Hij bedoelt Yv.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie vertel dan sturen wij BloesBloes erop af die heeft de zwarte band van karate![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond dansen we samen de Sirtakiquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:20 schreef Toverheks het volgende:
Snik snik Ik zwaai niet slaap lekker
Niks morgen, vanavondquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:28 schreef Tjacka het volgende:
morgen Ajax nieuwe vrienden
ik heb echt pijn in mijn buik
Ik hoop het, ik hoop hetquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niks morgen, vanavonden daarna dansen we de sirtaki, een Griekse dans voor de Griekse Goden
Mmmmmm. pro Ajax, dat is een extra puntje van Heks en van mijquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik hoop het
twee uur al in de stad
Maar niet van mij.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mmmmmm. pro Ajax, dat is een extra puntje van Heks en van mij
Je weet dat ik dit moet melden aan de commissie hè. shiitake, nee, ik vind het ook niet leuk, maar dit soort dingen blijven niet onbesprokenquote:
Precies mijn punt, ga zo door en we komen er wel uitquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe kan iemand zonder verstand van voetbal een goede moderator zijn?
Goed bezig.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Precies mijn punt, ga zo door en we komen er wel uit
Ja nee, dat ligt toch anders, Yv. is een autoriteit op het gebied van woest water zwemmen en snelwandelen en dat is ook wat waard.quote:
Wij zijn vanaf nu vrienden.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Precies mijn punt, ga zo door en we komen er wel uit
Nou, nou, laten we elkaar eerst maar eens wat beter leren kennen hè ik ben niet zo snel. FF wel bijvoorbeeld, geef m een aai over z'n bol kriebbel hem even achter zijn hoor en hij is yours, trouw als een labradorquote:
Koekje.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou, nou, laten we elkaar eerst maar eens wat beter leren kennen hè ik ben niet zo snel. FF wel bijvoorbeeld, geef m een aai over z'n bol kriebbel hem even achter zijn hoor en hij is yours, trouw als een labrador
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |