abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190362269
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 14:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]

of de noodzaak er niet van in zag. Als je tweetalig bent opgevoed pik je iets anders makkelijker op wordt gezegd. En z'n dialect was vast en zeker een goede basis voor het Duits :Y
Klopt, maar hij werkte wel voor een Nederlands bedrijf.
En echt, zijn Engels was perfect, zou zo met de Engelse upper class kunnen meepraten, je zou het verschil niet kunnen horen.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 10 december 2019 @ 14:14:14 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190362408
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 14:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Klopt, maar hij werkte wel voor een Nederlands bedrijf.
Misschien sprak hij op het werk wel ABN ;) En dan nog, als je in NL weinig contact hebt met klanten maar wel goed Engels of Duits, tja, dan is het maar net wat je belangrijker vind als bedrijf zijnde.

Ik denk dat het ook zeker te maken heeft met de 'ontvanger'. Wil die überhaupt enige moeite doen om het te volgen. Als er Amsterdammers of Hagenezen op TV zijn moet je ook je best doen om het te volgen. Komt iemand voorbij Zwolle, wordt het direct ondertiteld. Ookal is het ABN, al dan niet met accent :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190362451
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 14:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Misschien sprak hij op het werk wel ABN ;) En dan nog, als je in NL weinig contact hebt met klanten maar wel goed Engels of Duits, tja, dan is het maar net wat je belangrijker vind als bedrijf zijnde.

Ik denk dat het ook zeker te maken heeft met de 'ontvanger'. Wil die überhaupt enige moeite doen om het te volgen. Als er Amsterdammers of Hagenezen op TV zijn moet je ook je best doen om het te volgen. Komt iemand voorbij Zwolle, wordt het direct ondertiteld. Ookal is het ABN, al dan niet met accent :')
Ja, dat ondertitelen is zo min
pi_190362924
HA geweest, doorverwijzing gekregen voor podotherapeut. Daar w ordt dus niks van vergoed. Voor verzekeren kost ook beduidend meer dan dat het oplevert.
Eerst maar even auto APK afwachten :')

Mup gewandeld (auw), die is nu moe. En ik moet echt puinruimen nu, ondanks auw. Stofzuiger stuk dus vegen. ;(

Ik mag ibu en para. En ik heb nog een strip tramadol :')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 10 december 2019 @ 15:00:28 #205
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190363042
De zangeres van Roxette is overleden. :o
pi_190363063
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 15:00 schreef Zilverberk het volgende:
Per :o

Zangeres, niet zanger. Maar wow, wat jong. Ze is een paar jaar geleden een tijd ernstig ziek geweest volgens mij.
Spoilers!
  dinsdag 10 december 2019 @ 15:01:56 #207
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190363081
quote:
Stoppen ze dan nu met draaien ervan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190363100
Mijn eerste cd was van Roxette O+
Spoilers!
pi_190363315
quote:
Zweden is in diepe rouw.. Categorie overlijden Avicii.

Tenminste, dat is wat ik ervan mee krijg. Ga morgen pas weer die kant op. ‘S ochtends eerst m’n beugel laten verwijderen *O*
pi_190363388
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2019 14:53 schreef Lonaa het volgende:
HA geweest, doorverwijzing gekregen voor podotherapeut. Daar w ordt dus niks van vergoed. Voor verzekeren kost ook beduidend meer dan dat het oplevert.

Mup gewandeld (auw), die is nu moe. En ik moet echt puinruimen nu, ondanks auw. Stofzuiger stuk dus vegen. ;(

Balen weer hè :*
pi_190363389
quote:
Heftig :o
pi_190363401
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 15:19 schreef Blues het volgende:

[..]

Balen weer hè :*
Ja, maar echt. Het is waarschijnlijk de aanhechting van het SI-gewricht. De fysio heeft daar ooit wat aan proberen te doen. Met 2 man. Huilen jongen, hui-len. :'( Wat een pijn.
pi_190363421
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2019 15:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, maar echt. Het is waarschijnlijk de aanhechting van het SI-gewricht. De fysio heeft daar ooit wat aan proberen te doen. Met 2 man. Huilen jongen, hui-len. :'( Wat een pijn.
Wat een ultieme shitzooi zeg.
Spoilers!
pi_190363507
quote:

[..]

gatverdamme, het stopt ook maar niet he
  dinsdag 10 december 2019 @ 15:33:10 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190363571
De Joodse penicilline is klaar en smaakt heerlijk. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190363607
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2019 15:33 schreef golfer het volgende:
De Joodse penicilline is klaar en smaakt heerlijk. :9
Die mag je dan wel uitdelen in de SC vandaag :D
pi_190363612
quote:

[..]

Fysio's |:(
pi_190363659
Hmm hier een rasechte rotterdammerT als dochter... maar ook die gooit er regelmatig een hele gooische Rrrrrrr in.

Grappig wel want verder is het echt wel duidelijk waar ze vandaan komt.

En ik als half goois/half amsterdams..
ben laatst dus niet het feyenoord/beuin cafe hier vlakbij uit gekiept...

Ik denk dat ik inmiddels na 15 jaar redelijk geïntegreerd ben :)

(Ook echt zo’n cafe... politie stopt voor de deur.. wethouder erbij.. staan even te praten en op het cafe te wijzen. Ondertussen binnen gaan diverse breed uitziende mannen voor het raam, armen over elkaar.. terug staan kijken.. Oom agent ziet dat; stapt in en rijdt weer door... normaal niet mijn ding zulke cafees.. maar had iemand beloofd een keer mee te gaan. So far was 1x wel voldoende _O- )
pi_190363663
Als ik zo terug denk, beperkt het me eigenlijk al een jaar of anderhalf/2 met sporten. Bijna altijd pijn bij het sporten. :')
pi_190363664
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2019 14:53 schreef Lonaa het volgende:

Vorig jaar of zo naar een podotherapeut geweest, doorverwezen door HA. Wordt idd niet vergoed. Zou eigenlijk in de 70 euro zijn, maar hij wilde maar de helft van mij omdat hij eigenlijk naast mij vertellen wat er mis was niet veel voor me kon doen. Als hij wel iets had kunnen doen dan had ik er die 70ish euro ook wel voor over gehad.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190363679
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 15:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vorig jaar of zo naar een podotherapeut geweest, doorverwezen door HA. Wordt idd niet vergoed. Zou eigenlijk in de 70 euro zijn, maar hij wilde maar de helft van mij omdat hij eigenlijk naast mij vertellen wat er mis was niet veel voor me kon doen. Als hij wel iets had kunnen doen dan had ik er die 70ish euro ook wel voor over gehad.
Ja, die 70 euro voor een conslut zijn het probleem ook niet per se.

Als ik pijnvrij kan sporten/leven, graag hoor. En als dat dan 400 euro moet kosten, dan kost het dat. Maar het is wel een..flinke smak geld. :')
pi_190363708
Toch wel vaag dat zo'n podotherapeut niet in het basispakket zit, vooral om de reden die jij geeft: pijnvrij kunnen sporten (wandelen ffs) lijkt mij wel belangrijk voor je gezondheid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190363710
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2019 15:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als ik pijnvrij kan sporten/leven, graag hoor. En als dat dan 400 euro moet kosten, dan kost het dat. Maar het is wel een..flinke smak geld. :')
En dan wil je haast ook een soort garantie hebben, dat het pijnvrij (desnoods pijnarm) is
pi_190363711
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2019 15:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Anders wellicht een betalingsregeling voorstellen... denk dat ie liever hebt dat je in delen betaald dan dat je niks betaald :)
pi_190363727
Actief rondje hier en daar.
Beide horloges hebben een nieuw batterijtje - getankt.
Dat laatste duurde even, want tank bijna leeg. Staat er iemand achter mij te wachten: “ gaat het wel, mevrouw.” 8-)
En boeken geruild.
@Lonaa: ws heb je (nog) voldoende behandelingen in het av pakket.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')