Smetje.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:00 schreef Toverheks het volgende:
BloesBloes wilde ook Smetje als oppermod erbij maar die heeft ons verlaten
Lach je Smetje nu uit dat wordt een babbeltje van zes dagenquote:
Een babbeltje van wie?quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lach je Smetje nu uit dat wordt een babbeltje van zes dagen
Wie is mooiequote:Op maandag 9 december 2019 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ho ho ho echt niet we hebben Lavenderr en Gert en wij willen Mooie als 3e mod punt
Van Smetje dus pas maar op en dat zes dagen langquote:
Oh jee, maar meestal is dat om 3 uur 's nachts. In het weekend lukt dat wel, maar vandaag ga ik dat niet redden.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van Smetje dus pas maar op en dat zes dagen lang
Was de T vergeten excuses sorry en het spijt me kusje op je kikkeroogquote:
Ohquote:
Ik ben belachelijk lief, blij dat iemand het erkentquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh
Jij bent wel lief
Ik dacht die zeikerd die zat mij gisteren te pesten
Wie vertel dan sturen wij BloesBloes erop af die heeft de zwarte band van karatequote:Op dinsdag 10 december 2019 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh
Jij bent wel lief
Ik dacht die zeikerd die zat mij gisteren te pesten
Hij is niet helemaal goed bij z'n hoofd heb ik me laten vertellen, ssssstquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben belachelijk lief, blij dat iemand het erkent
Moquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie vertel dan sturen wij BloesBloes erop af die heeft de zwarte band van karate![]()
![]()
![]()
![]()
Onze prille liefde is over en uit begrijp ik nu moet ik nog harder huilenquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik probeer je juist te ontlopen
quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij is niet helemaal goed bij z'n hoofd heb ik me laten vertellen, ssssst
Prille liefde, we vieren gvd zowat onze zilveren bruiloftquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Onze prille liefde is over en uit begrijp ik nu moet ik nog harder huilen
Ik vind hem waanzinnig scherp.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij is niet helemaal goed bij z'n hoofd heb ik me laten vertellen, ssssst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |