Komt straks de 3 km met Reina Anema nog?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:37 schreef VoMy het volgende:
Nu klaar zitten voor de werken van Wesley Dijs op de 1500!
Dat zou ik pas hebben als we deze tijden in SLC zien, Calgary is toch wat matigerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het een grote tegenvaller nondeju.
Toch heb ik altijd het idee dat als ze hier de Thialf vloer in leggen de tijden nog sneller zijn. Thialf is afgelopen jaren tov Calgary en SLC echt sneller geworden heb ik het gevoel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou ik pas hebben als we deze tijden in SLC zien, Calgary is toch wat matiger
Kjeld kan deze opmerking niet zo waarderen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Niemand weet wie het WK 1500m 3 jaar geleden won.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
In de rit tegen Pechsteinquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt straks de 3 km met Reina Anema nog?
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Geen sport waar de World Cup zo weinig voorstelt.Nu was het programma dit jaar ook echt dramatisch, alle world cups in 2019 waren op extreem troosteloze trage banen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlandse ploeg reed vorig weekend ook al trainingsritjes in Calgary.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:52 schreef Slobeend het volgende:
Bingo, tweede week op hoogte zijn WE beter.
Minsk was wel aardig. Nagano ook wel ok toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:51 schreef Remco het volgende:
[..]
Nu was het programma dit jaar ook echt dramatisch, alle world cups in 2019 waren op extreem troosteloze trage banen.
Nagano is een prachtige baan dat klopt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Minsk was wel aardig. Nagano ook wel ok toch?
Ik doelde ook niet eens zozeer op de sfeer (die in het schansspringen ook lang niet overal geweldig is, toevallig was Sapporo dit keer nķet troosteloos), maar op de aandacht die er lijkt te zijn voor de klassementen. Ik heb werkelijk geen flauw idee wie vorig jaar de World Cup won.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Nagano is een prachtige baan dat klopt.
Ik snap bijvoorbeeld niet zo goed waarom er helemaal niet in Inzell wordt gereden.
Maar inderdaad een sfeer als bij elke world cup schansspringen/skieen of biatlon krijg je lastig voor elkaar in het schaatsen.
Hij schaatst toch al?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Swings kan zich beter op de circusnummers gaan richten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |