Is wel een beetje de standaard kleur, net zoals een mat zwarte Canyon fietsquote:Op zondag 8 december 2019 22:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb hele zwarte van ik dacht een nederlands merk. met drie klitteband bandjes.
quote:Op zondag 8 december 2019 22:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt zeker zoveel geklaagd over die misleiding dat ze hem opgeheven hebben....
https://www.amsterdamlightwalk.nl/
Zķ enorm is Zandvoort ook weer niet.quote:
Nee maar denk wel je er langere routes kunt maken, strand over en weer terug.quote:Op zondag 8 december 2019 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zķ enorm is Zandvoort ook weer niet.
Op je blote voeten over het strand.quote:Op zondag 8 december 2019 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee maar denk wel je er langere routes kunt maken, strand over en weer terug.
Ruikt het ook naar vis?quote:Op zondag 8 december 2019 22:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op je blote voeten over het strand.
kutzand tussen je tenen.
Kutzand natuurlijk.quote:
30 x langs de lokale Albert Heijnquote:Op zondag 8 december 2019 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee maar denk wel je er langere routes kunt maken, strand over en weer terug.
Matcht met de tt.quote:
Kutzandquote:Op zondag 8 december 2019 22:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op je blote voeten over het strand.
kutzand tussen je tenen.
Ja lijkt er wel opquote:
Als dat niet naar vis ruikt zou ik langs de huisarts gaanquote:
Ik een toiletborstel. Ragebol idee.quote:Op zondag 8 december 2019 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja lijkt er wel op
Ik zie nu zo'n trekveer voor me en dan die anaal ingebracht worden
Zo'n rietjes-schoonmaakding.quote:Op zondag 8 december 2019 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja lijkt er wel op
Ik zie nu zo'n trekveer voor me en dan die anaal ingebracht worden
Waarom= de wereld zienquote:
Kan ook, lijkt me ook uhmmm, naarquote:Op zondag 8 december 2019 22:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik een toiletborstel. Ragebol idee.
Dickvandyke.gifquote:Op zondag 8 december 2019 22:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo'n kogel waar ze schoorsteen mee vegen....
ik voorzie een slechte uitwerking op m'n huwelijk als ik een paar maanden met een andere vrouw ga reizenquote:
quote:Op zondag 8 december 2019 22:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom= de wereld zien![]()
Waarheen= de wereld![]()
Hoe= vliegtuig, lekker milieu vervuilen
Of juist verfrissendquote:Op zondag 8 december 2019 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik voorzie een slechte uitwerking op m'n huwelijk als ik een paar maanden met een andere vrouw ga reizen
Het kan ook juist nieuwe spanningen opleveren. Of het de spanningen zijn waar je naar op zoek bent is dan weer een andere vraagquote:Op zondag 8 december 2019 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik voorzie een slechte uitwerking op m'n huwelijk als ik een paar maanden met een andere vrouw ga reizen
Neem je haar ook meequote:Op zondag 8 december 2019 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 december 2019 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het kan ook juist nieuwe spanningen opleveren. Of het de spanningen zijn waar je naar op zoek bent is dan weer een andere vraag
Mary Poppins en de schoorsteenveger-scčne niet?quote:
Nou ik moet ernstig gaan sparen, dat welquote:Op zondag 8 december 2019 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Wel lekker idee hoor
Zit zoiets er ooit in, of wat voor manier dan ook? Of beetje dromen
welke browser?quote:Op zondag 8 december 2019 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze browser doet achterlijk met linkjes kopiëren en ik ben te lam om over te stappen.
Ooit een keer gedaan en de relatie knetterde als nooit tevorenquote:
Oh god, nee ik heb dat jaren door elkaar gehaald met The Sound of Musicquote:Op zondag 8 december 2019 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mary Poppins en de schoorsteenveger-scčne niet?
daar zou ik niet eens voor op wereldreis hoeven gaan, een avondje op stap zou voldoende zijn I guessquote:Op zondag 8 december 2019 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ooit een keer gedaan en de relatie knetterde als nooit tevoren
Een of ander Samsung-onding.quote:
quote:Op zondag 8 december 2019 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh god, nee ik heb dat jaren door elkaar gehaald met The Sound of Music
Mooie anekdote nog. Ik had kaartjes gewonnen voor de musical Mary Poppins.
Dus ik lollig daarheen met mijn zus. Staan we daar in de rij tussen allemaal megafans, en ik liedjes ervan zingen.
Van The Sound of Music dus, lekker vals dit dat![]()
![]()
![]()
Tot ik op mijn schouder werd getikt dat dat dus níet van Mary Poppins was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wist ik veel, allemaal niks voor mij joh
[..]
Dus ik lollig daarheen met mijn zus. Staan we daar in de rij tussen allemaal megafans, en ik liedjes ervan zingen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou ik hier ook niet meer hoeven te proberen, dan heb ik ook al geheid WW3quote:Op zondag 8 december 2019 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar zou ik niet eens voor op wereldreis hoeven gaan, een avondje op stap zou voldoende zijn I guess
Staat erop.quote:Op zondag 8 december 2019 22:39 schreef Koen66 het volgende:
maar waarom installeer je niet gewoon Chrome @:ijsdraakje
Nou ja, net, voor de plaatjes.quote:
Mevr Koen bleef vreselijk lang eigenwijs Internet Explorer gebruiken, op gegeven moment icon maar veranderd naar Eplorer icon met een groot rood kruis erdoorquote:
quote:Op zondag 8 december 2019 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen bleef vreselijk lang eigenwijs Internet Explorer gebruiken, op gegeven moment icon maar veranderd naar Eplorer icon met een groot rood kruis erdoor
Trekvlekken,ik heul wel vies. Plakt als de ziekte aan je boxer en broek manquote:Op zondag 8 december 2019 22:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[..]
Lekker trekken is niet vies![]()
Da's nu niet zo handig meer nee.quote:Op zondag 8 december 2019 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen bleef vreselijk lang eigenwijs Internet Explorer gebruiken, op gegeven moment icon maar veranderd naar Eplorer icon met een groot rood kruis erdoor
Dat plakt aan alles.quote:Op zondag 8 december 2019 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Trekvlekken,ik heul wel vies. Plakt als de ziekte aan je boxer en broek man
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The hills are aliiiiivequote:Op zondag 8 december 2019 22:46 schreef Koen66 het volgende:
waarom heb ik nu 'the sound of music' achtige deuntjes in m'n hoofd
Ja welke idioot trekt nou met zijn boxer nog aan???quote:Op zondag 8 december 2019 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Trekvlekken,ik heul wel vies. Plakt als de ziekte aan je boxer en broek man
There's something about AI?quote:Op zondag 8 december 2019 22:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zon kloddertje in je borsthaar of zo is echt goor.
Pehehehe, ik was dat stukje vergeten.quote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik pas wel beter op met mijn rits dicht doen.
Ja soms komt (hihaho) het zo uit?quote:Op zondag 8 december 2019 22:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja welke idioot trekt nou met zijn boxer nog aan???
Dat weet je toch als man zijnde.
Het wordt een heel vreemd liedje zo.quote:
Soms valt het te erg op zonder, bijvoorbeeld in een volle trein.quote:Op zondag 8 december 2019 22:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet wat, even snel achter het station.quote:Op zondag 8 december 2019 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja soms komt (hihaho) het zo uit?
Liever gewoon zonder ja. Net als klaarkomsel in water
Als je een beetje man ben laat je het trekken over aan anderen!quote:Op zondag 8 december 2019 22:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die imagesquote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik pas wel beter op met mijn rits dicht doen.
Preciesquote:Op zondag 8 december 2019 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet wat, even snel achter het station.
Een volle ook echtquote:Op zondag 8 december 2019 22:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Soms valt het te erg op zonder, bijvoorbeeld in een volle trein.
Ja, in een lege valt het niet op.quote:
Scherp!quote:Op zondag 8 december 2019 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, in een lege valt het niet op.
quote:Op zondag 8 december 2019 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Nice, ik kan op mijn korstoor liggen.
Ik wilde net beginnen over de halve zak chips hier op tafel.quote:Op zondag 8 december 2019 22:58 schreef Molo het volgende:
Ik wil eigenlijk enorm chips vreten maar we hebben niets in huis
![]()
![]()
Nu wil ik ook chips eten, maar er zijn er geen meer in huisquote:Op zondag 8 december 2019 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde net beginnen over de halve zak chips hier op tafel.
Hoer!quote:Op zondag 8 december 2019 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde net beginnen over de halve zak chips hier op tafel.
Dat mens appt me dus gewoon haar halve zak chips hč!quote:Op zondag 8 december 2019 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu wil ik ook chips eten, maar er zijn er geen meer in huis
Blokkeren op alle fronten!quote:Op zondag 8 december 2019 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat mens appt me dus gewoon haar halve zak chips hč!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zondag 8 december 2019 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blokkeren op alle fronten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 8 december 2019 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat mens appt me dus gewoon haar halve zak chips hč!
Je weet dat ik minder dan 70 kg weeg en erg beweeglijk ben en geen dikkerdje?quote:Op zondag 8 december 2019 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat jij minder beweegt dan Molo gemiddeld over een maand gezien zo zeg maar.
Wat noem jij uitslapen?quote:Op maandag 9 december 2019 05:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vrijdag kan ik ietwat uitslapen
Luxe man!quote:Op maandag 9 december 2019 05:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet ik half 6 op haha
Ik heb alleen dinsdag en donderdag een wekker staan omdat het moet om 7:30. Andere dagen pas om 09:00quote:
Dan ben je echt teringvroeg vandaagquote:Op maandag 9 december 2019 05:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb alleen dinsdag en donderdag een wekker staan omdat het moet om 7:30. Andere dagen pas om 09:00
Dat krijg je ervan als je een crazy eyes in bed hebt liggenquote:Op maandag 9 december 2019 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je echt teringvroeg vandaag
Lolquote:Op maandag 9 december 2019 06:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je een crazy eyes in bed hebt liggen
Ja lach maar, is echt geen pretje irlquote:
@-Miauw- maar een keer mee uit nemenquote:
die herrie heeft je leesvaardigheid beīnvloedquote:Op zondag 8 december 2019 07:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herrie?
Maar is het met je pootjes nu?
quote:Op zondag 8 december 2019 07:06 schreef crv het volgende:
[..]![]()
klootjes
rechts wil niet echt vooruit en links word over een maand vastgeschroefd
quote:
Heee schichtquote:
Mwahquote:Op maandag 9 december 2019 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HaagsieHoe is het vanmorgen?
ik hoef geen plaatje zit middenin de muziekquote:
Groeten uit Zuid Limburg terug.quote:Op maandag 9 december 2019 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben bijna op kantoor. Grgr uit Delft Zuid.
Ik ben al dik een uur aan het werk.quote:Op maandag 9 december 2019 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dankjequote:Op maandag 9 december 2019 08:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze is voor Haags....
Ik moet die jongen toch een beetje muzieksmaak bijbrengen....
Je weet dat gewicht geen reet zegt over activiteit?quote:Op maandag 9 december 2019 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet dat ik minder dan 70 kg weeg en erg beweeglijk ben en geen dikkerdje?
Of ben je dat vergeten?
Iets met stofwisseling en adrenaline.....
Daarnaast is seks ook een hele goede oefening.
Dat laatste kan ik je aanraden, doe het af en toe eens
Matig, ik heb denk ik een uur geslapen.quote:
Oh dat is niet fijnquote:Op maandag 9 december 2019 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matig, ik heb denk ik een uur geslapen.
Ik ken ook geen enkele drank en drugsverslaafde die dik is eigenlijk.quote:Op maandag 9 december 2019 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet dat gewicht geen reet zegt over activiteit?
Wanneer moet je naar het buitenland?quote:Op maandag 9 december 2019 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig begint de dag niet meteen met een mailbox vol gemekker.
Maandag he....quote:Op maandag 9 december 2019 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig begint de dag niet meteen met een mailbox vol gemekker.
Hmm, goeie.quote:Op maandag 9 december 2019 09:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ken ook geen enkele drank en drugsverslaafde die dik is eigenlijk.
Bestaan die wel?
Donderdag weg, dat lukt wel. Scheelt ook dat ik niet zelf hoef te rijden.quote:Op maandag 9 december 2019 09:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wanneer moet je naar het buitenland?
gaat dat wel lukken?
Nee, ik was niet eens sarcastisch, hij is heerlijk rustig nog.quote:
Oh houden zoquote:Op maandag 9 december 2019 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik was niet eens sarcastisch, hij is heerlijk rustig nog.
Over het algemeen zorgen die dingen er voor dat mensen geen prioriteit meer geven aan eten....quote:Op maandag 9 december 2019 09:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ken ook geen enkele drank en drugsverslaafde die dik is eigenlijk.
Bestaan die wel?
Heyyyyyyquote:Op maandag 9 december 2019 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Over het algemeen zorgen die dingen er voor dat mensen geen prioriteit meer geven aan eten....
jaquote:
Lekker hoor. Nog plannen?quote:Op maandag 9 december 2019 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
Moet morgen vijf dagen achter elkaar![]()
Dus denk dat ze mij daarom 3 dagen achter elkaar vrij heeft gegeven:P
Nee gewoon warm thuis.quote:Op maandag 9 december 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Nog plannen?
Oh, hoe dat zo?quote:Op maandag 9 december 2019 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gewoon warm thuis.
De bovenbuurman vermoorden
Omdat het net een kudde olifanten is.quote:
Hehehe beetje jammer dat hij geen rekening met zijn onderburen houdtquote:Op maandag 9 december 2019 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat het net een kudde olifanten is.
Begrijp niet dat kleine mannen zulke zware stappen kunnen zetten
Mja vraag mij serieus af of hij het doorheeft. Je zou denken van niet. Maar denk dat hij mij soms ook moet horen en dan doe je toch 1 plus 1?quote:Op maandag 9 december 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hehehe beetje jammer dat hij geen rekening met zijn onderburen houdt
Ja precies.quote:Op maandag 9 december 2019 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja vraag mij serieus af of hij het doorheeft. Je zou denken van niet. Maar denk dat hij mij soms ook moet horen en dan doe je toch 1 plus 1?
Waarom heb je zo weinig geslapen?quote:Op maandag 9 december 2019 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Goddank voor domme klusjes. Meer dan simpelweg overtypen kan mijn hoofd niet aan op 't moment.
Hai Flesmansquote:
Ga je mee naar Delluf Zuid, mee naar Delluf Zuid, mee naar Delluf Zuid, want je ziet er lekker uitquote:Op maandag 9 december 2019 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Is je artiestennaam ,; Lange Molo of Baas Molo?quote:Op maandag 9 december 2019 10:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Hai Flesmans
[..]
Ga je mee naar Delluf Zuid, mee naar Delluf Zuid, mee naar Delluf Zuid, want je ziet er lekker uit![]()
Nee?![]()
Baas Molo for surequote:Op maandag 9 december 2019 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is je artiestennaam ,; Lange Molo of Baas Molo?
Peppaquote:Op maandag 9 december 2019 10:30 schreef Molo het volgende:
Nog even knuffelen hier, tijdens Peppa Pig kijken
Ik geef de schuld aan te laat te veel kruidnootjes. En toen ik eenmaal sliep, werd ik een uur later wakker van een nachtmerrie, dus dat was m'n nacht wel.quote:Op maandag 9 december 2019 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom heb je zo weinig geslapen?
en daarna helemaal niet meer geslapenquote:Op maandag 9 december 2019 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan te laat te veel kruidnootjes. En toen ik eenmaal sliep, werd ik een uur later wakker van een nachtmerrie, dus dat was m'n nacht wel.
Nope.quote:Op maandag 9 december 2019 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en daarna helemaal niet meer geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Mja, shit happens. Vanavond op tijd naar bed en dan zien we wel weer.quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 10:56 schreef Muck het volgende:
Godver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Geef ze nog een kansquote:Op maandag 9 december 2019 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh joy, weer een DHL-bezorging gepland om half vijf. Stuur maar direct naar de boekwinkel, dan haal ik het morgen wel op.
Nah, dan moet ik hier nog minimaal anderhalf uur langer blijven zitten. Not today.quote:
Ik zit toevallig net een hard broodje met filet americain weg te knagenquote:
Lekkah! Met uitjesNquote:Op maandag 9 december 2019 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net een hard broodje met filet americain weg te knagen
Nee, ik moet nog mensen te woord staanquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog mensen te woord staan
Wel lekker peper
Ik zit op de rechtbank vandaagquote:
Heb je wel lekker de ruimte, met uitjes.quote:Op maandag 9 december 2019 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog mensen te woord staan
Wel lekker peper
Beter dan in de wasmachinequote:Op maandag 9 december 2019 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn ketting terug gevonden
In de wasmand
Hehe, Ik heb een vestje aan vandaagquote:Op maandag 9 december 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trek je wel een jas aan? Het regent en de wind maakt het fris
Denk dat die daar ook een rondje mee heeft gedraaidquote:Op maandag 9 december 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter dan in de wasmachine
Kan verstoppenquote:Op maandag 9 december 2019 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat die daar ook een rondje mee heeft gedraaid
Hhhhhhoiiiiquote:Op maandag 9 december 2019 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je wel lekker de ruimte, met uitjes.
Ok.quote:Op maandag 9 december 2019 12:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat, ga nou maar een beetje lachen en wees niet zo serieus.
Verbod op fietsenquote:Op maandag 9 december 2019 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Zwarte Piet, negerzoenen, vreugdevuur en nu lachgas. Wat is het volgende ?!
Dat verbaast me niet echt.quote:
Huil gas en scheetjes staat als volgende op de agendaquote:Op maandag 9 december 2019 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Zwarte Piet, negerzoenen, vreugdevuur en nu lachgas. Wat is het volgende ?!
Ja, ik was al aan het kijken wat het voor de slagroom ging betekenen.quote:Op maandag 9 december 2019 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet er bij zeggen; Recreatief gebruik natuurlijk.
quote:Op maandag 9 december 2019 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik was al aan het kijken wat het voor de slagroom ging betekenen.
Met het handje kloppen.quote:Op maandag 9 december 2019 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Alleen nog maar kant en klare slagroom :p
Zit daar lachgas in?quote:Op maandag 9 december 2019 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik was al aan het kijken wat het voor de slagroom ging betekenen.
Neequote:Op maandag 9 december 2019 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Van mij mag de winter worden afgeschaft
Dan schaf de zomer ook maar af.quote:
Profi spuiten gebruiken lachgas ja.quote:Op maandag 9 december 2019 12:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zit daar lachgas in?
Krijg je daarom altijd zon gelukzalig gevoel van slagroom eten?
Je kan de een niet zonder de ander hebben...quote:
jawel, weg met die warmte en die hooikoorts en muggen en zo.quote:
De zomer max 25 graden, de winter max -5 of zo voor minimaal 1 maand achtereen. En dan schaatsen en minimaal 50cm sneeuw ook.quote:
Jawel.quote:Op maandag 9 december 2019 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan de een niet zonder de ander hebben...
Hooikoorst mag zeker afgeschaft worden!quote:Op maandag 9 december 2019 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, weg met die warmte en die hooikoorts en muggen en zo.
Ja muggen en hooikoorts moeten we idd ook afschaffenquote:Op maandag 9 december 2019 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, weg met die warmte en die hooikoorts en muggen en zo.
oke, even kijken hoe laat de trein hier langs komtquote:Op maandag 9 december 2019 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind dat we gianni61 moeten afschaffen
Awwwquote:Op maandag 9 december 2019 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, even kijken hoe laat de trein hier langs komt
https://www.seniorennet.b(...)=1373&methode=randomquote:Op maandag 9 december 2019 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel.
we stellen gewoon een tropisch klimaat in.
quote:Op maandag 9 december 2019 12:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://www.seniorennet.b(...)=1373&methode=random
Nee, die kerel is okequote:Op maandag 9 december 2019 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind dat we gianni61 moeten afschaffen
ze maken het inderdaad wel erg spannend zo.quote:Op maandag 9 december 2019 12:17 schreef Arch-Indar het volgende:
Hey Gianni, wat is dat nou met die dames handbalsters?
Dat is zo niet de bedoeling he.
U las het hier voor het eerst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |