ja, aangezien poepen meestal ook pas daarna begint. Eerder vegen is dan ook vrij nutteloosquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je begint pas ná het plassen met vegen he.
nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar van achter naar voor kan toch ook met je arm om je kont heen?
Tis gewoon net als met de bezem zeg maar.. soms moet je eerst alles bijelkaar vegen, om het laatste stukje op te kunnen ruimen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, aangezien poepen meestal ook pas daarna begint. Eerder vegen is dan ook vrij nutteloos
[..]
nooit geprobeerd
quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tis gewoon net als met de bezem zeg maar.. soms moet je eerst alles bijelkaar vegen, om het laatste stukje op te kunnen ruimen.
Gádverdammequote:Op dinsdag 10 december 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tis gewoon net als met de bezem zeg maar.. soms moet je eerst alles bijelkaar vegen, om het laatste stukje op te kunnen ruimen.
hoe dan ook, ik wil AI niet in mijn team hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Team achterlangs, voorlangs om de kont af te vegen klinkt complex.
Wtf. ' pak' je het dan zo tussen je wijsvingers?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewoon je arm iets meer strekken?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Team achterlangs, voorlangs om de kont af te vegen klinkt complex.
Vaak welquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Alsof jullie allemaal altijd een clean sheet hebben!
Yep, hoofd in de pot, kont omhoog.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon je arm iets meer strekken?
Eromheen zou ik echt niet kunnen
Moet je dan voorover hangen ofzo? 😅
Nee, ik zit gewoon rechtop?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon je arm iets meer strekken?
Eromheen zou ik echt niet kunnen
Moet je dan voorover hangen ofzo? 😅
Die keer dat ik de hond van mijn vriendin ging uitlaten in gedachtenquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wtf. ' pak' je het dan zo tussen je wijsvingers?
Kun je dit painten?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep, hoofd in de pot, kont omhoog.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op de bril? Hoe kom je dan om je kont heen erbij?quote:
een clean shitquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Alsof jullie allemaal altijd een clean sheet hebben!
Nee, ik ben een meisje, met scheermesquote:
Nou gewoon?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Op de bril? Hoe kom je dan om je kont heen erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |