Dit idd, die hele zin is namelijk krom.quote:Op zondag 8 december 2019 15:54 schreef DW457 het volgende:
Is het wel een echte boete en geen namaak?
Dank voor jullie oplettendheid mensen, maar op het website van CJIB ben ik ingelogd en daar staat het zelfde. En ja, het is echt de website van CJIB met https slot en al.quote:Op zondag 8 december 2019 16:07 schreef trein2000 het volgende:
Doe eens een scan/foto van die brief. Uiteraard met persoonlijke info weggelakt.
Die "als" doet er natuurlijk niet toe. Je hebt een boete gekregen, dus betalenquote:Op zondag 8 december 2019 16:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Als je schuldig bent gewoon betalen.
Als je onschuldig bent gewoon niet betalen.
Het leven is niet zo ingewikkeld.
Helaas werkt het met boetes zo niet, hoe graag je ook zou willen.quote:Op zondag 8 december 2019 16:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het probleem is dat ik onschuldig ben.quote:Op zondag 8 december 2019 16:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Is het mogelijk dat iemand anders in jouw auto de overtreding heeft begaan?quote:Op zondag 8 december 2019 16:30 schreef TurboPower het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik onschuldig ben.
Voeg eens een spatie tussen de n en de m toe?quote:Op zondag 8 december 2019 15:40 schreef TurboPower het volgende:
Goedendag,
Ik heb een verkeersboete van CJIB zonder foto inzage. Het gaat om "als bestuurder tijdens het rijden eenmobiel elektronische apparaat vasthouden".
Geen idee wat "eenmobiel" is maar een mobiel tijdens het rijden weet ik niks vanaf. Ik ben niet staande gehouden en er is geen foto.
Wat zijn mijn kansen? Hoe kan ik het beste in beroep gaan? Merci
Zo simpel werkt het dus niet.quote:Op zondag 8 december 2019 16:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
:’)quote:Op zondag 8 december 2019 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voeg eens een spatie tussen de n en de m toe?
Je neemt nu aan dat hij een mobiele telefoon vasthield. Ik neem aan dat dit niet je werkterrein is.quote:Op zondag 8 december 2019 21:49 schreef MeesterPlusser het volgende:
Je hebt een mulder bon gekregen, oftewel bestuursrechtelijke sanctie. De bewijslast ligt bij jou. Of je aan het bellen was doet niet terzake, het vasthouden van een mobiele telefoon mag niet.
Log in op www.cjib.nl met je digid, daar kan je zien of de sanctie vanuit de overheid is.
Het is wel een hele zure, 249 eu is flink geld.
Als ze geen bewijs hebben. Gewoon bezwaar maken.quote:Op zondag 8 december 2019 16:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Helaas werkt het met boetes zo niet, hoe graag je ook zou willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |