Effe het draadje naar de filistijnen helpen, maakt niet uit daar zijn de mods toch voor. Typisch Heksquote:
quote:Op zondag 8 december 2019 19:00 schreef BloesBloes het volgende:
Je bent een redder in nood Lavenderr, excuses ook namens Heks
quote:Op zondag 8 december 2019 19:00 schreef BloesBloes het volgende:
Je bent een redder in nood Lavenderr, excuses ook namens Heks
Tuurlijk mag dat, waarom niet, je wordt niet meer voor vol aangezien en je komt op de lijst, maar waarom zou het niet mogen, maar jij komt er toch niet in, geloof me maar.quote:Op zondag 8 december 2019 20:00 schreef Soury het volgende:
Ok mag dat of niet dat fuckjoe forum Nee ik ben geen lid maar............
Kloptquote:Op zondag 8 december 2019 20:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, waarom niet, je wordt niet meer voor vol aangezien en je komt op de lijst, maar waarom zou het niet mogen, maar jij komt er toch niet in, geloof me maar.
Oh ik ben het al weer kwijtquote:
Jij komt er nog niet in in een bloemetjesjurk en met steunkousen, maar goed;quote:
Hahaha wat een sneue bende (Sorry Seyina)quote:Op zondag 8 december 2019 20:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij komt er nog niet in in een bloemetjesjurk en met steunkousen, maar goed;
- Geen link naar een ander forum aub. -
Ik mag niet meer aanhaken als het over dat forum gaat dus ik zeg niks,helemaal niks. Ik ben een brave gehoorzame userquote:Op zondag 8 december 2019 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Je kan dat linkje toch ook wegmodden NADAT ik het heb gezien?
Log even in op een kloon en stuur een DMquote:Op zondag 8 december 2019 20:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik mag niet meer aanhaken als het over dat forum gaat dus ik zeg niks,helemaal niks. Ik ben een brave gehoorzame user
Ging puur om het linkje. Die mag niet.quote:Op zondag 8 december 2019 20:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik mag niet meer aanhaken als het over dat forum gaat dus ik zeg niks,helemaal niks. Ik ben een brave gehoorzame user
Fukjoequote:Op zondag 8 december 2019 20:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ging puur om het linkje. Die mag niet.
Want John de Mol en Talpa willen dat niet.quote:Op zondag 8 december 2019 20:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit verzoek kwam niet van jou Giz, maar van je collegaquote:Op zondag 8 december 2019 20:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Snetje post alleen maar kwaliteitquote:
Volk van het noorden, de eenheid maakt ons sterkquote:Op zondag 8 december 2019 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sssssssssssssttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Ja kom je niet door de ballotage commissiequote:
quote:Op zondag 8 december 2019 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Snetje post alleen maar kwaliteit als ze dronken is
Als ik een zwaard had zou ik je beëdigen en uitschietenquote:Op zondag 8 december 2019 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volk van het noorden, de eenheid maakt ons sterk
Ingwaz zonen knielen niet voor Franken of de kerk!
Leaver dea as slaef!quote:Op zondag 8 december 2019 20:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idéé het is wat leeg en wat vaak leegquote:
Ik heb jou ook gemistquote:Op zondag 8 december 2019 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik een zwaard had zou ik je beëdigen en uitschieten
We hebben daarstraks al een aanval doorstaan, ik denk dat ze de kracht van onze verdediging aan het testen waren, (het zijn net Apachen) maar ze waren ook zo weer weg. Onze mannen en vrouwen stonden paraat.quote:Op zondag 8 december 2019 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volk van het noorden, de eenheid maakt ons sterk
Ingwaz zonen knielen niet voor Franken of de kerk!
Ja te lang gastquote:
Ja ik had knoflook op.quote:Op zondag 8 december 2019 20:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
We hebben daarstraks al een aanval doorstaan, ik denk dat ze de kracht van onze verdediging aan het testen waren, (het zijn net Apachen) maar ze waren ook zo weer weg. Onze mannen en vrouwen stonden paraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |