Klopt, jammer genoeg duren bull runs vaak maar een paar weken/maanden en is het de rest van de tijd bearish of sidewaysquote:Op woensdag 18 december 2019 13:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Natuurlijk komt het de stemming ook niet ten goede wanneer je een hoop investeerders bij elkaar hebt die allemaal geld aan het verliezen zijn.
Bakkiequote:Op woensdag 18 december 2019 13:35 schreef KapBak het volgende:
Ik zal hier de sfeer maar eens verhogen dan
De ESF SC is geheel vreedzaam en met wederzijds respect. Het kan dus welquote:Op woensdag 18 december 2019 13:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Mensen op het internet zijn gewoon niet aardig tegen elkaar, en op een forum met anonieme accounts zoals Fok! is het natuurlijk al helemaal vrijblijvend om elkaar bij het minste geringste helemaal kapot te schelden. Dat is niet inherent aan crypto, maar is altijd al zo geweest op dit soort mediums.
Natuurlijk komt het de stemming ook niet ten goede wanneer je een hoop investeerders bij elkaar hebt die allemaal geld aan het verliezen zijn.
Vandaar dat mijn zin begint met "Over het algemeen."quote:Op woensdag 18 december 2019 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De ESF SC is geheel vreedzaam en met wederzijds respect. Het kan dus wel
Nu kan dat ook niet anders met moeder Greys aan het roer. Maar toch.
JE MOET GEWOON BETER LEZEN schele KLOOTZAK!quote:Op woensdag 18 december 2019 13:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn zin begint met "Over het algemeen."
Ok, ik zie nu pas wat ESF is.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nu kan dat ook niet anders met moeder @:Greys aan het roer. Maar toch.
Dat staat anders niet in de quotequote:Op woensdag 18 december 2019 13:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn zin begint met "Over het algemeen."
Illusions heeft hem zelf gewoon aangepast.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat staat anders niet in de quote
En ik heb 'm echt niet aangepast![]()
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat staat anders niet in de quote
En ik heb 'm echt niet aangepast![]()
Ben je hommotje ofso?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Want? ESF was bij ons thuis vroeger standaard "TV aan op zaterdagavond".quote:Op woensdag 18 december 2019 13:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Maar jij hangt dus in de Eurovisie Songfestival SC?
Beetje verontrustend.
Moet dat om in een ESF topic rond te hangen?quote:
Ik vind alles wat om het Eurovisie Songfestival heen hangt gewoon heel erg eng.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Want? ESF was bij ons thuis vroeger standaard "TV aan op zaterdagavond".
Nostalgie
Mss ben ik ook wel heel engquote:Op woensdag 18 december 2019 14:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik vind alles wat om het Eurovisie Songfestival heen hangt gewoon heel erg eng.
Oh, je hebt de weg naar dat topic ook gevonden zie ikquote:
Laat enigszins maar wegquote:Op woensdag 18 december 2019 15:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, je hebt de weg naar dat topic ook gevonden zie ik
Welkom.
Je taalgebruik zou je daar wel enigszins mogen aanpassen.
Neuh, ik volg het niet echt, heb het vorig jaar wel gekeken maar ik vind dat hele policor-aspect wat eromheen hangt gewoon zo enorm "gemaakt" ofzo, ik kan er niet enthousiast van worden maar ieder z'n meug hoor. Bedoelde dat "verontrustend" meer als grapje.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Laat enigszins maar weg
Wat is er mis met ESF? Hier is het ook pure nostalgie, stond bij ons thuis ook altijd aan. Qua muziek vind ik 90% verschrikkelijk en niet mijn ding, maar toch is het een leuk evenement. Altijd mooi van die kant en klare meningen van mensen die het niet volgen (of niet toegeven dat ze het volgen).
Van jou kan ik het ook hebben hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 15:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Neuh, ik volg het niet echt, heb het vorig jaar wel gekeken maar ik vind dat hele policor-aspect wat eromheen hangt gewoon zo enorm "gemaakt" ofzo, ik kan er niet enthousiast van worden maar ieder z'n meug hoor. Bedoelde dat "verontrustend" meer als grapje.
RAM-Coin kopen!quote:Op woensdag 18 december 2019 17:03 schreef illusions het volgende:
GVD weer een SC erbij, weer een tab open. Alsof ik RAM zat heb.
Ik plaatste laatst 2 Posts in een zeer sloom SC topic van K&W. Begon zo’n mod gelijk van “hey niet slowsjatten”quote:Op woensdag 18 december 2019 12:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welke nieuwe bezoekers? FOK! is al jaren aan het doodbloeden.
Je mag niet meer slowchatten in een SC? APARTE BEDOENING VIND IKquote:Op woensdag 18 december 2019 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik plaatste laatst 2 Posts in een zeer sloom SC topic van K&W. Begon zo’n mod gelijk van “hey niet slowsjatten”
Verkapt verdien ik nog steeds geld met crypto!quote:Op woensdag 18 december 2019 18:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Je mag niet meer slowchatten in een SC? APARTE BEDOENING VIND IK
Walgelijke slijmbalquote:Op woensdag 18 december 2019 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nu kan dat ook niet anders met moeder @:Greys aan het roer. Maar toch.
Die snap ik even niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:37 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Verkapt verdien ik nog steeds geld met crypto!
Heb van de winst, o.a. zonnepanelen aangeschaft.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Die snap ik even niet.
En ja, met traden is er natuurlijk wel wat geld te verdienen.
Kan ik niet tegenop.quote:
Haha, liever niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Lekker afvallen hoor, de kilo's vliegen er vanaf.
Never fails.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Walgelijke slijmbal.
De mentiontactiek gebruiken.
'kijk eens wat ik bij een paar anderen over je gezegd heb, mag ik in je broekje?'
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:43 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Heb van de winst, o.a. zonnepanelen aangeschaft.
Wat is dat dan?quote:
Goedkoopste solar paneel die ik vinden kon. Tientje.quote:
Man in een jurk bedoel jequote:Op woensdag 18 december 2019 15:36 schreef illusions het volgende:
Beetje moeilijk om doorheen te kijken als er een vrouw met een baard staat te janken.
quote:
Cannabis op de blockchain jajatwitter:itemsdapp twitterde op donderdag 19-12-2019 om 02:41:43Proud to announce Original Highness's first retail product on the blockchain. Scan the QR code, enter pin & Verify View lab results. Learn more about the product and company who produced it. #blockchain #NFT #VerifiedCertificateOfAnalysis @vechainofficial #authenticity https://t.co/kBqljg5wgy reageer retweet
High Times comingquote:Op donderdag 19 december 2019 09:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Cannabis op de blockchain jajatwitter:itemsdapp twitterde op donderdag 19-12-2019 om 02:41:43Proud to announce Original Highness's first retail product on the blockchain. Scan the QR code, enter pin & Verify View lab results. Learn more about the product and company who produced it. #blockchain #NFT #VerifiedCertificateOfAnalysis @:vechainofficial #authenticity https://t.co/kBqljg5wgy reageer retweet
Hier kom je nu mee?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:49 schreef metallicelmo het volgende:
ik zie nog niet zo goed waarom tokens/ gebruik van een blockchain de beste vervanger zou zijn van een simpele SQL database waarin gegevens staan. Wat is het nut van het koppelen van een fysiek product (dat altijd fake kan zijn) aan een systeem waarmee niet kan worden gesjoemeld. Het product wat je probeert te beveiligen is fysiek en kan dus altijd nep zijn.
Omdat een database mutaties toestaat en wederzijds vertrouwen daarom lastig is.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:49 schreef metallicelmo het volgende:
ik zie nog niet zo goed waarom tokens/ gebruik van een blockchain de beste vervanger zou zijn van een simpele SQL database waarin gegevens staan.
De originele fabrikant koppelt het aan de blockchain met zijn private key, als jij het product ontvangt (als eindgebruiker maar ook als transporteur, douanier, winkelier) weet je dus dat je dat product in handen hebt van die fabrikant. Het is om te voorkomen dat andere partijen dat kunnen.quote:Wat is het nut van het koppelen van een fysiek product (dat altijd fake kan zijn) aan een systeem waarmee niet kan worden gesjoemeld. Het product wat je probeert te beveiligen is fysiek en kan dus altijd nep zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |