Druk met werken op het moment! Dus ik vermaak me wel. Und du?quote:Op zondag 8 december 2019 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
Tijdje geleden zie ik Bub.
Vermaak je jezelf een beetje?
Fijn dat het je vermaakt.quote:Op zondag 8 december 2019 20:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Druk met werken op het moment! Dus ik vermaak me wel. Und du?
Ze?quote:Op zondag 8 december 2019 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze mag wel op mijn paal zitten. Maar dan zit ze zo hoog.
Ik heb jou bevolen wat dagen offline te gaan. Dan let jou niet anders dan luisteren.quote:
Ja meneerquote:Op zondag 8 december 2019 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb jou bevolen wat dagen offline te gaan. Dan let jou niet anders dan luisteren.
Goed bezigquote:Op zondag 8 december 2019 21:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat het je vermaakt.
Ik krijg de achtbaan wat mijn hoofd vaak is aardig op de rit
Ja, closeups van operaties en gesprongen slagaders enzo.quote:Op zondag 8 december 2019 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wordt er gecensureerd dan? Bloed?
Dit vind ik een goed ideequote:Op zondag 8 december 2019 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb jou bevolen wat dagen offline te gaan. Dan let jou niet anders dan luisteren.
Wel zo handig voor de climaxquote:Op zondag 8 december 2019 21:32 schreef gcjoel het volgende:
Ik had gelijk. Ze moeten op de paal in de finale.
Huehuequote:Op zondag 8 december 2019 21:32 schreef gcjoel het volgende:
Ik had gelijk. Ze moeten op de paal in de finale.
Hertog Jan.quote:
Problem?quote:
Heb je een Russische telefoon?quote:Op maandag 9 december 2019 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Spooktelefoon.
Ik ga even naar de keuken, ben paar minuten weg, kom terug, heeft m'n telefoon de camera geopend?
Dat is Apple die even checkt waarom jij de nieuwste iPhone nog niet gekocht hebt.quote:Op maandag 9 december 2019 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Spooktelefoon.
Ik ga even naar de keuken, ben paar minuten weg, kom terug, heeft m'n telefoon de camera geopend?
Moeten ze nog even wat leren en dan de front camera gebruiken en niet die ander, want dat schiet niet op.quote:Op maandag 9 december 2019 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je een Russische telefoon?
Zijn nog lerende natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2019 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ze nog even wat leren en dan de front camera gebruiken en niet die ander, want dat schiet niet op.
Stalken.quote:Op maandag 9 december 2019 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Spooktelefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |