Die zit hele dag in een cabine met zijn knuppel te spelenquote:Op maandag 9 december 2019 16:05 schreef scrupuleus het volgende:
Maar gelukkig hebben we excavator nog
Ja.quote:Op maandag 9 december 2019 16:07 schreef Rozevla het volgende:
Is het tegen de policy om een filmpje te posten waarin iemand schijt aan het eten is??
Neequote:Op maandag 9 december 2019 16:07 schreef Rozevla het volgende:
Is het tegen de policy om een filmpje te posten waarin iemand schijt aan het eten is??
Wat lijkt me dat een gemis zeg.quote:Op maandag 9 december 2019 16:07 schreef Rozevla het volgende:
Nee kun je gewoon doen hoorquote:Op maandag 9 december 2019 16:07 schreef Rozevla het volgende:
Eigen werk?quote:Op maandag 9 december 2019 16:07 schreef Rozevla het volgende:
dat ie zijn handtekening er in zet...quote:
Normale poepseks?quote:Op maandag 9 december 2019 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind ik nooit echt opwindend om naar te kijken. Normale poepseks kan er nog wel mee door hoor, maar eten gaat me iets te ver.
Rare woordkeuze eigenlijk (lol)quote:
Beheurlijkquote:Op maandag 9 december 2019 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rare woordkeuze eigenlijk (lol)
Feestje in het land, Lidl in de braaaaaanddddquote:Op maandag 9 december 2019 17:10 schreef Rozevla het volgende:
FEESTJES IN HET LAND VOORDEEL IN DE KRAAAAAANT
De Lidl is geen Jodenmonument hoorquote:Op maandag 9 december 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feestje in het land, Lidl in de braaaaaandddd
Oef.quote:Op maandag 9 december 2019 17:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De Lidl is geen Jodenmonument hoor
Daar is de kliekjes discordbrigade weerquote:
Rtquote:Op maandag 9 december 2019 17:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Daar is de kliekjes discordbrigade weer
Aan wie denk je nu danquote:Op maandag 9 december 2019 16:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De echte mannen zijn er zeker vandoor met de echte vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |