Van het padje af. Ze denken maar dat ze mateloos populair zijn.quote:Op maandag 9 december 2019 16:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou ik vraag mij af wat er achter zit bij die overtuigende uitspraak van hem, hij is er nogal stellig in, gewoon vreemd en raar
van blijheidquote:Op maandag 9 december 2019 16:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel denkt dat de mensen buiten helemaal gek worden.
Hoopt op medelijden stemmenquote:Op maandag 9 december 2019 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zit hij nu te janken
[ afbeelding ]
Ja, een bluffer is het altijd al geweest. Hij kan toch alles, en het lukt niet, maar hij blijft erin geloven, want feiten onder ogen zien is geen optie. Sorry voor je dochter.quote:Op maandag 9 december 2019 16:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja iets klopt niet hoor, vind het vreemd! Toen de 2de envelop kwam was hij verbouwereerd en zei,nu al dan heeft het publiek dus niet mee gestemd??!
En nu steeds zeggen, ik zorg dat je dan gaat winnen.....
Juist niet.quote:Op maandag 9 december 2019 16:44 schreef Joke43 het volgende:
Jammer. Lijkt er niet op dat Jessie met boot en al vertrekt. Zou ik wel leuk hebben gevonden.
Volgende zet..de lieve jongen spelen,die niemand kwaad doet,en dan....quote:Op maandag 9 december 2019 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben dit expres tijdens de spits gedaan om een verkeersinfarct te veroorzaken rond het Gooi!quote:Op maandag 9 december 2019 16:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel denkt dat de mensen buiten helemaal gek worden.
Hij moet nu wel kappen hoor.quote:Op maandag 9 december 2019 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Hij voelt zich de verrader van het vaderland......Hoe durft die ook.....quote:
nee dat t recht zegeviertquote:Op maandag 9 december 2019 16:46 schreef yaello het volgende:
Gerritje jongen, heeft ie nu dan door dat hij eigenlijk gewoon over het lijk van zijn "vriend" een spelletje heeft gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |