28 mag wel subtiel, bij de andere twee ben ik langzaam gek gewordenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:15 schreef StevenTijpel69420 het volgende:
Wij hebben de persoon van 28 gevonden, hoe subtiel wil je de hint?
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:13 schreef SolarStorm het volgende:
Ook alles opgestuurd (NL [gisteren al] en BE). Was weer erg geslaagd.
Opgave 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ElementenDan hebben we waarschijnlijk hetzelfde antwoord voor 4. Qua elementen kom ik ook op zoiets uit denk ik, heb geen zin om het uit te rekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ze verspreid over 17 opgaves gevonden.
Bij 4 heb ik ook nog een antwoord van 500+ maar die is niet helemaal netjes en durfde hem niet in te zenden
nee hoor ik stop ermee. Andere dingen doen nu ;-)quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:28 schreef StevenTijpel69420 het volgende:
Stuur anders je gok eens door, is best wel een mooie opgave om op te lossen (evt. met hint).
Alleen bij 6 heb ik een indicatie. 22b zie ik wel iets van structuur en heb ik maar gegokt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:12 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
Zo, dat is nog eens lekker!
Heeft er iemand een mooie hint voor 6ab, 22b of de persoon van 28?
Wel in spoilertags! Of DM mag natuurlijk ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:35 schreef kolko het volgende:
Wij zijn het ook echt beu nu. Subtiele hints voor de persoon van 28 en de methode van 39 worden geapprecieerd nu, zelfs met de IJK kwamen we er niet...
Ook veel minder elementen gevonden dan de rest van dit forum. Vier is redelijk teleurstellend
SPOILER: open en blote hint voor 39, niet cryptischOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:41 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]SPOILER: open en blote hint voor 39, niet cryptischOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er ook enige indicatie dat jullie antwoord bij 4 correct is? Kon wel iets verzinnen richting de 200 maar ben lang niet zeker dat dat goed zal zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:29 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
28 mag wel subtiel, bij de andere twee ben ik langzaam gek geworden
[..]
Dan hebben we waarschijnlijk hetzelfde antwoord voor 4. Qua elementen kom ik ook op zoiets uit denk ik, heb geen zin om het uit te rekenenHeb ze verspreid over 17 opgaves gevonden.
Bij 4 heb ik ook nog een antwoord van 500+ maar die is niet helemaal netjes en durfde hem niet in te zenden
Het voelt wel alsof het lastig is om nog hoger te komen, maarja, zeker weten doe je het nooit.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:45 schreef pcgroot het volgende:
[..]
Is er ook enige indicatie dat jullie antwoord bij 4 correct is? Kon wel iets verzinnen richting de 200 maar ben lang niet zeker dat dat goed zal zijn.
Dat zou inderdaad zomaar eens kunnen. Daar is het wel het type opgave voor.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:51 schreef SolarStorm het volgende:
Wie weet komt iemand wel met een oplossing bij opgave 4 die de puzzelmakers ook niet hadden voorzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had waarlijk geen idee waar ik moest beginnen. Heb maar wat gegokt, hoogstwaarschijnlijk gigantisch fout.quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:06 schreef xmichellekex het volgende:
Wie heeft allemaal de schotse bingo? Heb die niet veel zien passeren, en deze was persoonlijk het meest voldoening gevend toen ik 'm vond.
Ook hier mag een hintje wel.quote:Wie heeft allemaal de schotse bingo?
SPOILER: bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door mbo_osese op 15-01-2020 07:06:20 ]
SPOILER: welke opgaves hebben elementenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: opgave 30, makkelijk antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 09:40 schreef Mixomycetes het volgende:
Geweldige puzzel-editie weeral! Kudos aan de makers!![]()
Ook wij zijn benieuwd naar de hints / oplossingen, zeker waar de elementen verstopt zitten!
Heeft iemand een hint voor de MOEILIJKE versie van de doolhof (opgave 30)?
We hebben een oplossing, maar ik veronderstel de makkelijkeNiet zeker van de moeilijke, maar dit verband kon ik vinden:SPOILER: opgave 30, makkelijk antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 09:50 schreef Test138 het volgende:
Element eveneens op 0...Ik vond een andere op pagina 0:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |