Volgens die definitie is een terroristische aanslag ook kunstquote:Op zondag 8 december 2019 15:32 schreef Apekoek het volgende:
We praten er allemaal over en mensen zijn ontzet, dat is de kunst
Maar de tekening van mijn kind hang ik graag op, en dat is ab-so-luut geen kunst.quote:Op zondag 8 december 2019 15:30 schreef eigendeegcookie het volgende:
het ligt imho voor de hand om te doen toch?
zo is kunst wel toegankelijk
Omdat ie vrij talentloos is (het is niet mooi) en bovendien geen verhaal erbij heeft (het zet niemand aan het denken).quote:Op zondag 8 december 2019 16:18 schreef eigendeegcookie het volgende:
kunst zet mensen aan het denken.
dat is waar ja. waarom zou jouw kind geen kunst tekenen?
Ik wel. Dit soort troep komt om de zoveel tijd langs, waarbij altijd hetzelfde wordt geroepen en een paar mensen dan weer zeggen dat het duidelijk mensen aan het denken zet, omdat erover gepraat wordt.quote:Op zondag 8 december 2019 12:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Blijkbaar zet dit kunstwerk wel mensen aan het denken. Ik kan mij niet heugen over welk ander kunstwerk ik zoveel nieuwsberichten heb gezien. Plus een performance erbij/ erover. Dikke hit, dit werk.
Plegen van moorden is geen kunst.quote:Op zondag 8 december 2019 15:55 schreef Henno het volgende:
[..]
Volgens die definitie is een terroristische aanslag ook kunst
The White Walkers maakten er in GoT anders wel erg mooie kunstwerkjes van.quote:
twitter:markbspiegel twitterde op zondag 08-12-2019 om 03:48:29$150,000 https://t.co/EV7Ddl1AbJ reageer retweet
Dit vind ik niks, de manier van plakken, de hoek van het steeltje. Achtergrond veel te bruinig. Volgens mij probeert hier iemand Maurizio Cattelan na te doen. Maar dit slaat echt nergens op.quote:
Ik dacht dat je je speekselklieren wel leeg zou laten lopen bij het zien van dit!quote:Op zondag 8 december 2019 21:24 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Dit vind ik niks, de manier van plakken, de hoek van het steeltje. Achtergrond veel te bruinig. Volgens mij probeert hier iemand Maurizio Cattelan na te doen. Maar dit slaat echt nergens op.
Bij de banaan van Maurizio Cattelan heb ik uren gestaan, de essentie wordt dan duidelijk. Dat grijze plakband, iets zacht en ingedrukt. Prachtig gewoon hoe een ogenschijnlijk eenvoudige banaan zoveel betekenis in je leven kan hebben. Ik kan wel een boek schrijven over wat er door me heen ging.
Deze eigenlijk gewone manderijn hangt er zonder enig gevoel. Wie bedenkt zulk plakband dan ook. Zo hang je toch geen manderijn op. Duidelijk gemaakt door iemand die er niks van snapt. Klok en klepel.
Alleen jij kunt zo een onzin uit je toetsenbord krijgen. Is ook een vorm van kunst.quote:Op zondag 8 december 2019 21:36 schreef phoenyx het volgende:
Kunst is toch iets om het intellect te vullen. Dat wordt niet begrepen door plebs. Net zoals jullie 200 euro voor een opera betalen zo betalen deze mensen 100.000 voor iets. Ze hebben wat meer geld dus kunnen wat meer exclusieve manieren aanwenden om hun hersenen te prikkelen.
Dus ja als je al die intelligente mensen weg zou halen uit de maatschappij wordt het in 1 keer 0 euro waard omdat de gemiddelde pleb er niks in ziet, die ziet vooral wat in de lopende band want dat levert geld op.
Wat is er onzin aan?quote:Op zondag 8 december 2019 21:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Alleen jij kunt zo een onzin uit je toetsenbord krijgen. Is ook een vorm van kunst.
Er wordt enkel over gesproken omdat het zoveel geld oplevert, niet vanwege het idee zelf.quote:Op zondag 8 december 2019 15:32 schreef Apekoek het volgende:
Ik vind het juist een mooi kunstwerk, doel is geslaagd. We praten er allemaal over en mensen zijn ontzet, dat is de kunst
sorry, ik zou eerst eens naar de banaan gaan kijken.quote:Op zondag 8 december 2019 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je speekselklieren wel leeg zou laten lopen bij het zien van dit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |