moment, topics waar politici in reageren moeten imho een beetje extra in de gaten gehouden worden om te voorkomen dat users het bewust gaan lopen frustreren en de dames en heren politici daardoor weer afhaken. Het liefst zou ik zoals ik in mijn vorige post meldde een soort van debatweek willen organiseren buiten verkiezingstijd.

We hebben overigens wel aanhangers van kleinere partijen hier op Fok! gehad, zoals ene Afra die druk in de weer is voor de AVD (ook een partij van 'Fortuynisten') en iemand die kennelijk actief betrokken is bij de Partij voor de Dieren. Beide niet verkiesbaar voor zover ik weet.

Een crewlid op GoT (waar ik dus mod ben), zit als VVD-er in de gemeenteraad, als je een daarmee een aanspreekpunt wilt (die misschien ook meer kan bereiken ), is dat wellicht ook nog wel te regelen.

Verder beaam ik de rest van je post; zoiets zal goed in de gaten gehouden worden, zelfs een extra mod die extra meekijkt zal geen overbodige luxe zijn in zo'n geval

pi_7864550
[quote]Op zondag 12 januari 2003 23:29 schreef DaLoeNaTiK het volgende:

[..]

Een crewlid op GoT (waar ik dus mod ben), zit als VVD-er in de gemeenteraad, als je een daarmee een aanspreekpunt wilt (die misschien ook meer kan bereiken ), is dat wellicht ook nog wel te regelen.

Ik zou zeggen ; Gewoon doen ! Nee hebben we en ja kunnen we krijgen ?

pi_7864585
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:29 schreef DaLoeNaTiK het volgende:

[..]

We hebben in de crew ook nog een actieve CDA-er rondlopen, dus via via valt waarschijnlijk een hoop te regelen. En uiteraard mogen users altijd politici wijzen op discussies op Fok!, een beetje initiatief wat dat betreft is altijd welkom!
pi_7864661
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:16 schreef Meneer_Aart het volgende:
Top Kozzmic.
Plannen maken is altijd makkelijker dan ze daadwerkelijk uit te voeren. Wacht dus eerst maar eens af of zo'n Fok!Debat er ooit komt!

zondag 12 januari 2003 @ 23:59:45 #34
31576 topdroppie
pi_7865144
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:37 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Plannen maken is altijd makkelijker dan ze daadwerkelijk uit te voeren. Wacht dus eerst maar eens af of zo'n Fok!Debat er ooit komt!

Klopt
Eerst dus maar de korte termijn methode en zien of er wat los komt tot 22 januari (en eventueel ook daarna)

[Dit bericht is gewijzigd door topdroppie op 13-01-2003 13:31]

maandag 13 januari 2003 @ 23:55:31 #35
31576 topdroppie
pi_7883966
Ik heb inmiddels een aantal lijsttrekkers en partijen gemaild.

Hopelijk heeft er iemand is die nog een gaatje heeft in zijn overvolle agenda en kunnen we de vragen vuren

pi_7884176
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:55 schreef topdroppie het volgende:
Ik heb inmiddels een aantal lijsttrekkers en partijen gemaild.

Hopelijk heeft er iemand is die nog een gaatje heeft in zijn overvolle agenda en kunnen we de vragen vuren

Ik heb de lijsttrekkers links laten liggen en heb me geconcentreerd op een aantal kamerleden en andere lijstvulling. Zie ook: Bekende Politici op Fok ?. Als ik reacties krijg dan laat ik het weten!
pi_7888293
Kamerleden peilen lijkt me inderdaad verstandiger. Lijsttrekkers hebben het aardig druk deze tijd, en zullen dus geen tijd hebben om zich hier op te houden denk ik.

Benieuwd of er kamerleden of partijleden zijn die enthousiast zijn en hier mee komen discussieren.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7938811
Ik heb een aantal mails verstuurd, maar tot op heden nog geen reactie gehad. Iemand die wel een reactie heeft gehad? (positief of negatief)
  donderdag 16 januari 2003 @ 21:25:25 #39
31576 topdroppie
pi_7938967
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 21:18 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb een aantal mails verstuurd, maar tot op heden nog geen reactie gehad. Iemand die wel een reactie heeft gehad? (positief of negatief)
Nope, geen enkele
pi_7981357
Ik heb wel een ander forum gevonden waar politici met 'gewone' users in debat treden, alleen het is vreselijk gestructureerd waardoor alle discussie eigenlijk al bij voorbaat wordt doodgeslagen. Het totale aantal reacties op die site is 739, dat halen we in Politiek momenteel nog niet eens een dag (gemiddelde in de laatste 2 weken is iets meer dan 900 posts per dag).

Nahja, wie toch met 'echte' politici wil debatteren... http://www.digidebat.nl/

O.a. wordt er gediscussieerd door Bert Bakker (D66), Piet de Ruiter (SP), Max Hermans (LPF) en Diederik Samsom (PvdA).

zondag 19 januari 2003 @ 02:35:14 #41
43296 LastYear
Geen plaatje??
pi_7982130
Mij lijkt het wel handig om een apart forum te maken voor de lijsttrekkers. Je zou dan bijvoorbeeld de posts kunnen screenen voordat ze daadwerkelijk geplaatst worden.
Meten = weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')