Klopt, maar hij werkte wel voor een Nederlands bedrijf.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
of de noodzaak er niet van in zag. Als je tweetalig bent opgevoed pik je iets anders makkelijker op wordt gezegd. En z'n dialect was vast en zeker een goede basis voor het Duits
Misschien sprak hij op het werk wel ABNquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Klopt, maar hij werkte wel voor een Nederlands bedrijf.
Ja, dat ondertitelen is zo minquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien sprak hij op het werk wel ABNEn dan nog, als je in NL weinig contact hebt met klanten maar wel goed Engels of Duits, tja, dan is het maar net wat je belangrijker vind als bedrijf zijnde.
Ik denk dat het ook zeker te maken heeft met de 'ontvanger'. Wil die überhaupt enige moeite doen om het te volgen. Als er Amsterdammers of Hagenezen op TV zijn moet je ook je best doen om het te volgen. Komt iemand voorbij Zwolle, wordt het direct ondertiteld. Ookal is het ABN, al dan niet met accent
Perquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:00 schreef Zilverberk het volgende:
De zangeres van Roxette is overleden.
Stoppen ze dan nu met draaien ervan?quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:00 schreef Zilverberk het volgende:
Zweden is in diepe rouw.. Categorie overlijden Avicii.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:00 schreef Zilverberk het volgende:
Balen weer hèquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:53 schreef Lonaa het volgende:
HA geweest, doorverwijzing gekregen voor podotherapeut. Daar w ordt dus niks van vergoed. Voor verzekeren kost ook beduidend meer dan dat het oplevert.
Eerst maar even auto APK afwachten![]()
Mup gewandeld (auw), die is nu moe. En ik moet echt puinruimen nu, ondanks auw. Stofzuiger stuk dus vegen.![]()
Ik mag ibu en para. En ik heb nog een strip tramadol
Heftigquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:00 schreef Zilverberk het volgende:
Ja, maar echt. Het is waarschijnlijk de aanhechting van het SI-gewricht. De fysio heeft daar ooit wat aan proberen te doen. Met 2 man. Huilen jongen, hui-len.quote:
Wat een ultieme shitzooi zeg.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar echt. Het is waarschijnlijk de aanhechting van het SI-gewricht. De fysio heeft daar ooit wat aan proberen te doen. Met 2 man. Huilen jongen, hui-len.Wat een pijn.
gatverdamme, het stopt ook maar niet hequote:Op dinsdag 10 december 2019 15:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar echt. Het is waarschijnlijk de aanhechting van het SI-gewricht. De fysio heeft daar ooit wat aan proberen te doen. Met 2 man. Huilen jongen, hui-len.Wat een pijn.
Die mag je dan wel uitdelen in de SC vandaagquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:33 schreef golfer het volgende:
De Joodse penicilline is klaar en smaakt heerlijk.
Fysio'squote:Op dinsdag 10 december 2019 15:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vorig jaar of zo naar een podotherapeut geweest, doorverwezen door HA. Wordt idd niet vergoed. Zou eigenlijk in de 70 euro zijn, maar hij wilde maar de helft van mij omdat hij eigenlijk naast mij vertellen wat er mis was niet veel voor me kon doen. Als hij wel iets had kunnen doen dan had ik er die 70ish euro ook wel voor over gehad.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:53 schreef Lonaa het volgende:
HA geweest, doorverwijzing gekregen voor podotherapeut. Daar w ordt dus niks van vergoed. Voor verzekeren kost ook beduidend meer dan dat het oplevert.
Eerst maar even auto APK afwachten![]()
Mup gewandeld (auw), die is nu moe. En ik moet echt puinruimen nu, ondanks auw. Stofzuiger stuk dus vegen.![]()
Ik mag ibu en para. En ik heb nog een strip tramadol
Ja, die 70 euro voor een conslut zijn het probleem ook niet per se.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vorig jaar of zo naar een podotherapeut geweest, doorverwezen door HA. Wordt idd niet vergoed. Zou eigenlijk in de 70 euro zijn, maar hij wilde maar de helft van mij omdat hij eigenlijk naast mij vertellen wat er mis was niet veel voor me kon doen. Als hij wel iets had kunnen doen dan had ik er die 70ish euro ook wel voor over gehad.
En dan wil je haast ook een soort garantie hebben, dat het pijnvrij (desnoods pijnarm) isquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die 70 euro voor een conslut zijn het probleem ook niet per se.
Als ik pijnvrij kan sporten/leven, graag hoor. En als dat dan 400 euro moet kosten, dan kost het dat. Maar het is wel een..flinke smak geld.
Anders wellicht een betalingsregeling voorstellen... denk dat ie liever hebt dat je in delen betaald dan dat je niks betaaldquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die 70 euro voor een conslut zijn het probleem ook niet per se.
Als ik pijnvrij kan sporten/leven, graag hoor. En als dat dan 400 euro moet kosten, dan kost het dat. Maar het is wel een..flinke smak geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |