Effe het draadje naar de filistijnen helpen, maakt niet uit daar zijn de mods toch voor. Typisch Heksquote:
quote:Op zondag 8 december 2019 19:00 schreef BloesBloes het volgende:
Je bent een redder in nood Lavenderr, excuses ook namens Heks
quote:Op zondag 8 december 2019 19:00 schreef BloesBloes het volgende:
Je bent een redder in nood Lavenderr, excuses ook namens Heks
Tuurlijk mag dat, waarom niet, je wordt niet meer voor vol aangezien en je komt op de lijst, maar waarom zou het niet mogen, maar jij komt er toch niet in, geloof me maar.quote:Op zondag 8 december 2019 20:00 schreef Soury het volgende:
Ok mag dat of niet dat fuckjoe forum Nee ik ben geen lid maar............
Kloptquote:Op zondag 8 december 2019 20:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, waarom niet, je wordt niet meer voor vol aangezien en je komt op de lijst, maar waarom zou het niet mogen, maar jij komt er toch niet in, geloof me maar.
Oh ik ben het al weer kwijtquote:
Jij komt er nog niet in in een bloemetjesjurk en met steunkousen, maar goed;quote:
Hahaha wat een sneue bende (Sorry Seyina)quote:Op zondag 8 december 2019 20:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij komt er nog niet in in een bloemetjesjurk en met steunkousen, maar goed;
- Geen link naar een ander forum aub. -
Ik mag niet meer aanhaken als het over dat forum gaat dus ik zeg niks,helemaal niks. Ik ben een brave gehoorzame userquote:Op zondag 8 december 2019 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Je kan dat linkje toch ook wegmodden NADAT ik het heb gezien?
Log even in op een kloon en stuur een DMquote:Op zondag 8 december 2019 20:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik mag niet meer aanhaken als het over dat forum gaat dus ik zeg niks,helemaal niks. Ik ben een brave gehoorzame user
Ging puur om het linkje. Die mag niet.quote:Op zondag 8 december 2019 20:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik mag niet meer aanhaken als het over dat forum gaat dus ik zeg niks,helemaal niks. Ik ben een brave gehoorzame user
Fukjoequote:Op zondag 8 december 2019 20:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ging puur om het linkje. Die mag niet.
Want John de Mol en Talpa willen dat niet.quote:Op zondag 8 december 2019 20:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit verzoek kwam niet van jou Giz, maar van je collegaquote:Op zondag 8 december 2019 20:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Snetje post alleen maar kwaliteitquote:
Volk van het noorden, de eenheid maakt ons sterkquote:Op zondag 8 december 2019 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sssssssssssssttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Ja kom je niet door de ballotage commissiequote:
quote:Op zondag 8 december 2019 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Snetje post alleen maar kwaliteit als ze dronken is
Als ik een zwaard had zou ik je beëdigen en uitschietenquote:Op zondag 8 december 2019 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volk van het noorden, de eenheid maakt ons sterk
Ingwaz zonen knielen niet voor Franken of de kerk!
Leaver dea as slaef!quote:Op zondag 8 december 2019 20:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idéé het is wat leeg en wat vaak leegquote:
Ik heb jou ook gemistquote:Op zondag 8 december 2019 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik een zwaard had zou ik je beëdigen en uitschieten
We hebben daarstraks al een aanval doorstaan, ik denk dat ze de kracht van onze verdediging aan het testen waren, (het zijn net Apachen) maar ze waren ook zo weer weg. Onze mannen en vrouwen stonden paraat.quote:Op zondag 8 december 2019 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volk van het noorden, de eenheid maakt ons sterk
Ingwaz zonen knielen niet voor Franken of de kerk!
Ja te lang gastquote:
Ja ik had knoflook op.quote:Op zondag 8 december 2019 20:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
We hebben daarstraks al een aanval doorstaan, ik denk dat ze de kracht van onze verdediging aan het testen waren, (het zijn net Apachen) maar ze waren ook zo weer weg. Onze mannen en vrouwen stonden paraat.
Die bolle wijven liggen nu amechtig bij te komen, met hun opgezwollen enkels en van die harige vesten waardoor je eruit ziet als een ontplofte muppet waarvan je echt denkt; waarom draag je dit als volwassen vrouw, godverdomme.quote:Op zondag 8 december 2019 20:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
We hebben daarstraks al een aanval doorstaan, ik denk dat ze de kracht van onze verdediging aan het testen waren, (het zijn net Apachen) maar ze waren ook zo weer weg. Onze mannen en vrouwen stonden paraat.
Moet je niet mee spotten he?quote:Op zondag 8 december 2019 20:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja en je had die Danaqui zo recht in de face, die ligt voorlopig op de Intensive Care
Deze username zegt mij vaag iets en dat is niet positiefquote:Op zondag 8 december 2019 20:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja en je had die Danaqui zo recht in de face, die ligt voorlopig op de Intensive Care
Godverquote:Op zondag 8 december 2019 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb gehoord dat het meest succesvolle topic op Fukjoe gaat over emotionele ondersteuning voor vrouwen die te dik zijn voor een spiraaltje
Waarom die hebben die maandelijkse ellende al lang achter de rug. Of is het voor de sier ofzo?quote:Op zondag 8 december 2019 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb gehoord dat het meest succesvolle topic op Fukjoe gaat over emotionele ondersteuning voor vrouwen die te dik zijn voor een spiraaltje
Waf, waf, wafwafwafferdewafwaf waf, grrrrrrrr, waf, hap, hap, hap, wafferdewaf grrrrrr, grrrrr ....quote:Op zondag 8 december 2019 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze username zegt mij vaag iets en dat is niet positief
Paar led lampjes erbijquote:Op zondag 8 december 2019 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan kunnen ze bij het inbrengen zeg maar niet met zekerheid zeggen waar ze ‘m inschuiven
quote:Op zondag 8 december 2019 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja jij voert te veelquote:Op zondag 8 december 2019 20:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]... en dat dat allemaal door die kutfokkers komt
Waarom?quote:
Die speknekjes hebben altijd een beetje moeite met toegeven dat de tijd wel degelijk grip op ze heeft, we kunnen niet allemaal puntgaaf blijven door de jaren heenquote:Op zondag 8 december 2019 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom die hebben die maandelijkse ellende al lang achter de rug. Of is het voor de sier ofzo?
Nee ik weet hetquote:Op zondag 8 december 2019 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die speknekjes hebben altijd een beetje moeite met toegeven dat de tijd wel degelijk grip op ze heeft, we kunnen niet allemaal puntgaaf blijven door de jaren heen
Ik voorspel dat dit het is .....................................................................quote:
En geitjesquote:Op zondag 8 december 2019 20:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
IK ben gewoon gek op kippies, kan ik het helpen
quote:Op zondag 8 december 2019 20:56 schreef Soury het volgende:
Ik niesde net mijn koptelefoon van mijn hoofd. En het besef kwam dat ik niet eens wist waarom ik het dat ding op had. Ok
Hip oud wordenquote:
Ik heb een spiraaltje altijd doodeng gevonden.quote:Op zondag 8 december 2019 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
beter dan dik en geen spiraaltje geloof ik
Kan je nagaan als hij kwijt is!quote:Op zondag 8 december 2019 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een spiraaltje altijd doodeng gevonden.
Ja spreek je ineens Grieks ofzo Of klink je als Mozartquote:Op zondag 8 december 2019 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je nagaan als hij kwijt is!Hij kan overal zitten!
Zet die borrel even aan de kant, dan lullen we verderquote:
Dit is het tegenovergestelde van waarom DGK zo leuk was.quote:Op zondag 8 december 2019 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Zet die borrel even aan de kant, dan lullen we verder
Oh er was meer veel meerquote:Op zondag 8 december 2019 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is het tegenovergestelde van waarom DGK zo leuk was.
Nah avonddienst en dan tot 5 uur lullen en je bijna verslapenquote:
Ik ook, mag ik naar huis?quote:Op zondag 8 december 2019 21:00 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat je lang genoeg in Drenthe bent geweest Yv
Pas je in een Hunnebedquote:
Wat is ergquote:
Drente tochquote:
Neequote:
quote:Op zondag 8 december 2019 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik lees hunebed en LayLay is online, dus er móet weer iets aankomen!
Met van die bakstenenquote:
A) het is Hunebedquote:
quote:Op zondag 8 december 2019 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
A) het is Hunebed
B) ik ben 30 jaar getrouwd, niet dood
Ik speel waarom heb ik in godsnaam geen gin meegenomen.quote:Op zondag 8 december 2019 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Spelen jullie al Ik Hou Van Holland?
Nou ja goedquote:
Je zou toch denken dat je deze basics na 30 jaar onder de knie hebtquote:Op zondag 8 december 2019 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik speel waarom heb ik in godsnaam geen gin meegenomen.
Ah zie....De zuiper.quote:Op zondag 8 december 2019 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik speel waarom heb ik in godsnaam geen gin meegenomen.
Ik zit in Drenthe, wat denk je zelf, hier stoken ze Veenplaggen.quote:Op zondag 8 december 2019 21:21 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En je hebt wel gewoon elektriciteit en warm water enzo?
30 jaar !! Liggen die stenen een beetje vastquote:Op zondag 8 december 2019 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
A) het is Hunebed
B) ik ben 30 jaar getrouwd, niet dood
quote:
Doe er dan nog maar een plagje op dan want het wordt koud vannachtquote:Op zondag 8 december 2019 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit in Drenthe, wat denk je zelf, hier stoken ze Veenplaggen.
Tot vrijdagquote:
Dat moest je zelf meenemen !!! Wat een apenquote:
Fucking racistisch weer, ik begin echt te begrijpen wat mijn dikke vriendinnen op Fukjoe over jullie zeggen hier.quote:Op zondag 8 december 2019 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat moest je zelf meenemen !!! Wat een apen
Ohhh dat is wel erg. Hoelang is de wifi.quote:
Oh ja excuses voor de ingebrachte whateverquote:Op zondag 8 december 2019 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucking racistisch weer, ik begin echt te begrijpen wat mijn dikke vriendinnen op Fukjoe over jullie zeggen hier.
Tering, vergeet alle lol die we om je hebben gemaakt alsjeblieft, we wisten niet dat het zo erg was. Ik dacht dat het er bijna opzat, maar vrijdag, jeuzus, maandag, dinsdag woensdag donderdag en vrijdag. godsammequote:
Dikke nog welquote:Op zondag 8 december 2019 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucking racistisch weer, ik begin echt te begrijpen wat mijn dikke vriendinnen op Fukjoe over jullie zeggen hier.
Onbeperktquote:Op zondag 8 december 2019 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh dat is wel erg. Hoelang is de wifi.
Tot de muur dusquote:
Houquote:Op zondag 8 december 2019 21:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tering, vergeet alle lol die we om je hebben gemaakt alsjeblieft, we wisten niet dat het zo erg was. Ik dacht dat het er bijna opzat, maar vrijdag, jeuzus, maandag, dinsdag woensdag donderdag en vrijdag. godsamme
Kleinkind is mee dus we moeten knutselen, klimmen, speelparadijs zwemparadijs, samen met 60000 krijsende kutkoters die ik niet ken en niet wil jennen.quote:Op zondag 8 december 2019 21:29 schreef Laysa het volgende:
En wat ga je allemaal doen dan
Zoveel dagen.
Het wordt alleen maar erger en erger per postquote:Op zondag 8 december 2019 21:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kleinkind is mee dus we moeten knutselen, klimmen, speelparadijs zwemparadijs, samet met 60000 krijsende kutkoters die ik niet ken en niet wil jennen.
Ik ben vrijdag zooooooo toe aan een hoop mensen bannen.
Kan ik al "kans" sms'en?quote:Op zondag 8 december 2019 21:30 schreef Laysa het volgende:
Gelukkig kan je nu Caroline Tensen kijken
Sssst, ze hebben alleen net 1, 2 en 3 bij goed weer in Drenthe .....quote:Op zondag 8 december 2019 21:30 schreef Laysa het volgende:
Gelukkig kan je nu Caroline Tensen kijken
Ik heb wel een lijstjequote:Op zondag 8 december 2019 21:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kleinkind is mee dus we moeten knutselen, klimmen, speelparadijs zwemparadijs, samen met 60000 krijsende kutkoters die ik niet ken en niet wil jennen.
Ik ben vrijdag zooooooo toe aan een hoop mensen bannen.
quote:Op zondag 8 december 2019 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij mijn subtiele kersjes zeaux van de taart plukt
En het stormt!quote:Op zondag 8 december 2019 21:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Sssst, ze hebben alleen net 1, 2 en 3 bij goed weer in Drenthe .....
quote:Op zondag 8 december 2019 21:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zit die arme man straks met die antenne op het dak om NPO 3 te krijgen
Met moeite.quote:Op zondag 8 december 2019 21:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Sssst, ze hebben alleen net 1, 2 en 3 bij goed weer in Drenthe .....
quote:Op zondag 8 december 2019 21:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zit die arme man straks met die antenne op het dak om NPO 3 te krijgen
Maar dan heb je wel sneeuwquote:
KIEN!quote:
Het is al maandag (oh nee)quote:
Als ik 'm vermoord en hier in het veen gooi wordt ie later gevonden als historisch veenlijkquote:
Is er geen hakselaar in de buurtquote:Op zondag 8 december 2019 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik 'm vermoord en hier in het veen gooi wordt ie later gevonden als historisch veenlijk
Ik verveel me, is dat erg te merken?
Nee, hoezo?quote:Op zondag 8 december 2019 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik 'm vermoord en hier in het veen gooi wordt ie later gevonden als historisch veenlijk
Ik verveel me, is dat erg te merken?
Ik weet bij God nieteens hoe zo'n ding eruit ziet.quote:
Ooit wil ik een foto maken bij een hakselaar met twee laarzenquote:Op zondag 8 december 2019 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat maakt het puzzelen idd later wat leuker en uitdagender
quote:Op zondag 8 december 2019 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit wil ik een foto maken bij een hakselaar met twee laarzen
Voer voor archeologen.quote:Op zondag 8 december 2019 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat maakt het puzzelen idd later wat leuker en uitdagender
Ja het Fargo effectquote:
Die denkt waarschijnlijk zijn vrouw een plezier te doen door in zo’n kuthuisje te gaan zitten UNO’en en trivianten, terwijl hij nieteens even normaal kan zitten beren op zijn eigen toiletpot maar hij denkt; ik hou van d’r voor háár sleep ik mijn kadaver naar fucking Drenthe, om háár gelukkig te maken!quote:
Die wordt alleen gemeld waar ie naartoe moet rijdenquote:
Het valt echt op dat je alle spelletjes kent.quote:Op zondag 8 december 2019 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die denkt waarschijnlijk zijn vrouw een plezier te doen door in zo’n kuthuisje te gaan zitten UNO’en en trivianten, terwijl hij nieteens even normaal kan zitten beren op zijn eigen toiletpot maar hij denkt; ik hou van d’r voor háár sleep ik mijn kadaver naar fucking Drenthe, om háár gelukkig te maken!![]()
![]()
Jij dus ookquote:Op zondag 8 december 2019 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het valt echt op dat je alle spelletjes kent.
quote:
Hallo. Ik ben TE-RING gezellig.quote:Op zondag 8 december 2019 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het valt echt op dat je alle spelletjes kent.
DIE MAN DUS OOKquote:Op zondag 8 december 2019 21:52 schreef Laysa het volgende:
maar ik word altijd gedwongen om die spelletjes te doen
Tuukquote:Op zondag 8 december 2019 21:52 schreef Laysa het volgende:
maar ik word altijd gedwongen om die spelletjes te doen
En nu had die kut sint ze ook nog ik hou van holland gegeven.quote:
IK WIST HET!quote:Op zondag 8 december 2019 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
En nu had die kut sint ze ook nog ik hou van holland gegeven.
Dat is voor als je dacht dat het TV spel kansloos was, dan brengt dit een hele nieuwe dimensie.quote:
Is het 3D met super surround of gewoon met van die lamme vragenkaartjes?quote:Op zondag 8 december 2019 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is voor als je dacht dat het TV spel kansloos was, dan brengt dit een hele nieuwe dimensie.
En de boeren kondigden ook al een Hongerwinter aanquote:Op zondag 8 december 2019 21:54 schreef BloesBloes het volgende:
't gaat sneeuwen van de week, vooral in het Oosten en Noorden van het land. Straks raak je nog ingesneeuwd zit je daar mooi nog een week langer........ maar dan ben je er vast al een beetje aan gewend, dus het klinkt nu beroerder dan het in werkelijkheid is
Ik ben niet dikquote:Op zondag 8 december 2019 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik wist heul niet dat je ook een Fukjoe account had
quote:Op zondag 8 december 2019 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo leerde ik dat Roy den Donder huispakken en worstenbroodjes maakt en Gorden met een man wou trouwen die hem niet moest of iets dergelijks fucking godver
In Drenthe hebben ze vreten zat en anders neem je zo'n veenplagje, schijnen met wat knoflooksaus best te doen te zijn, veeeeel knoflooksausquote:Op zondag 8 december 2019 22:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En de boeren kondigden ook al een Hongerwinter aan
Oquote:Op zondag 8 december 2019 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Op Fukjoe heet ik overigens BaajGuardian, hit me up.
De naam is Baaj, BaajGuardianquote:Op zondag 8 december 2019 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Op Fukjoe heet ik overigens BaajGuardian, hit me up.
Ik moet zo enorm lachen.quote:Op zondag 8 december 2019 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
BaajGuardIAN
Al die tijd had niemand iets door.
Er is hier een user die youfuck heet en weet eik niet waarom ik dat nu meld.quote:
Nee, eens een keer niet nee.quote:Op zondag 8 december 2019 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In dat geval zit ik me momenteel NIET te misdragen in de COS.
Niet? Ik dacht altijd dat jij Dekenau wasquote:Op zondag 8 december 2019 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In dat geval zit ik me momenteel NIET te misdragen in de COS.
Het gaat nu dus al he-le-maal mis.quote:Op zondag 8 december 2019 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er is hier een user die youfuck heet en weet eik niet waarom ik dat nu meld.
quote:Op zondag 8 december 2019 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
BaajGuardIAN
Al die tijd had niemand iets door.
Wie is dat nou weer, tering.quote:Op zondag 8 december 2019 22:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht altijd dat ji Dekenau wasgodver.
Mocht niet meer.quote:Op zondag 8 december 2019 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, ik had vroeger een "tering" smiley!
Dat krijg je er nou van.quote:Op zondag 8 december 2019 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had nooit weg moeten gaan, ik ben al mijn meuk kwijt.
quote:
Jaquote:Op zondag 8 december 2019 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pff, onschuldig grapje. Dat kunnen ze vast prima hebben, hier.
Ze gaan op hem zittenquote:Op zondag 8 december 2019 22:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
JaJe hebt nu een apart subforum op Fukjoe, één van de topics daar heet vast; "De vraag is niet slachten we hem, maar hoe slachten we hem"
Alsof ik die rochelende zwijntjes er niet met gemak uit ren.quote:Op zondag 8 december 2019 22:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
JaJe hebt nu een apart subforum op Fukjoe, één van de topics daar heet vast; "De vraag is niet slachten we hem, maar hoe slachten we hem"
Je moet wat hierquote:
Ik heb Floor gekeken bij Ivo walchelijke vent maar Floor is een operazangeres he van originequote:Op zondag 8 december 2019 22:26 schreef BloesBloes het volgende:
Jullie gaan te ver, veel te ver, echtYv doe er wat aan
Ik zit in een hutje op de hei weet je nog.quote:Op zondag 8 december 2019 22:26 schreef BloesBloes het volgende:
Jullie gaan te ver, veel te ver, echtYv doe er wat aan
Heej Heks, ik heb je exuses voor je aangeboden bij Lavenderr hoor en ze is niet meer heel boos, volgende week mag je haar wel gewoon weer aanspreken zei zequote:
Heksepeksquote:
Met rugzakje, pakjes taxi en een liga en vooral het hoofdparaplutje in keke kleurenquote:Op zondag 8 december 2019 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit in een hutje op de hei weet je nog.
Ze is gewoon goed, heel goed, niet danquote:Op zondag 8 december 2019 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb Floor gekeken bij Ivo walchelijke vent maar Floor is een operazangeres he van origine
whaaaaaaaaaaaaaa gekkie gelukkig geen bannetje van een maandquote:Op zondag 8 december 2019 22:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Heej Heks, ik heb je exuses voor je aangeboden bij Lavenderr hoor en ze is niet meer heel boos, volgende week mag je haar wel gewoon weer aanspreken zei zie
Je kan toch een postduif sturen of zoquote:Op zondag 8 december 2019 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit in een hutje op de hei weet je nog.
Ja tenenkrommend, heb ook gekeken. Niet goed luisteren naar zijn gasten. Dingen aanpraten over, je zal wel zus, je zal wel zo. Make-up en dan in een andere rol blabla. Ze bleef netjes en kon het goed pareren.quote:Op zondag 8 december 2019 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb Floor gekeken bij Ivo walchelijke vent maar Floor is een operazangeres he van origine
echt wel wat een strot, al kijk ik geen beste zangers lieten ze een stukje zien maar geweldig is zequote:Op zondag 8 december 2019 22:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze is gewoon goed, heel goed, niet dan
Zit je me nou een note aan te naaien, vuige?quote:Op zondag 8 december 2019 22:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je kan toch een postduif sturen of zo
En m'n wantjes aan een touwtje door m'n jasquote:Op zondag 8 december 2019 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met rugzakje, pakjes taxi en een liga en vooral het hoofdparaplutje in keke kleuren
Is het zo erg hier?...Je bent wel steeds vaker te vinden hier..Toen we je nodig hadden en je ons in de steek liet, was je er niet...quote:
Hij lult gewoon door iemands zijn zinnen door heen, echt die man moet een buisverbod krijgen wat een kwijl van een kerelquote:Op zondag 8 december 2019 22:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja tenenkrommend, heb ook gekeken. Niet goed luisteren naar zijn gasten. Dingen aanpraten over, je zal wel zus, je zal wel zo. Make-up en dan in een andere rol blabla. Ze bleef netjes en kon het goed pareren.
Dat is m'n voedsel voor de komende hongerwinterquote:Op zondag 8 december 2019 22:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je kan toch een postduif sturen of zo
Ja, dat lijkt me dus vrij logisch, want ze kan je niet in de steek laten zonder er niet te zijn.quote:Op zondag 8 december 2019 22:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toen we je nodig hadden en je ons in de steek liet, was je er niet...![]()
oh hahahha ja zie het voor mequote:Op zondag 8 december 2019 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
En m'n wantjes aan een touwtje door m'n jas
Ja nou sorry hoor.quote:Op zondag 8 december 2019 22:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is het zo erg hier?...Je bent wel steeds vaker te vinden hier..Toen we je nodig hadden en je ons in de steek liet, was je er niet...Schaam je....
Tis alleen maar met kerstquote:Op zondag 8 december 2019 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is m'n voedsel voor de komende hongerwinter
Dat is alles wat je kunt meldenquote:
doe is ff normaal tegen onze Yv, ze zoekt de gezelligheid op, en die is niet te vinden in de COSquote:Op zondag 8 december 2019 22:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is het zo erg hier?...Je bent wel steeds vaker te vinden hier..Toen we je nodig hadden en je ons in de steek liet, was je er niet...Schaam je....
Hoezo, ik zit daar net.quote:Op zondag 8 december 2019 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe is ff normaal tegen onze Yv, ze zoekt de gezelligheid op, en die is niet te vinden in de COS
Rustig nou, ze hebben helemaal geen postduiven in Drenthe, die zijn allemaal opgevroten door de Kraaien en die armlastige boeren.quote:Op zondag 8 december 2019 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit je me nou een note aan te naaien, vuige?
O ooooh dan ben ik weer thuis en kan ik de katten slachtenquote:
Ja, wacht, ik maak het net iets erger.quote:Op zondag 8 december 2019 22:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Rustig nou, ze hebben helemaal geen postduiven in Drenthe, die zijn allemaal opgevroten door de Kraaien en die armlastige boeren.
Kun je wel een bezem hebben, maar ben niet bang voor heksen, op de brandstapel ermee....Fik erin...quote:Op zondag 8 december 2019 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe is ff normaal tegen onze Yv, ze zoekt de gezelligheid op, en die is niet te vinden in de COS
En de warmte!quote:Op zondag 8 december 2019 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er valt nu een doods stilte, wat zeg je nou???quote:Op zondag 8 december 2019 22:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hey bolle. Effe normaal tegen Haks.quote:Op zondag 8 december 2019 22:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je wel een bezem hebben, maar ben niet bang voor heksen, op de brandstapel ermee....Fik erin...
quote:Op zondag 8 december 2019 22:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Er valt nu een doods stilte, wat zeg je nou???
Ho ho ho, lief doen tegen Heks, zeg sorry!!quote:Op zondag 8 december 2019 22:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je wel een bezem hebben, maar ben niet bang voor heksen, op de brandstapel ermee....Fik erin...
Mot jij dan.....Kom dan jonguh...quote:Op zondag 8 december 2019 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey bolle. Effe normaal tegen Haks.
"Deaudt".quote:Op zondag 8 december 2019 22:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ow.....Is ze van de bezem afgevallen? Deud?
Ik zag je usernummer en sla geen minderjarigen.quote:Op zondag 8 december 2019 22:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mot jij dan.....Kom dan jonguh...
Ik hoorde de speld.quote:Op zondag 8 december 2019 22:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Er valt nu een doods stilte, wat zeg je nou???
In al mijn nederigheid bied ik hierbij mijn meest nederige excuses aan aan heks....quote:Op zondag 8 december 2019 22:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho ho, lief doen tegen Heks, zeg sorry!!
Tief op met dat bier, kan geen bier meer zien...quote:
Nee, over onze Majesteit ....... Ik heb nog niet gehoord "zijn hoofd eraf" maar dat is meer geluk dan wijsheidquote:Op zondag 8 december 2019 22:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ow.....Is ze van de bezem afgevallen? Deud?
Respect....quote:Op zondag 8 december 2019 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zag je usernummer en sla geen minderjarigen.
Ja, dit is wel jouw schuld.quote:Op zondag 8 december 2019 22:39 schreef Laysa het volgende:
Ik ben maar heel even weg en gelijk is het bal
Sowieso moeten newbies hun tetten posten.quote:
Ligt niet aan mij hoor...quote:Op zondag 8 december 2019 22:39 schreef Laysa het volgende:
Ik ben maar heel even weg en gelijk is het bal
HAD IK HIER MAAR BIER.quote:Op zondag 8 december 2019 22:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tief op met dat bier, kan geen bier meer zien...
quote:Op zondag 8 december 2019 22:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, over onze Majesteit ....... Ik heb nog niet gehoord "zijn hoofd eraf" maar dat is meer geluk dan wijsheid
Is omvang vermelden niet genoeg?quote:Op zondag 8 december 2019 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sowieso moeten newbies hun tetten posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |