Bron: MediaCourantquote:De vijf duo’s die Eva Jinek gaan opvolgen op de late avond van NPO 1 zijn bekend. Ze kwamen gisterenavond voor het eerst naar buiten via Café Hendriks & Genee en liggen nu op straat via het AD.
Het zou gaan om Erik Dijkstra en Willemijn Veenhoven, Hugo Logtenberg en Sophie Hilbrand, Giovanca Ostiana en Tijs van den Brink, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Fidan Ekiz en Jort Kelder. Alleen het laatste duo zou nog iets minder zeker zijn.
Aanvankelijk leek het erop dat Jinek opgevolgd zou worden door één vast duo, namelijk Fidan Ekiz en Tijs van den Brink, maar zij zijn het uiteindelijk niet geworden. Sterker nog: ze worden niet eens één van de vijf duo’s.
De afgelopen weken is half Hilversum opgetrommeld om een screentest te komen doen en naar aanleiding van al die proefopnames zijn dus deze vijf duo’s geselecteerd.
Heel veel voorbereidingstijd is er niet voor deze presentatoren, aangezien het over een paar weken al januari is. Eva Jinek start dan tegelijkertijd met haar talkshow op RTL 4.
Moeten we straks wel 5 ingangen maken op TV... (Of anders oplossen!)quote:
Een persoonlijke vriend van de premier die het debat niet alleen op zondag maar ook door de week mag domineren. Alsof de NPO nog niet genoeg tegen de macht aanschurkt....quote:
tettuhquote:Op maandag 9 december 2019 09:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Is er niet weer een of andere nieuwslezeres die omhoog kan vallen door de aandacht op haar tieten te vestigen?
dat ze op straat liggen is dan wel weer nieuwsquote:Op maandag 9 december 2019 10:27 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een gehype
We hebben trouwens toch een prima forum TV waar dit inkan?
We zullen zien wie gelijk heeft en uit welke kweekvijver ze komen.Dat ze iets moeten doen geloof ik ook wel.quote:Op maandag 9 december 2019 11:01 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of dat wel zo aantrekkelijk is, iedere avond een ander duo.
Duo heb ik geen probleem mee, dat werkte bij Jinek en Pauw ook uitstekend, maar iedere avond een ander setje heb ik twijfels over.
Wel een prachtige manier om 10 presentatoren een inkomen ruim onder de Balkenendegrens te kunnen betalen.
Dat zou dan ook nog wel eens het argument kunnen worden als het 10-tal wordt teruggebracht naar 1 duo; dat ze toch meer mogen verdienen want dan moeten ze er ineens 5 avonden voor werken.
Per ongeluk toch?quote:Op maandag 9 december 2019 11:32 schreef Eightyone het volgende:
Veel mensen zijn nogal gewoontedieren, en zullen hier niet aan kunnen wennen. Al zal het bij mezelf wel meevallen.
Jammer dat Marcel van Roosmalen hier niet tussen zit (ook hij heeft auditie gedaan).
Lelijk wijf man.quote:Op maandag 9 december 2019 09:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
tettuh
https://www.dumpert.nl/item/6623016_02f4ab8b
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/12/06/talkshowhost-a3982860quote:Op maandag 9 december 2019 11:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Per ongeluk toch?
Maar ja, zou betalen om hem een talkshow te zien presenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |