Doe mij maar een talkshowtje met Kim Boon en Eva Vlaardingerbroek.quote:Op maandag 9 december 2019 12:46 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
linkse aids allen @:Zipportal @:Wereldgozer
Sow lekker zeg. Kim Feenstra erbij voor de variatie? Bohhhquote:Op maandag 9 december 2019 12:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe mij maar een talkshowtje met Kim Boon en Eva Vlaardingerbroek.
Mwa zo rechts is Fidan niet en rechtse mensen of middenmensen uitnodigen heeft weinig zin als je er geen tegengeluid tegenover zetquote:Op maandag 9 december 2019 12:53 schreef Slobeend het volgende:
Erik Dijkstra en Willemijn Veenhoven is het enige duo waar ik mee kan leven.
Ik begreep dat het laatste duo waarschijnlijk Fidan Ekiz en Jort Kelder gaat worden om de rechtsmensjes tevreden te houden @:poepz0r @:zipportal @:wereldgozer
Zo zag ik laatst allemaal klimaatdeugers aan tafel bij ik dacht DWDD? Er zat geen enkel tegengeluid aan tafel. Realistisch hoorquote:Op maandag 9 december 2019 12:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik begreep dat het laatste duo waarschijnlijk Fidan Ekiz en Jort Kelder gaat worden om de rechtsmensjes tevreden te houden @:poepz0r @:zipportal @:wereldgozer
Baudet had ook wel tegengeluid kunnen gebruiken bij Pauw met zijn 'plantjes houden van stikstof' gebrabbel.quote:Op maandag 9 december 2019 12:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo zag ik laatst allemaal klimaatdeugers aan tafel bij ik dacht DWDD? Er zat geen enkel tegengeluid aan tafel. Realistisch hoor
Ik luister alleen naar het ECHTE geluid.quote:Op maandag 9 december 2019 12:53 schreef Slobeend het volgende:
Eens, ik vind hem ook niet te pruimenquote:Op maandag 9 december 2019 12:02 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zap weg als Sophie Hilbrand verschijnt.
Jort kan alleen maar over geld praten. Komt volgend jaar weer met een serie: "Oud Geld".quote:Op maandag 9 december 2019 12:53 schreef Slobeend het volgende:
Zit veel bedorven spul tussen.quote:Op maandag 9 december 2019 12:46 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
linkse aids allen @:Zipportal @:Wereldgozer
Ik ook.quote:Op maandag 9 december 2019 12:02 schreef Harvest89 het volgende:
Erikquote:Op maandag 9 december 2019 12:53 schreef Slobeend het volgende:
Willemijn doet "Nieuws BV" op radio 1. Maar is ook geen interview / presentatie-talent imho. Als ze meer moet doen dat tekstje van d'r beeldscherm oplezen wordt 't vaak al moeilijk.quote:
Als er wat degelijks als Jeroen Pauw tegenover Jinek staat zal het lastig voor d'r worden maar als Hilbrand er tegenover zit denk ik dat veel mensen de reclame voor lief nemen.quote:Op maandag 9 december 2019 15:43 schreef Loohcs het volgende:
Wat is de gedachte? "Tien middelmatige presentatoren staan gelijk aan één goede"? Wat een idiote oplossing. Worden ze dan na een maand (22/23 uitzendingen) alweer vervangen? Kan trouwens goed dat Jinek met hangende pootjes terugkeert. Twan huys was ook niet echt succesvol... Als mensen haar 'niet weten te vinden', er teveel reclame of shownieuws in zit kan Jineks avontuur ook snel over zijn
Ik vind haar een beetje viezigquote:Op maandag 9 december 2019 12:02 schreef Harvest89 het volgende:
Ik hoop echt dat Jort en Fidan ook de presentatie gaan doen. Jammer dat Jeroen stopt😕.quote:Op maandag 9 december 2019 12:53 schreef Slobeend het volgende:
Ingedrukte ogen, vierkant hoofd, altijd die irritante grijns op haar gezicht.quote:
Je omschrijft het goed. Begrijp eigenlijk niet waarom zij een podium krijgt. Misschien omdat ze genderneutraal is.quote:Op maandag 9 december 2019 21:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ingedrukte ogen, vierkant hoofd, altijd die irritante grijns op haar gezicht.
Volgens mij ziet haar vagijn er ook niet uit. Is waarschijnlijk helemaal misvormd, maar ze denkt vast zelf dat mannen het wel geil vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |