Je mist er éénquote:Op maandag 9 december 2019 19:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mazaru, Danaqui, Krabje en Dekenau
quote:Op maandag 9 december 2019 19:19 schreef DaniqueV het volgende:
Wyatt Duijnmaijer · 0:00 misschien na het sporten. Dag is nog niet ten einde. Er kan nog van alles gebeuren
Hangt ook kog een zwarte envelop in de kerstboom die nog niemand heeft ontdekt
Dit verbergen of rapporteren
Leuk
· Beantwoorden · 8 m · Bewerkt
Geloof ik zomaar.quote:Op maandag 9 december 2019 19:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mazaru, Danaqui, Krabje en Dekenau
Die lul moet zijn bek houdenquote:Op maandag 9 december 2019 19:21 schreef DaniqueV het volgende:
Nogmaals, ik lees dit net, geplaatst door Wyattt
Spannend.quote:Op maandag 9 december 2019 19:21 schreef DaniqueV het volgende:
Ja ben ook benieuwd , wat een dag zegquote:
Kut boomquote:
Je bent op dreef vandaagquote:
Ja lullig, sorryquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 19:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Je bent op dreef vandaagheb je ook last van de volle maan? ( Mylene)
quote:Op maandag 9 december 2019 19:21 schreef DaniqueV het volgende:
Hangt ook nog een zwarte envelop in de kerstboom die nog niemand heeft ontdekt
Zou zo maar kunnen, fans van Jessie geven nu hun stem aan Merel, Isabel-effectquote:Op maandag 9 december 2019 19:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska: we kunnen het wel uitstippelen: Merel wordt Utopiaan van het jaar.
Hiske: ja he?
Mariska: maar de manier waarop he?
Hiske: dat is jouw mening. Ik dednk wel dat zij het wordt.
Mariska met een nare smaak en Hiske lijkt het heel normaal te vinden, hoewel ze zich afvraagt of ze voldoende stemmen van binnen krijgt.quote:Op maandag 9 december 2019 19:22 schreef Inca het volgende:
Hiske en Mariska denken dat Merel gaat winnen![]()
Wij hebben hem nog niet gezienquote:Op maandag 9 december 2019 19:25 schreef Mohitah het volgende:
Heb weer alles gemist! Is het echt waar dat er nog zwarte envelop in de boom hangt?
Ja dat zei Wyatt!quote:Op maandag 9 december 2019 19:25 schreef Mohitah het volgende:
Heb weer alles gemist! Is het echt waar dat er nog zwarte envelop in de boom hangt?
ben er ook bang voorquote:Op maandag 9 december 2019 19:25 schreef juul. het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, fans van Jessie geven nu hun stem aan Merel, Isabel-effect
Zou kunnen zijn dat zij andere mensen op het geurspoor van Merel zet, zonder zelf iets te hoeven doen. Ze laat anderen voor haar de hete kastanjes uit het vuur halen..... de smiecht.quote:Op maandag 9 december 2019 19:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska: we kunnen het wel uitstippelen: Merel wordt Utopiaan van het jaar.
Hiske: ja he?
Mariska: maar de manier waarop he?
Hiske: dat is jouw mening. Ik dednk wel dat zij het wordt.
Ach joh, die ziet ze vliegenquote:Op maandag 9 december 2019 19:21 schreef DaniqueV het volgende:
Ja volgens Wyattquote:Op maandag 9 december 2019 19:25 schreef Mohitah het volgende:
Ik zou het maar laten meid.quote:Op maandag 9 december 2019 19:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
doe niet zo stoer, muizen stampen niet zo hard hoor
Eerst de inwoners die moeten stemmen en daarvan krijgt ze er niet veel.quote:Op maandag 9 december 2019 19:25 schreef juul. het volgende:
[..]
Bij Wyatt hangt ook nog watquote:
Yep, maar als alle anderen gaan voor Brandon of wie dan ook (hopelijk geen Hiske) dan is het gedaan.quote:Op maandag 9 december 2019 19:25 schreef juul. het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee hoe die erbij komt, las het net op die FBpagina, denk meld het ff hierquote:
De kerstboom staat binnen.quote:Op maandag 9 december 2019 19:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gaat tromen en regen dus ze moteh een hint krijgen
natte eveloppe
nee juist niet!quote:
Oh ik raak in de warquote:
Ik ben ook benieuwd.quote:Op maandag 9 december 2019 19:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ehm
buiten toch ook tennebaumen
wiejat binnen geweest?
en ziet dat
RaaaaR
Ze moet het idd eerst nog zien te redden tot de laatste bewoners dan zou ze kans kunnen maken op de titelquote:Op maandag 9 december 2019 19:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, maar als alle anderen gaan voor Brandon of wie dan ook (hopelijk geen Hiske) dan is het gedaan.
Wie weet vliegt ze er nog uit.
Dat redt ze dus niet, niet door stemmen van binnen en niet door stemmen van buiten.quote:Op maandag 9 december 2019 19:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze moet het idd eerst nog zien te redden tot de laatste bewoners dan zou ze kans kunnen maken op de titel
Roetveegenvelopquote:Op maandag 9 december 2019 19:21 schreef DaniqueV het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op maandag 9 december 2019 19:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat redt ze dus niet, niet door stemmen van binnen en niet door stemmen van buiten.
ja denk t ookquote:Op maandag 9 december 2019 19:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
duvel scheit altijd op de grote hoop
ga dr vanuit dat Carrot die brief ziet
en de voetreis wint naar Irak
er zijn er paar die haar steunden, steunen, weet het niet, Hiske, Brandon, Frennie, sluit het nog lang niet uitquote:Op maandag 9 december 2019 19:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat redt ze dus niet, niet door stemmen van binnen en niet door stemmen van buiten.
Dat weten we niet. Misschien staan er maar 3 personen in de finale.quote:
Ja maar nog 1 te gaan voor nog meer gezelligheidquote:Op maandag 9 december 2019 19:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Misschien staan er maar 3 personen in de finale.
Gerrit heeft een hele rare move gemaakt.quote:Op maandag 9 december 2019 19:25 schreef juul. het volgende:
[..]
hahahaha maar wat moeten we dan???? ik zou niet weten wie ook, weet alleen de volgende na Merel moet Hiske zijn, dat heeft me te lang geduurdvdat misselijke mensquote:
Er klopt ook iets nietquote:Op maandag 9 december 2019 19:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gerrit heeft een hele rare move gemaakt.
+1quote:Op maandag 9 december 2019 19:26 schreef Gladiolio het volgende:
DOTTEKE Bedankt voor het geweldige verslag.
DGK Bedankt voor de filmpjes. Jullie zijn kanjers
GA
Dat is liefdequote:Op maandag 9 december 2019 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zit die bolle op dat magere wijf?
Kan je goed zien dat ze niet slim is Hiske. Een slim mens zou haar er dan uit stemmen om zelf de pot te winnen.quote:Op maandag 9 december 2019 19:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske zegt nooit op Merel te zullen gaan stemmen, Ze denkt dat Merel de winnaar wordt.
Alleen op de wereld.quote:
Moet ze niet naar bed? Ow nee wacht.quote:
Na het vertrek van Shelly knapte het echt op.quote:
dat jij DIKKE BOLLE COS wijven normaal vindt, dat kind is niet mager hoorquote:Op maandag 9 december 2019 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, wacht, hij is zwanger. Nu snap ik het.
[ afbeelding ]
Daar zeg je wat! Ze is al hartstikke laat.quote:Op maandag 9 december 2019 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet ze niet naar bed? Ow nee wacht.
Dit dus is toch gewoon vreemd ?quote:Op maandag 9 december 2019 19:42 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Kan je goed zien dat ze niet slim is Hiske. Een slim mens zou haar er dan uit stemmen om zelf de pot te winnen.
Zeg, gedraag je een beetje.quote:Op maandag 9 december 2019 19:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat jij DIKKE BOLLE COS wijven normaal vindt, dat kind is niet mager hoor
quote:Op maandag 9 december 2019 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan er ook met droge ogen naar kijken, kan er niets aan doenquote:Op maandag 9 december 2019 19:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Harder janken, kreng, je kan het.
Ik krijg er de slappe lach van.quote:Op maandag 9 december 2019 19:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik kan er ook met droge ogen naar kijken, kan er niets aan doendit heeft zij zo over zichzelf afgeroepen
Ik dus ook niet, kan alleen nu denken, gerechtigheid voel het nu ook maar eens wat die anderen voelenquote:Op maandag 9 december 2019 19:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan geen medelijden hebben met haar sorry....
Bijna 8 uurquote:Op maandag 9 december 2019 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2019 19:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat jij DIKKE BOLLE COS wijven normaal vindt, dat kind is niet mager hoor
Precies dat.quote:Op maandag 9 december 2019 19:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, kan alleen nu denken, gerechtigheid voel het nu ook maar eens wat die anderen voelen
quote:Op maandag 9 december 2019 19:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik krijg er de slappe lach van.Karma is eindelijk gekomen.
Ja, beter gaat ze in een hoekje liggen krassen.quote:Op maandag 9 december 2019 19:43 schreef zodeju het volgende:
Ach, ze jankt nog...nu wat harder....niet lekker in haar bedje nee bezig zijn zodat ze zeker weet dat de streams op haar staan.
Dat is een aanname?quote:Op maandag 9 december 2019 19:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, beter gaat ze in een hoekje liggen krassen.
Weet dat Shelley een muur om zich had en rare uitspraken maar toen Lex bij haar kwam en Shelley zei van ieder het had verwacht maar niet van haar brak mijn hart......quote:Op maandag 9 december 2019 19:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik kan er ook met droge ogen naar kijken, kan er niets aan doendit heeft zij zo over zichzelf afgeroepen
Voelt ze ook eens hoe het is als iemand z'n maatje weg gestemd wordt.quote:Op maandag 9 december 2019 19:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Meroll doet weer huilen
drietig
Ow, ik dacht dat alleen de waarheid hier mocht.quote:Op maandag 9 december 2019 19:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, een suggestie, blijkt uit de woordkeuze.
is precies wat ik zag aankomen, wacht maar, ze pakt er daar ook nog wel een paar inquote:Op maandag 9 december 2019 19:49 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Voelt ze ook eens hoe het is als iemand zijn maatje weg gestemd wordt.
Zij moet niet zeiken. Duurt nog een paar dagen.
Gottegot. Wat is ze zielig
Gewoon naar bed met dekens hoog.....net zoals ze anders doet als ze niet gezien wil worden.quote:Op maandag 9 december 2019 19:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Tering... ik breng het toch niet als feitquote:Op maandag 9 december 2019 19:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat alleen de waarheid hier mocht.
quote:Op maandag 9 december 2019 19:49 schreef Hznootje het volgende:
Mylene zegt net dat ze de zwarte brief in de kerstboom heeft gehangen
quote:Op maandag 9 december 2019 19:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet dat Shelley een muur om zich had en rare uitspraken maar toen Lex bij haar kwam en Shelley zei van ieder het had verwacht maar niet van haar brak mijn hart......
stomme wyattquote:Op maandag 9 december 2019 19:49 schreef Hznootje het volgende:
10% tranen voor Jessie en 90% voor het mislopen van het geldbedrag voor de winnaar van Utopia 2.quote:
Nee, tuurlijk niet. Is heel anders.quote:Op maandag 9 december 2019 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Tering... ik breng het toch niet als feit
Dit denk ik dus ook.quote:Op maandag 9 december 2019 19:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
10% tranen voor Jessie en 90% voor het mislopen van het geldbedrag voor de winnaar van Utopia 2.
Gegokt op het verkeerde paard.
Als ze haar er niet uitwerken dan heeft ze nog een goede kans om te gaan winnen ook.quote:Op maandag 9 december 2019 19:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
10% tranen voor Jessie en 90% voor het mislopen van het geldbedrag voor de winnaar van Utopia 2.
Gegokt op het verkeerde paard.
ahaaa mooie desillusie nuquote:Op maandag 9 december 2019 19:49 schreef Hznootje het volgende:
Ja blij met dode musquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 19:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me onhandig, is die COS straks helemáál leegquote:Op maandag 9 december 2019 19:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat alleen de waarheid hier mocht.
quote:Op maandag 9 december 2019 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze haar er niet uitwerken dan heeft ze nog een goede kans om te gaan winnen ook.
[ afbeelding ]
die zeggen niets terugquote:Op maandag 9 december 2019 19:55 schreef Schakeltopia het volgende:
merel begint tegen haar jassen te praten
echt leuk, heeeeeel leeeukquote:Op maandag 9 december 2019 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
DJ Jan komt donderdag een setje met haar doen,mss dat ze daar weer vrolijk van wordt.
Ja ze moet wat.quote:Op maandag 9 december 2019 19:55 schreef Schakeltopia het volgende:
merel begint tegen haar jassen te praten
yup, ze is oranjequote:Op maandag 9 december 2019 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal wel aan mijn monitor liggen, maar dat wijf is toch oranje?
Preciesquote:Op maandag 9 december 2019 19:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Is heel anders.
quote:Op maandag 9 december 2019 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt an je beeldscherm,irl is ze ook heel slank schijnt het.quote:Op maandag 9 december 2019 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
misschien gaat iemand er een nieuwe yurt mee bouwen?quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
misschien gaat iemand er een nieuwe yurt mee bouwen?
Maten die ze niet heeft, maar wel zijn besteld.quote:Op maandag 9 december 2019 19:56 schreef DaniqueV het volgende:
Besteld Merel nu zoveel jassen en ik zie er nog zoveel liggen in de silo?
Dat is voor die ijsbeerquote:Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zelfs 7 XL, nog nooit van gehoord.![]()
quote:Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zelfs 7 XL, nog nooit van gehoord.![]()
ivm doorverkoop.quote:Op maandag 9 december 2019 19:59 schreef zodeju het volgende:
Waarom wordt het kaartje eraf getrokken voordat ze het verpakt??
Iemand besteld 7 keer dezelfde jas?quote:
Ja oké maar het stopt bijna, straks komt het te laat binnen, dan kan ze beter zeggen dat het er niet meer is en geld terug storten.quote:Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Maten die ze niet heeft, maar wel zijn besteld.
ik hoop nog steeds dat ze een facing eraf trekt, lukte met Marisje ook, die trok haar turkse kroon eruitquote:Op maandag 9 december 2019 19:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
heerlijk geluid dat plakband
mop trek gelijk je pleeur mee
en de snor.. .
gratis tip
quote:Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
5 keer xl jassen
iemanden heeft dat besteld
kasteel zonder kleed o.i.d
familiejas denk ikquote:Op maandag 9 december 2019 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand besteld 7 keer dezelfde jas?
Nou ik heb op zowel op telefoon, laptop als tv de streams gekeken en op alle 3 is ze echt oranje.quote:Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ligt an je beeldscherm,irl is ze ook heel slank schijnt het.
Weet niet of iemand een screenshot heeft van de stemmingen vanmiddag? Op het moment dat Gerrit zijn stem uitbrengt komt Merel in beeld..Dan zie je dat haar hele oor onder de oranje vegen zit..Echt geen pan!quote:Op maandag 9 december 2019 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wacht, dit is dezelfde hut als die zwangere Gerrit?quote:Op maandag 9 december 2019 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de josti-hut? Ik weet niet hoe dit programma werkt
quote:Op maandag 9 december 2019 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd aan die kin te krabbenquote:Op maandag 9 december 2019 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, terwijl je niet zeker weet wie je steunt....ze hoeft niet te winnen en dan steunen ze anderen met de pot.quote:Op maandag 9 december 2019 20:01 schreef MacDeMarco het volgende:
zullen er nu veel schuimpjes bestellen uit emotie om merel te steunen?
quote:Op maandag 9 december 2019 20:02 schreef MacDeMarco het volgende:
merel: iedereen krijgt eind deze week de jas binnen.
Show must go on.......quote:Op maandag 9 december 2019 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel is een showtje aan het opvoeren............................. hardop praten, voor al haar lieve fans
Merel is dus die aangebrande muppet. Check.quote:Op maandag 9 december 2019 20:03 schreef DaniqueV het volgende:
Is Jess weg met dat praten in zichzelf, begint Merel spontaan hardop te praten![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2019 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel is een showtje aan het opvoeren............................. hardop praten, voor al haar lieve fans
quote:Op maandag 9 december 2019 20:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel zegt dat ze een groot hoofd heeft![]()
![]()
dat zeiden we hier ook al
ja hahahahahaquote:Op maandag 9 december 2019 20:05 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel verwijdert allerlei pollies op de webshop: sorry Jessie. Pollies met Franny: ja jammer dan. Jemig wat heb ik daar een groot hoofd.![]()
quote:Op maandag 9 december 2019 20:02 schreef MacDeMarco het volgende:
merel: iedereen krijgt eind deze week de jas binnen.
quote:Op maandag 9 december 2019 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Merel is dus die aangebrande muppet. Check.
lekker computeren met een berenlijk naast je.quote:
Ja ze heeft gewoon een groot hoofdquote:Op maandag 9 december 2019 20:05 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel verwijdert allerlei pollies op de webshop: sorry Jessie. Pollies met Franny: ja jammer dan. Jemig wat heb ik daar een groot hoofd.![]()
Een dildo bromt niet,een vibrator wel.quote:
Yes en is een misbakselquote:
eerlijk................. heeft ze ook al eens gezegd, alleen ze trekt zich er niks van aanquote:Op maandag 9 december 2019 20:08 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Nu moet ze nog erkennen dat dat hoofd ook erg oranje is
das toch wel een fiin gegeven toch?quote:Op maandag 9 december 2019 20:09 schreef mazaru het volgende:
Leen zegt dat een tepel terug aangroeit als die eraf is.
mokkel blijft maar doorgaanquote:Op maandag 9 december 2019 20:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Mopperen in de keuken. O, we laten tegenwoordig de frikandellen ontdooien. Nou Ger, zeker omdat het gratis is. Doodzonde.![]()
Leem zegt ook dat een panter en luipaard 2 verschillende dieren zijn, en probeert daar anderen mee voor lul te zetten.quote:Op maandag 9 december 2019 20:09 schreef mazaru het volgende:
Leen zegt dat een tepel terug aangroeit als die eraf is.
quote:Op maandag 9 december 2019 20:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mokkel blijft maar doorgaan
naar verwend meisje is ut
Welke?quote:Op maandag 9 december 2019 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom praat die ene als een soort minderjarige?
Ja, ik weet niet hoe dat mens heet, met die gigantische onderkaak. Waar die bolle Gerrit net bovenop lag.quote:
Sneak and Sneekquote:
Dat is een soort van debiele zusje in het programma.quote:Op maandag 9 december 2019 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe dat mens heet, met die gigantische onderkaak. Waar die bolle Gerrit net bovenop lag.
zijn het ook, google maar, op de eerste hit krijg je al antwoordquote:Op maandag 9 december 2019 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Leem zegt ook dat een panter en luipaard 2 verschillende dieren zijn, en probeert daar anderen mee voor lul te zetten.
Frutsel ( Franny )quote:Op maandag 9 december 2019 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe dat mens heet, met die gigantische onderkaak. Waar die bolle Gerrit net bovenop lag.
quote:Op maandag 9 december 2019 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een soort van debiele zusje in het programma.
vanmorgen was helemaal erg, en dacht ik naar een verdwaald doodskopaapje in een thaise massagesalon zat te kijken en luisterenquote:Op maandag 9 december 2019 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een soort van debiele zusje in het programma.
Toen ze bij de computer zat?quote:Op maandag 9 december 2019 20:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vanmorgen was helemaal erg, en dacht ik naar een verdwaald doodskopaapje in een thaise massagesalon zat te kijken en luisteren
Jessie is naar huis.quote:Op maandag 9 december 2019 20:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Goh rustig hier, is dat omdat er niet meer gehaat kan worden op Jessie....
ik ben blij, nu Merelquote:Op maandag 9 december 2019 20:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2019 20:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zijn het ook, google maar, op de eerste hit krijg je al antwoord
Ze is juist slim. Je moet goed luisteren wat ze zegt (en tegen wie) en ook kijken naar wat ze doet.quote:Op maandag 9 december 2019 19:42 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Kan je goed zien dat ze niet slim is Hiske. Een slim mens zou haar er dan uit stemmen om zelf de pot te winnen.
Die is echt in de war.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 9 december 2019 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een dildo bromt niet,een vibrator wel.
Mootie had dus gelijkquote:Op maandag 9 december 2019 20:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
https://wildcatsmagazine.nl/wpnl/panter/
En moppert wat intussen met een sarcastisch lachje erbij.....goh.quote:
Tsja.quote:
nu ik het goed lees.................. hahaha, maar zwarte luipaarden heb je weer niet, dat zijn pantersquote:
Die mootie is onwijs verstandig, hoor. Moet je maar 's opletten.quote:Op maandag 9 december 2019 20:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nu ik het goed lees.................. hahaha, maar zwarte luipaarden heb je weer niet, dat zijn panters
absoluut, soms wel, ben de laatste die daar wat over zegtquote:Op maandag 9 december 2019 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die mootie is onwijs verstandig, hoor. Moet je maar 's opletten.
oh oh meneer Pastoor spuit me volquote:Op maandag 9 december 2019 20:24 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel duikt weer ff in seksueel misbruik, ze wil graag verhalen lezen
Kwestie van geduld dat hij opduikt in een andere sbs6 show voor de rest blij dat hij weg een monsterlijk figuur , vuilnisman kan deze zak ook mee.quote:Op maandag 9 december 2019 20:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat was van de hitachi op volle sterkte.quote:
daar had ze het dus over, de katholieke kerkquote:Op maandag 9 december 2019 20:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh oh meneer Pastoor spuit me vol
quote:Op maandag 9 december 2019 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was van de hitachi op volle sterkte.
maakt geen verschil ookquote:Op maandag 9 december 2019 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
Merel gaat met kartonnen Jessie naar de boot.
quote:Op maandag 9 december 2019 20:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel met de Jessiepop, beer en Katieknuffel de boot in.
Zie je? Ook voor haar veel beter.quote:Op maandag 9 december 2019 20:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Meroll beweegt en doet wel meer
sinds zjess de laan uit is
KNiertje drukkies
sjouwen ook
en lullen in de micr
Straks een snorkeltje op een een boek er bij over bitcoins.quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straks een snorkeltje op een een boek er bij over bitcoins.
Vriendinnen van Jessie doen dat wel vaker. (Billy?!)quote:Op maandag 9 december 2019 20:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Meroll beweegt en doet wel meer
sinds zjess de laan uit is
KNiertje drukkies
sjouwen ook
en lullen in de micr
ze had nog geen katieknuffel zei e van de weekquote:Op maandag 9 december 2019 20:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel met de Jessiepop, beer en Katieknuffel de boot in.
En geen beer en Jessiepop?quote:Op maandag 9 december 2019 20:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze had nog geen katieknuffel zei e van de week
ah die Vlindertquote:Op maandag 9 december 2019 20:30 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Vriendinnen van Jessie doen dat wel vaker. (Billy?!)
quote:Op maandag 9 december 2019 20:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze had nog geen katieknuffel zei e van de week
Gelukkig heeft ze geen mongolen om zich heen.quote:Op maandag 9 december 2019 20:34 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou bijna medelijden met haar krijgen.
Zo allenig....
Zat een klein zigeunermeisje, huilend op een steenquote:Op maandag 9 december 2019 20:34 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou bijna medelijden met haar krijgen.
Zo allenig....
https://wildcatsmagazine.nl/wpnl/panter/quote:Op maandag 9 december 2019 20:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zijn het ook, google maar, op de eerste hit krijg je al antwoord
Jessie zei vanmiddag na de kritiek, waarom zijn ze niet naar ons gekomen om dat te zeggen,? Merel ,ze zijn bang Jes, ze zijn te bang. Dat is helaas waar, maar dat zegt toch ook wat over hen? Waarom trots zijn omdat mensen bang voor je zijn? Dan heb je toch doelbewust de boel lopen te terroriiseren?quote:Op maandag 9 december 2019 20:40 schreef Gladiolio het volgende:
Snap nu, waarom Franny zo angstvallig bij Ger blijft zitten.
Als de dood, dat Merel haar nog een keer confronteert.
Janken, want een grote bek alleen is niet voldoende.quote:
jaja, had het al gezien, maar is vaag ook met al die verschillende soorten enzoquote:Op maandag 9 december 2019 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
https://wildcatsmagazine.nl/wpnl/panter/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |